
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 21:23
🔥
Trzeba było słuchać ojca
- teraz popularne


Undead napisał/a:
Widzę, że ktoś tu był głodny, zjadłeś "z".![]()
A Ty nie zakończyłeś nim drugiego zdania. Lecz nie jest to wg mnie aż tak rażący błąd jak te, które popełniłeś w pierwszym poście.
Nie lubię tak skrajnego grammar nazizmu, najlepiej zakończmy tę bezsensowną dyskusję, ponieważ tak naprawdę w każdym zdaniu, które zostało napisane na tym forum, filolog mógłby znaleźć błędy różnego pochodzenia.
Pokój, bracie!![]()
Pokój siostro !
piękna sprawa pozwolić sobie na kupno samochodu który daje przyjemność z jazdy, a nie jest tylko kolejnym szarym środkiem transportu


w usa sprzedawane jako Scion FR-S w cena wyjsciowa za wersje podstawowa to okolo 25.000 dolarow, z podatkami i kilkoma bajerami to prawie 30.000, nie dziwie sie ze baby sie denerwuja
wolalbym jednak Subaru BRZ za doplata 1000-1500 dolarow
wolalbym jednak Subaru BRZ za doplata 1000-1500 dolarow
@peso
czyli do wymiany 3/4 auta.
ponadto dla mnie synonim sportowej jazdy to przede wszystkim wysoki moment obrotowy i duża moc silnika, duże przyspieszenie. oczywiście parametry, o których wspomniałeś są ważne, ale patrząc na osiągi tego auta (obiektywne dane), czyli moment obrotowy 205Nm i 200KM to jest GÓWNO w samochodzie, który lgnie do miana "sportowy".
inteligencją nie grzeszysz. mówiłem o tym, że z silnika 2.0 turbodoładowanego można spokojnie wykrzesać 300 kucyków, moment obrotowy podszedłby pod 450Nm. to chyba jest lepsze niż pozerka z "czystą mocą z wolnossącego silnika".
za 130 000 zł za nowe nie można było zrobić autka i wyglądającego sportowo, i mającego przyzwoite bebechy. już widzę za 5 lat jak dresiki będą katować te autka, bo nie uzbierają na beemkę.
Cytat:
baza na auto do driftu
czyli do wymiany 3/4 auta.
ponadto dla mnie synonim sportowej jazdy to przede wszystkim wysoki moment obrotowy i duża moc silnika, duże przyspieszenie. oczywiście parametry, o których wspomniałeś są ważne, ale patrząc na osiągi tego auta (obiektywne dane), czyli moment obrotowy 205Nm i 200KM to jest GÓWNO w samochodzie, który lgnie do miana "sportowy".
peso napisał/a:
A wracając do turbo, gdyby ten motor przygotowała grupa VAG też pewnie by było 2.0 i 200KM tyle, że z turbo, to ja wolę te 200KM z samej konstrukcji silnika.
inteligencją nie grzeszysz. mówiłem o tym, że z silnika 2.0 turbodoładowanego można spokojnie wykrzesać 300 kucyków, moment obrotowy podszedłby pod 450Nm. to chyba jest lepsze niż pozerka z "czystą mocą z wolnossącego silnika".

za 130 000 zł za nowe nie można było zrobić autka i wyglądającego sportowo, i mającego przyzwoite bebechy. już widzę za 5 lat jak dresiki będą katować te autka, bo nie uzbierają na beemkę.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie