Żyjem sobie w trudzie, znoju-orzę ziemie, grzebie w gnoju! jestem panem W całej wsi bo mam AŁDI W TDI. Wszyscy we wsi mnie szanują, gdy zajadę swoją furą... Laski piszczą, kury gdaczą kiedy w AŁDI mnie zobaczą! gdy zajadę zaś pod kościół wszyscy mówią TO jest gościu... WÓZ wymiata Fordy, Fiaty, widać we wsi kto bogaty, a sam znaczek TDI wszystkim się po nocach śni .Idę orać bo już czas, zanim ZAZDROSC ZEŻRE WAS. Wy se siedźta i czytajta, mego WOZA podziwiajta!!! bo to auto cud techniki, Niemce robią super bryki!.
PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lelo
2012-11-28, 21:16
konto usunięte
2012-11-28, 22:07
@Lelobass,
robiłeś już wtryski, turbinę i dwumasę? Dlatego nienawidzę nowoczesnych diesli, z jednej strony elastyczne i mało palą, natomiast z drugiej mega skomplikowane i wcale nie aż tak ekonomiczne jakby się mogło wydawać.
Ale ogólnie diesel to do orania pola się nadaje, nic nie daje takiej frajdy z jazdy jak mocna benzyna, nawet z junkersem.
konto usunięte
2012-11-28, 22:15
@up
Niestety trzeba przyznać, że na trasach sprawdzi się tylko diesel. Benzyna daje frajdę w dwojaki sposób: Tobie i właścicielowi CPN-u, taka prawda.
Dla uściślenia - mam benzyniaka ale doceniam silniki wysokoprężne, niektóre są zajebiste (ale nie TDI)
konto usunięte
2012-11-28, 22:36
konto usunięte
2012-11-28, 22:42
Jeździłem dieslem, moim następnym autem będzie pb + lpg. Wychodzi najtaniej.
konto usunięte
2012-11-28, 23:01
Benzyna na krótkie trasy jest dobra, diesle są dobre na niezbyt częste wyjazdy ale długie(wakacje rodzinne), dlatego są tak popularne + flotowce. Inna sprawa to kwestia zastosowania ich oraz ceny użytkowania. Sam silnik wysokoprężny ma bardzo prostą budowę, komplikuje go dopiero awaryjny osprzęt, dlatego naprawy takich silników zazwyczaj są drogie .
Nawet parkowanie im dobrze wychodzi
konto usunięte
2012-11-29, 0:29
Ciekawe czy będziecie tak chwalić diesla jak padną wtryski, dwumas, pompa paliwowa i pojedziecie do warsztatu, a po tym jak usłyszycie cenę usiądziecie i poprosicie o szklankę wody. Z drugiej strony prowadząc warsztat cieszę się że są diesle, lepsza kasa niż z benzyniaka ; )
Diesle dobre...już były np silnik VW 1,9D nie do zajechania podobnie jak silniki w mietkach 123 i 124, gdzie pompa nie jest smarowana paliwem. Do budynia do baku można było naszczać i też pojechał. Potankujecie chrzczony opał na stacjach to zobaczymy jak to zniosą wtryski i pompa nowej generacji.
Jest to może jakaś oszczędność bo mniej palą niż benzyniak ale to jest oszczędność do 1 poważnej awarii która pociągnie po kieszeni.
Poza tym diesel zawsze kopci i klekocze te nowsze dużo mniej ale tylko jak są nowe, po czasie zaczynają być głośne.
Na chwilę obecną najlepszą opcją jest benzyna + junkers. Nawet jak coś poleci to w naprawie tańsze niż diesel.