Żyjem sobie w trudzie, znoju-orzę ziemie, grzebie w gnoju! jestem panem W całej wsi bo mam AŁDI W TDI. Wszyscy we wsi mnie szanują, gdy zajadę swoją furą... Laski piszczą, kury gdaczą kiedy w AŁDI mnie zobaczą! gdy zajadę zaś pod kościół wszyscy mówią TO jest gościu... WÓZ wymiata Fordy, Fiaty, widać we wsi kto bogaty, a sam znaczek TDI wszystkim się po nocach śni .Idę orać bo już czas, zanim ZAZDROSC ZEŻRE WAS. Wy se siedźta i czytajta, mego WOZA podziwiajta!!! bo to auto cud techniki, Niemce robią super bryki!.
PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
podpis użytkownika
@Kupie głośniki niskotonowe do Altus 110, w ilości sztuk 2. PW!
D................y
2012-11-29, 22:41
Masz trudności ze zrozumieniem?
to jest przebieg prywatny a nie służbowy, wożę co najwyżej narty i rowery na dachu no i torby w bagażniku.
Poza tym latanie nie ma tu żadnego związku z bogactwem, jest po prostu praktyczniejsze, jak się doliczy winiety na autostradach, jedzenie czy nocleg na takiej trasie to bilet lotniczy jest nawet tańszy niż podróż samochodem o oszczędności czasu już nie wspomnę tak samo jak o wypoczęciu po podróży.
mam golfa IV tdi z przebiegiem obecnym 500k+, wystarczy argumentów za TDI? bo mogę wymieniać
lukibse@
jeżeli ktoś potrzebuje samochodu dla takich osiągów odległościowych to tak, ale spróbuj nim przejechać trasę 2000km w komforcie i w miarę bezpiecznie.Spróbuj też przejechać od wrocławia do Erfurtu w 4.5godziny.
podpis użytkownika
@Kupie głośniki niskotonowe do Altus 110, w ilości sztuk 2. PW!
PiotrTAG napisał/a:
Tylko że jak masz samochód w dieslu,to większość większych miast na zachodzie wprowadziło zakaz wjazdu samochodów palących diesel... np Berlin
.Z resztą są plusy i minusy wszystkich silników.
Mowa o "starych" dieslach, które kopcą jak lokomotywy
Dżony napisał/a:
Tańsze modele Audi to praktycznie to samo co wieśwageny więc byłbym ostrożny w takich porównaniach.
Płyta podłogowa, silniki, zawieszenia, podzespoły a różnica w wyciszeniu, materiałach co ma robić ten "premium feeling" w Audi.
Mnie śmieszą z kolei te twierdzenia, że diesle palą połowę tego co benzyniaki, otóż nie.
Wydajność silnika wysokoprężnego jest lepsza o 20-25% niż benzynowego o tej samej mocy, no nijak dwa razy większe spalanie z tego nie wyjdzie.
Mam w domu diesla i benzyniaka, diesla tylko dlatego, że robi głównie trasy i przebiegi roczne ~40tys. km no i montaż gazu w nowoczesnych jednostkach jest albo ryzykowny albo drogi a nie każdy zamierza się męczyć np. w MPI, benzyniak daje więcej frajdy-zdecydowanie no ale kogo ja będę przekonywał.
Bo wieśwagen kopiuje wszystko od Audi pierwszy TDI był w audi 80 to raz płyta wzięta też do audi a teraz coś nowszego pierwsze światła LED do jazdy dziennej też wprowadziło Audi. Nie jestem fanatykiem Audi ale nie nawidze wieśwagenów i ich burackich właścicieli mówiłem już kupi padake a tu szpanuje jeszcze załozy jakieś bodykity na golfa silnik 1.4 dziura w tłumiku i wielki rajdowiec boooże po co

tak to jest jak przez 4 lata wysłuc🤬je sie fanatyków tego gówna że to naj lepsze reszta gówno i " BO JO ŻECH SZOŁ 70 BOKIEM NA RONDZIE MOIM PASKIEM"

przecież ręce opadaja i nachodzi ochota wyj🤬 w głupie wiejski ryło NIESTETY TAKA JEST POŁUDNIOWA OPOLSZCZYZNA

Sad But True
D................y
2012-11-30, 10:05
Przecież Audi wchodzi w skład koncernu VW, notabene gdyby nie VW i jego pieniądze to Audi by najprawdopodobniej nie istniało.
O żadnym kopiowaniu nie ma mowy.
Audi wykupiło vw niestety taka prawda i Audi było pierwsze jeszcze jaki AUTOUNION a 4 kółka jako znaczek to symbolizacja ze jaki pierwsi Audi stosowało 4 pierścienie na każdy tłok dziękuje :0
D................y
2012-11-30, 15:22
"W 1958 Daimler-Benz AG przejął 87% kapitału akcyjnego Auto Union, a w 1959 posiadał już 100%. W 1964 Volkswagen kupił zakład w Ingolstadt i sprawił, że nazwa Audi odżyła przejmując logo Auto Union – cztery pierścienie od czterech połączonych producentów samochodów –. W 1965 Auto Union wreszcie wypuścił na rynek samochód pod marką Audi"
K🤬a panowie,pozabijacie się zaraz.Nie widzę powodu tego całego hejtu - stać Cię na benzyne to na niej jeździsz.chcesz zaoszczędzić na paliwie - kupujesz diesla.W czym rzecz ?
lukibse napisał/a:
mam golfa IV tdi z przebiegiem obecnym 500k+, wystarczy argumentów za TDI? bo mogę wymieniać
To nie jest argument, każdy prawidłowo eksploatowany silnik tyle wytrzyma z palcem w dupie. Znajomy ma forda mondeo w benzynie z przebiegiem 570k. Pracuje i odpala jak prosto z fabryki.
g................s
2012-12-01, 3:29
matiqq
bitch please: bmw seria 3 258KM diesel 5,6s do setki, 306KM benzyna 5,5s do setki spalanie diesla nieporównywalnie mniejsze, BMW seria 5 382KM diesel 4,7s do setki ,407KM diesel 5s do setki, mam wymieniać dalej...
MMMMMulti trolololol:
Mentorstajl napisał/a:
Nie wiem o co wam chodzi.Moje zdanie : mam a4 b5 1.9 afn tj. 110 koni - jeżdżąc normalnie (w granicach 120) mieszcze się w 6 litrach ON.Dla porównania kolega ma 1.8 benzynke i jemu pali 10 - 11.Dodam że swoim klekotem go objeżdżam.Wniosek ? Logiczne że diesel ;]
10-11 to pali 250 konna benzyna z turbo....
Mentorstajl napisał/a:
K🤬a panowie,pozabijacie się zaraz.Nie widzę powodu tego całego hejtu - stać Cię na benzyne to na niej jeździsz.chcesz zaoszczędzić na paliwie - kupujesz diesla.W czym rzecz ?
tyle ze dyzel to pozorna oszczednosc (zarówno przy zakupie nowe jak i uzywanej fury)
prawda jest taka ze najtansze obecnie jest lpg
xon123x napisał/a:
Diesel jest zajebisty bo ma moc pod górkę benzyna nie ma szans xd z większym silnikiem nawet ;p
ojej i co stanal ci? kolega przewiózł cie tedeikiem poczułeś niutony i podnieta?
Gurgul99 napisał/a:
Ja p🤬lę, forum moto....
Mam benzyniaka, skromne V6, koszty remontów zerowe bo auto się nie psuje. Rocznie robię 8-10 tys. ale planuję kupić diesla tylko że JTD - dlaczego? Bo na trasie dieslem spalę 6, góra 7 litrów ON a benzyny wp🤬li mi co najmniej 10-12, po mieście 18, ile mi spali diesel? 7-8? LPG? Dobra instalka jest ok ale ciągnie mnie do diesla.
ON można załatwić po 3PLN, jest jakiś ważniejszy argument?
18 po miescie??? cóz to za cudowny silnik?
karadzio napisał/a:
Diesel to auto z konkretną duszą.. a poza tym to dobry diesel jest fajnie wyciszony. A odnośnie mocy i predkosci.. mam seata toledo 1,9 TDI 110KM V max 220km/h (na niemcach)
ołłłłł jeaaa szczyt marzeń - licznikowe 220 z górki
matiqq napisał/a:
Dżony@
bogacz p🤬lony...
no i c🤬j, że polecisz samolotem, a gdzie wsadzisz 12 instalacji LPG i zbiorników, do tego z 2 głowice oraz kilka innych pierdół, gdzie każda z innej fabryki?
tylko nie p🤬l o dostępności w deu, bo ja w polskim autogazie troszkę znaczę, dla potwierdzenia możesz zadzwonić do wrocławia i zapytać, dlaczego wiązka elektryczna od 4 i 6cylindrowej instalacji ma przedłużone niektóre kable lub ma dodatkowe piny w komputerze... albo o reduktory, dlaczego fabrycznie są składane innaczej niż w instrukcji i biją o 20% większe ciśnienie niż standart a otrzymasz odpowiedź, że przez M.Wysockiego. firma od 3 pokoleń.
k🤬a powiedz gdzie cie takich pięknych marketingowych wypowiedzi uczyli?
Powiem tak:
Dopóki Euro-ciule nie namieszają z ceną LPG to faktycznie będzie najtańszy.
Co do diesla czy to TDi czy JTD jak wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, tak samo z pb/lpg.
Kupując używane auto to strach trochę kupić pb+lpg z dużym przebiegiem, tak samo diesla.
Niestety u nas jest tak, że jak auto się psuje, albo coś trzeba więcej dołożyć to się go sprzedaje, stąd często nieprzychylne opinie.
Druga sprawa to mało kto czyta jakąkolwiek instrukcje obsługi a co dopiero z samochodu. Przez to np. Alfy romeo mają złą opinię bo się zacierały (głównie jednostki 2.0 Twinspark), a w instrukcji jak byk że może pobrać ok 250ml oleju na 1000km.
Osobiście miałem już Seicento 900, bravo 1.9JTD potem Grande punto 1.2(służbowe) i teraz golfa 4 tdi
Pomimo dużych rozbieżności mocowych, jakościowych i cenowych dla mnie najlepiej wypada diesel. Moment duży, wyprzedzanie bezstresowe, nie muszę kręcić jak wiertarkę żeby wyprzedzić (patrz Grande) .
Miałem przez półtora roku Forda Galaxy 1.9Tdi, 110km. zrobiłem nim jakieś 60tyś km, i silnik się zajechał, przy około 320tyś, wymieniałem wszystko na czas, jestem z tych co dbają o auta, służa mi do pracy. Teraz śmigam Volvo V40, 1.8 GDI, w jakieś dwa miesiące, 10tyś km. I już mogę powiedzieć że, NIGDY więcej diesla.
Spalanie na autostradzie, gdzie robię największe przebiegi, to w V40 6,5 -7,5l na 100km. W Galaxym 8l minimum. Koszty części, taniej jest kupić części do Volvo.
Kiedyś były mi obojętne diesle, teraz mogę stwierdzić jednoznacznie. Diesel tylko do ciężarówek i ciągników...
Najeździłem się troszkę służbowymi dieslami, i moim zdaniem są lepsze ale tylko w długiej trasie. W mieście spalają jakiś litr mniej niż podobne benzyniaki, co patrząc na różnice w cenie lpg i pb powoduje że diesel jest nieopłacalny. Mój własny samochód to vectra 1.8 140kmm, pali 7.6l/100km (80% miasto) więc spalanie imo jest niezłe, zwłaszcza patrząc na cenę serwisu i zakupu. Jak ktoś już napisał diesel jest fajny i tani aż do momentu zepsucia się turbo, dwumasu, wtrysków pompy itp, i niestety nie da się tych elementów naprawić pod domem w garażu, w przeciwieństwie do większości usterek silników napędzanych pb. Przebrnąłem diesle i pb oraz pb+lpg i dla mnie wniosek jest prosty: jeździsz w długie trasy kup diesla, na krótkich odcinkach lepszy będzie pb bez turbo. Oczywiście lpg polecam, sam niestety mieszkam teraz w uk i tutaj lpg nie ma sensu... (cena instalacji)