Konto usunięte
2012-07-02, 16:29
1:05 prwadziwa piosenka, wcześniej to jakieś gówno
Konto usunięte
2012-07-02, 16:31
NIe wiece nawet połowy o manipulacji
Konto usunięte
2012-07-03, 15:23
ale c🤬jowa "pioseneczka"
musiał tego Billa nie lubić
Konto usunięte
2012-07-03, 15:28
Lepszy byl remiks ed rusha i opticala, dobrze tluklo na bibach lat tem 8
ozoq
2012-07-03, 16:14
Straszne gówno.
Reklamy mają na celu wytworzenie w nas potrzeby lub rozbudzenie jej w nas. Jakby k🤬a miały tego dokonywać jak nie przedstawiając sugestywnych obrazów, że coś jest modne, fajne i w ogóle? Jak inaczej sobie wyobrażacie reklamy? "Coca-Cola jest smaczna, lecz zanim ją kupisz miej na uwadze, że może powodować próchnicę, nadwagę i problemy gastryczne." - Tak k🤬a?
Nie znoszę teorii spiskowych, które są oderwane od rzeczywistości.
Co więcej, coraz więcej przedsiębiorstw buduję swoją pozycję na rynku przez RZECZYWISTE zaspokajanie potrzeb klienta. O wiele większy ciężar kładzie się w obecnym marketingu na budowanie i utrzymywanie długoterminowej relacji z klientem przez trafianie w jego potrzeby i oferowanie mu usług jakich potrzebuje, niż sprzedanie czegoś raz i go wydymanie. I nie trzeba od razu pieprzyć o odbieraniu dusz...
Najsmutniejsze jest to, że nie ma żadnego "my", które na tym korzysta. Wszyscy są ofiarami systemu, jedni większymi, drudzy mniejszymi, ale nie ma żadnych zwycięzców. To kręci się siłą bezwładu.
Konto usunięte
2012-07-03, 19:55
@ozoq tia. Wiesz co jest doskonałym odrdzewiaczem? Coca-cola. Każdy mechanik Ci to powie. Żyj dalej w świecie kreowanym przez konsumpcjonizm.
pracowałem kiedyś w firmie marketingowej i nawet na szkoleniach nas uczyli, że 5% zakupów to jest to czego na prawde potrzebujemy ,a 95%- rzeczy które wydają nam się potrzebne