Malo sadystyczne ale jak na wtorek po dlugim weekendzie w sam raz.
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:15
Marllix napisał/a:
Biura,powiadasz
W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem
Za 737NG musi być piwko
"W przenośni jak najbardziej. Piloci przychodzą "tam" do pracy, więc to jest ich biuro, i rzeczywiście jest to najlepsze biuro pod sloncem
"
To może fabryki albo kopalni od razu? co za kretyńska przenośnia.
To może fabryki albo kopalni od razu? co za kretyńska przenośnia.
Fajnie. Nie ma ktoś znajomości w lotnictwie? bo z chęcią bym zmienił pracę , a na studia ani do szkoły na pewno nigdzie już nie pójdę
no chyba że od razu do szkoły lotnictwa . ale po gimnazjum raczej nie biorą? i to jest najgorsza opcja musisz zdać maturę po której i tak nie będę miał zielonego pojęcia o lataniu. się rozpisałem
zaraz pewnie będzie burza hejtów na mnie peace .
A jak już tak dodają filmiki to tutaj wydaje mi się najlepszy filmik z idealnie pasującym podkładem muzycznym
trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare
miczel1 napisał/a:
trzeci41 aby być pilotem to trzeba miec naprawde worek pln euro i dolarów.A do obsługi naziemnej to chyba idzie sie za kare
![]()
Jak nie jesteś debilem, to wystarczy 30k zł na nalot, a po dostaniu pracy zwraca się to bardzo szybko. Ja zaczynałem w "Luftwaffe", i tam do dzisiaj latam już ponad 6 lat, teraz na 747-8I i praktycznie co 3 miesiące mógłbym robić od zera do ATPL(A) prywatnie z zarobków.
Loq14
30 tys?Zart
Przede wszystkim należy posiadać licencję PPL (nalot minimum 45 godzin)
Dodatkowo nalez ukończyć specjalistyczne kursy i zaliczyć materiał z:
MEP(A) – minimum 15 godzin nalotu i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10 godzin)
CPL (jeżeli mamy 200h nalotu możemy myśleć o teorii do CPL albo ATPL(A) ze statusem frozen, a następnie po zdaniu teorii należy wylatać godziny do CPLa lub ATPLa
IMC
MEP(A) (minimum 15h nalotu) i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10h)
ATPL(A) frozen ( ATPL można odmrozić po wylataniu 1500 h
IR
w razie potrzeby MCC
VFR Noc
ME (6h+1h na egzamin)
ME/IFR (3 h na symulatorze i 2 h na samolocie)
FR(symulator minimum 35h nastepnie 10 h samolotu)
Jednak aby pracować jako rejsowy pilot trzeba mieć minimum 500 godzin nalotu – „wylatanie” tego awionetką to koszt około 250 000 – 300 000 złotych a do tego musimy jeszcze zadbać o tak zwany Type Rating który kosztuje około 100 000 złotych.
Masz 30 lat i 6 latasz dla Lufy czyli zostałes pilotem rejsowym majac 24l?
30 tys?Zart
Przede wszystkim należy posiadać licencję PPL (nalot minimum 45 godzin)
Dodatkowo nalez ukończyć specjalistyczne kursy i zaliczyć materiał z:
MEP(A) – minimum 15 godzin nalotu i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10 godzin)
CPL (jeżeli mamy 200h nalotu możemy myśleć o teorii do CPL albo ATPL(A) ze statusem frozen, a następnie po zdaniu teorii należy wylatać godziny do CPLa lub ATPLa
IMC
MEP(A) (minimum 15h nalotu) i turbośmigłowe (szkolenie praktyczne 10h)
ATPL(A) frozen ( ATPL można odmrozić po wylataniu 1500 h
IR
w razie potrzeby MCC
VFR Noc
ME (6h+1h na egzamin)
ME/IFR (3 h na symulatorze i 2 h na samolocie)
FR(symulator minimum 35h nastepnie 10 h samolotu)
Jednak aby pracować jako rejsowy pilot trzeba mieć minimum 500 godzin nalotu – „wylatanie” tego awionetką to koszt około 250 000 – 300 000 złotych a do tego musimy jeszcze zadbać o tak zwany Type Rating który kosztuje około 100 000 złotych.
Masz 30 lat i 6 latasz dla Lufy czyli zostałes pilotem rejsowym majac 24l?
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie