

o ile ma klasyczny automat to jeszcze gorzej, bo ciągle ma moment na kołach.
podpis użytkownika
news.asiantown.net/r/20999/mexican-drugcartel-post-chainsaw-execution-...
Silnik z przodu,napęd na tył,pusta paka.Efekt jak na filmiku
Tak jak ktoś wspomniał wyżej,jeżeli jest automat to będzie się tak ślizgał k🤬a do Babiej Góry.

Tak jak ktoś wspomniał wyżej,jeżeli jest automat to będzie się tak ślizgał k🤬a do Babiej Góry.

Właśnie dziwię się, że ma napęd na tył, bo mieliśmy kiedyś takiego służbowego i miał napęd na przód.
Wjeżdżaliśmy tym Transitem pod dużo bardziej strome ulice (na kopalni odkrywkowej) i nie ślizgał się tak jak na tym filmiku. Opony były zimowe i niezużyte - problemów brak.
Wjeżdżaliśmy tym Transitem pod dużo bardziej strome ulice (na kopalni odkrywkowej) i nie ślizgał się tak jak na tym filmiku. Opony były zimowe i niezużyte - problemów brak.
rocknroll napisał/a:
Właśnie dziwię się, że ma napęd na tył, bo mieliśmy kiedyś takiego służbowego i miał napęd na przód.
Wjeżdżaliśmy tym Transitem pod dużo bardziej strome ulice (na kopalni odkrywkowej) i nie ślizgał się tak jak na tym filmiku. Opony były zimowe i niezużyte - problemów brak.
Różne są transity z różnym napędem w zależności od wersji. Te bardziej osobowe mają na przód, a bardziej ciężarowe na tył

P🤬lenie o szopenie. Mam identycznego transita w automacie z 2017r i nie ma najmniejszego problemu z podjazdami. U mnie nie ma opcji żeby dupa tak tańczyła przy ESP, którego (przynajmniej u mnie) odłączyć się nie da. Wcale się bym nie zdziwił gdyby mu się coś w ESP pop🤬lilo bo samochod nie ma prawa tak tańczyć. No chyba ze w starszej wersji albo na USA są inne ustawienia fabryczne.
recznego nie spuscil. widac to po sladach kol
podpis użytkownika
katrzyk3