
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:07

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Dawać jakiegoś eksperta niech wyjaśnia. Już 15 komentarzy powyżej i 14 same dauny.
Nie do końca mój dział, ale wygląda jakby zbiorniki balastowe były puste albo pomiary poziomów w zbiornikach balastowych źle zrobione i na tej podstawie statek źle wybalastowany. Krzywo stanął ale to wcale nie oznacza, że źle go skonstruowano. Bywają sztormy, w których takie przechyły się zdarzają a statek nadal jest stateczny (w sensie nadal unosi się na powierzchni).
Błędy w pomiarach i podobne fuck-upy zdarzają się w normalnej eksploatacji, nie tylko świeżo po budowie/reaktywacji/remoncie.
Jako osoba "z branży" dodam, że statki ze stoczni chińskich faktycznie nie urzekają jakością, z kolei np. Korea Południowa to zupełnie inna liga, klasa sama w sobie. Skośny skośne u nierówny
Błędy w pomiarach i podobne fuck-upy zdarzają się w normalnej eksploatacji, nie tylko świeżo po budowie/reaktywacji/remoncie.
Jako osoba "z branży" dodam, że statki ze stoczni chińskich faktycznie nie urzekają jakością, z kolei np. Korea Południowa to zupełnie inna liga, klasa sama w sobie. Skośny skośne u nierówny
W stylu indyjskim byłoby jakby zahaczyli tym statkiem o linię wysokiego napięcia


dgfdfg napisał/a:
czy może jakiś ekspert od bicia konia wyjaśnić co poszło nie tak w tej sytuacji? Jakby za wysoko środek ciężkości był lub obciążenie źle rozłożone
To statek podwodny jest, tylko za płytko było.
Też tak kiedyś miałem:
1. Opadł,
2. Trochę się podniósł,
3. Opadł i już nie chciał stanąć...
1. Opadł,
2. Trochę się podniósł,
3. Opadł i już nie chciał stanąć...
miroohmiro napisał/a:
W stylu indyjskim byłoby jakby zahaczyli tym statkiem o linię wysokiego napięcia
A potem by wyskoczył balet złożony z dwustu tancerzy i zaśpiewali by i zatańczyli piosenkę trwającą 2 godziny, a na koniec super bojater by dmuchnoł z jednej strony i statek by stanoł prawidłowo, a na końcu byłby romans zakończony weselem...
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie