

Pickup wersja północnokoreańska, o małej DMC ze względu na przymusowe odchudzanie ludności w korei. Wersja hamburgerska jest o wielokrotnie większej DMC, i to tylko ze względu na kierowców. A jak doliczymy jeszcze pasażerów.....
podpis użytkownika
Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.
Smutny resor.
Ale co sk🤬ysyn ucelował to jego. Nawet nie drasnął.
Ale co sk🤬ysyn ucelował to jego. Nawet nie drasnął.
podpis użytkownika
Rybka chwyciła spławik
saves napisał/a:
Taki kamyk to jakieś pół tony...

Serio? Ja myślałem, że m3 (a na tyle wygląda ten) waży ok. 2 ton.
saves napisał/a:
Taki kamyk to jakieś pół tony...
pól tony nie zrobiłoby wrażenia na takim pickapie, a ten mało nie zdechł od tego ciężaru jaki mu zaaplikowano

podpis użytkownika
Post ma charakter satyryczny i nie ma na celu kogokolwiek obrażać ani nawoływać do nienawiści.Gwarą jadę i stawiam spację przed znakami interpunkcyjnymi. Zdania zaczynam z małej litery tylko po to aby zdenerwować takiego capa jak ty leszczu.
Uśredniając średnicę do około 1m, wychodzi nam objętość rzędu 0,5m^3, co przy gęstości na poziomie 2500kg/m^3, daje 1250kg. Do tego jeszcze dochodzi kwestia upadku z wysokości i przetoczenia się na jedną stronę, więc śmiało można przyjąć nacisk przekraczający tonę na jedno koło.
Biorąc pod uwagę, że ładowność pickupów tego typu zazwyczaj nie przekracza tony równomiernie rozłożonego ładunku na całą pakę (czyli pół tony na koło), można śmiało stwierdzić, że dało się przewidzieć, że to jebnie.
Biorąc pod uwagę, że ładowność pickupów tego typu zazwyczaj nie przekracza tony równomiernie rozłożonego ładunku na całą pakę (czyli pół tony na koło), można śmiało stwierdzić, że dało się przewidzieć, że to jebnie.
kszan,
Może z wiekiem przyjdzie ci zainteresowanie ogrodem, to zrozumiesz.
Może z wiekiem przyjdzie ci zainteresowanie ogrodem, to zrozumiesz.
podpis użytkownika
Burn a book, save a tree!