To było na prawde twarde lądowanie
niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
to są testy lądujących autopilotów, bezzałogowe na szczęście, pod koniec lat 90tych sporo podobnych filmików naukowcy dostarczyli i dali sobie spokój, bo komputery po prostu liczyły za wolno. Dziś do tematu wraca Airbus, ale nie słyszałem o udanym autolądowaniu...
serczynski napisał/a:
niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania
Szczegóły pewnie się porozlatywały po całej płycie lotniska.
Ciekawe jak oni z takiej puszki zgadują, co pękło?
@nowynick hah, coś kolega trochę zacofany. Już od dawna samoloty potrafią same lądować w przypadku np. "całkowitego obumarcia załogi" za sprawą ILS-a
konto usunięte
2017-12-27, 17:38
@up tak, ale tylko ILS klasy IIIC, z tym że przyziemić musi człowiek, potem wyhamować, odwrócić ciąg, wcześniej wystawić spoilery. No i najważniejsze: włączyć światła lądowania, bo bez nich możesz na kilkaset godzin trafić na prawy fotel.
przecież to brzoza... -_-
serczynski napisał/a:
To było na prawde twarde lądowanie
niestety nie znalazłem szczegółów tego lądowania
Święty Mikołaj przyniósł Ci Internet na dyskietkach?
MajkelSrajkel napisał/a:
@up tak, ale tylko ILS klasy IIIC, z tym że przyziemić musi człowiek, potem wyhamować, odwrócić ciąg, wcześniej wystawić spoilery. No i najważniejsze: włączyć światła lądowania, bo bez nich możesz na kilkaset godzin trafić na prawy fotel.
I z tego co wiem pilot przede wszystkim musi "trafić" w wiązkę ILS
W dupie byliscie i gowno widzieliscie. Nie rozrozniacie czynnosci AUTOLAND od certyfikacji CAT ILS (samolotu, zalogi, lotniska, itd.). Jak doczytacie, to sie polapiecie ze AUTLOAND mozna i na CAT II robic. Kwestia DH.
Tak, jestem ekspertem.
Thesherk napisał/a:
@nowynick hah, coś kolega trochę zacofany. Już od dawna samoloty potrafią same lądować w przypadku np. "całkowitego obumarcia załogi" za sprawą ILS-a
ILS nie jest zupełnie bezobsługowe, poza tym lądowanie w czasie burzy czy silnych podmuchów powierzyłbyś ILS?
Kebab był tak ostry że aż dupsko urwało
konto usunięte
2017-12-28, 14:48
i pomyśleć że taka makieta przebiła WTC "na wylot" xD istne szaleństwo, jak misja Challenger w której zginęła załoga i po świecie chodzi 6 sobowtórów
konto usunięte
2017-12-28, 21:49
kukasz79 napisał/a:
W dupie byliscie i gowno widzieliscie. Nie rozrozniacie czynnosci AUTOLAND od certyfikacji CAT ILS (samolotu, zalogi, lotniska, itd.). Jak doczytacie, to sie polapiecie ze AUTLOAND mozna i na CAT II robic. Kwestia DH.
Tak, jestem ekspertem.
chyba u Ciebie na komputerze.
niech spróbuje z brzozą !