Żyjem sobie w trudzie, znoju-orzę ziemie, grzebie w gnoju! jestem panem W całej wsi bo mam AŁDI W TDI. Wszyscy we wsi mnie szanują, gdy zajadę swoją furą... Laski piszczą, kury gdaczą kiedy w AŁDI mnie zobaczą! gdy zajadę zaś pod kościół wszyscy mówią TO jest gościu... WÓZ wymiata Fordy, Fiaty, widać we wsi kto bogaty, a sam znaczek TDI wszystkim się po nocach śni .Idę orać bo już czas, zanim ZAZDROSC ZEŻRE WAS. Wy se siedźta i czytajta, mego WOZA podziwiajta!!! bo to auto cud techniki, Niemce robią super bryki!.
PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
konto usunięte
2012-11-29, 22:41
Masz trudności ze zrozumieniem?
to jest przebieg prywatny a nie służbowy, wożę co najwyżej narty i rowery na dachu no i torby w bagażniku.
Poza tym latanie nie ma tu żadnego związku z bogactwem, jest po prostu praktyczniejsze, jak się doliczy winiety na autostradach, jedzenie czy nocleg na takiej trasie to bilet lotniczy jest nawet tańszy niż podróż samochodem o oszczędności czasu już nie wspomnę tak samo jak o wypoczęciu po podróży.
mam golfa IV tdi z przebiegiem obecnym 500k+, wystarczy argumentów za TDI? bo mogę wymieniać
lukibse@
jeżeli ktoś potrzebuje samochodu dla takich osiągów odległościowych to tak, ale spróbuj nim przejechać trasę 2000km w komforcie i w miarę bezpiecznie.Spróbuj też przejechać od wrocławia do Erfurtu w 4.5godziny.
PiotrTAG napisał/a:
Tylko że jak masz samochód w dieslu,to większość większych miast na zachodzie wprowadziło zakaz wjazdu samochodów palących diesel... np Berlin
.Z resztą są plusy i minusy wszystkich silników.
Mowa o "starych" dieslach, które kopcą jak lokomotywy
konto usunięte
2012-11-30, 10:05
Przecież Audi wchodzi w skład koncernu VW, notabene gdyby nie VW i jego pieniądze to Audi by najprawdopodobniej nie istniało.
O żadnym kopiowaniu nie ma mowy.
Audi wykupiło vw niestety taka prawda i Audi było pierwsze jeszcze jaki AUTOUNION a 4 kółka jako znaczek to symbolizacja ze jaki pierwsi Audi stosowało 4 pierścienie na każdy tłok dziękuje :0
konto usunięte
2012-11-30, 15:22
"W 1958 Daimler-Benz AG przejął 87% kapitału akcyjnego Auto Union, a w 1959 posiadał już 100%. W 1964 Volkswagen kupił zakład w Ingolstadt i sprawił, że nazwa Audi odżyła przejmując logo Auto Union – cztery pierścienie od czterech połączonych producentów samochodów –. W 1965 Auto Union wreszcie wypuścił na rynek samochód pod marką Audi"
lukibse napisał/a:
mam golfa IV tdi z przebiegiem obecnym 500k+, wystarczy argumentów za TDI? bo mogę wymieniać
To nie jest argument, każdy prawidłowo eksploatowany silnik tyle wytrzyma z palcem w dupie. Znajomy ma forda mondeo w benzynie z przebiegiem 570k. Pracuje i odpala jak prosto z fabryki.
konto usunięte
2012-12-01, 3:29
matiqq
bitch please: bmw seria 3 258KM diesel 5,6s do setki, 306KM benzyna 5,5s do setki spalanie diesla nieporównywalnie mniejsze, BMW seria 5 382KM diesel 4,7s do setki ,407KM diesel 5s do setki, mam wymieniać dalej...
Powiem tak:
Dopóki Euro-ciule nie namieszają z ceną LPG to faktycznie będzie najtańszy.
Co do diesla czy to TDi czy JTD jak wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, tak samo z pb/lpg.
Kupując używane auto to strach trochę kupić pb+lpg z dużym przebiegiem, tak samo diesla.
Niestety u nas jest tak, że jak auto się psuje, albo coś trzeba więcej dołożyć to się go sprzedaje, stąd często nieprzychylne opinie.
Druga sprawa to mało kto czyta jakąkolwiek instrukcje obsługi a co dopiero z samochodu. Przez to np. Alfy romeo mają złą opinię bo się zacierały (głównie jednostki 2.0 Twinspark), a w instrukcji jak byk że może pobrać ok 250ml oleju na 1000km.
Osobiście miałem już Seicento 900, bravo 1.9JTD potem Grande punto 1.2(służbowe) i teraz golfa 4 tdi
Pomimo dużych rozbieżności mocowych, jakościowych i cenowych dla mnie najlepiej wypada diesel. Moment duży, wyprzedzanie bezstresowe, nie muszę kręcić jak wiertarkę żeby wyprzedzić (patrz Grande) .
Miałem przez półtora roku Forda Galaxy 1.9Tdi, 110km. zrobiłem nim jakieś 60tyś km, i silnik się zajechał, przy około 320tyś, wymieniałem wszystko na czas, jestem z tych co dbają o auta, służa mi do pracy. Teraz śmigam Volvo V40, 1.8 GDI, w jakieś dwa miesiące, 10tyś km. I już mogę powiedzieć że, NIGDY więcej diesla.
Spalanie na autostradzie, gdzie robię największe przebiegi, to w V40 6,5 -7,5l na 100km. W Galaxym 8l minimum. Koszty części, taniej jest kupić części do Volvo.
Kiedyś były mi obojętne diesle, teraz mogę stwierdzić jednoznacznie. Diesel tylko do ciężarówek i ciągników...
Najeździłem się troszkę służbowymi dieslami, i moim zdaniem są lepsze ale tylko w długiej trasie. W mieście spalają jakiś litr mniej niż podobne benzyniaki, co patrząc na różnice w cenie lpg i pb powoduje że diesel jest nieopłacalny. Mój własny samochód to vectra 1.8 140kmm, pali 7.6l/100km (80% miasto) więc spalanie imo jest niezłe, zwłaszcza patrząc na cenę serwisu i zakupu. Jak ktoś już napisał diesel jest fajny i tani aż do momentu zepsucia się turbo, dwumasu, wtrysków pompy itp, i niestety nie da się tych elementów naprawić pod domem w garażu, w przeciwieństwie do większości usterek silników napędzanych pb. Przebrnąłem diesle i pb oraz pb+lpg i dla mnie wniosek jest prosty: jeździsz w długie trasy kup diesla, na krótkich odcinkach lepszy będzie pb bez turbo. Oczywiście lpg polecam, sam niestety mieszkam teraz w uk i tutaj lpg nie ma sensu... (cena instalacji)