Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się


Adam Freeland - We Want Your Soul

-Niesamowity teledysk stworzony praktycznie w całości ze starych reklam telewizyjnych, perfekcyjnie zsynchronizowanych z tekstem.
Polecam obejrzeć od początku do końca - przesłanie po prostu miażdży. Obraz dedykowany pamięci Billa Hicksa

Źródło: /watch?v=2SVJhje9Ws0
*nie mój opis

podpis użytkownika

Nie wierze w diabła wierze w zazdrość i zawiść
wierze w to że za pieniądze brat brata potrafi zabić
wierze w kłamstwa i zdrady wierze w zysk i korupcje
nie wierze w system choć jestem sam jego produktem
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-07-02, 16:29 1
1:05 prwadziwa piosenka, wcześniej to jakieś gówno
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-07-02, 16:31 2
Próbka nr 19, w całej okazałości - sadistic.pl/lekarz-zakladowy-vt123876.htm
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-07-02, 17:49
W calej okazalosci.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-07-02, 18:34
jsolli - tower 7
Zgłoś
Avatar
LordMrok 2012-07-02, 19:15 12
NIe wiece nawet połowy o manipulacji
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-07-03, 15:23
ale c🤬jowa "pioseneczka"
musiał tego Billa nie lubić
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-07-03, 15:28 1
Lepszy byl remiks ed rusha i opticala, dobrze tluklo na bibach lat tem 8
Zgłoś
Avatar
ozoq 2012-07-03, 16:14 1
Straszne gówno.
Reklamy mają na celu wytworzenie w nas potrzeby lub rozbudzenie jej w nas. Jakby k🤬a miały tego dokonywać jak nie przedstawiając sugestywnych obrazów, że coś jest modne, fajne i w ogóle? Jak inaczej sobie wyobrażacie reklamy? "Coca-Cola jest smaczna, lecz zanim ją kupisz miej na uwadze, że może powodować próchnicę, nadwagę i problemy gastryczne." - Tak k🤬a?
Nie znoszę teorii spiskowych, które są oderwane od rzeczywistości.
Co więcej, coraz więcej przedsiębiorstw buduję swoją pozycję na rynku przez RZECZYWISTE zaspokajanie potrzeb klienta. O wiele większy ciężar kładzie się w obecnym marketingu na budowanie i utrzymywanie długoterminowej relacji z klientem przez trafianie w jego potrzeby i oferowanie mu usług jakich potrzebuje, niż sprzedanie czegoś raz i go wydymanie. I nie trzeba od razu pieprzyć o odbieraniu dusz...
Zgłoś
Avatar
anonymousm 2012-07-03, 17:06 1
Najsmutniejsze jest to, że nie ma żadnego "my", które na tym korzysta. Wszyscy są ofiarami systemu, jedni większymi, drudzy mniejszymi, ale nie ma żadnych zwycięzców. To kręci się siłą bezwładu.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-07-03, 19:55
@ozoq tia. Wiesz co jest doskonałym odrdzewiaczem? Coca-cola. Każdy mechanik Ci to powie. Żyj dalej w świecie kreowanym przez konsumpcjonizm.
Zgłoś
Avatar
adams_123 2012-07-03, 23:09
pracowałem kiedyś w firmie marketingowej i nawet na szkoleniach nas uczyli, że 5% zakupów to jest to czego na prawde potrzebujemy ,a 95%- rzeczy które wydają nam się potrzebne
Zgłoś