Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 15:57
Avatar
knv 2013-05-19, 20:38
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-05-19, 20:46
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Skowu 2013-05-19, 20:51
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-05-19, 22:05
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-05-19, 23:39
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-05-20, 0:48
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
fifif 2013-05-20, 1:13
Mieszkam w Niemczech. Sam ostatnio dzwoniłem do dostawcy internetu po tym, jak na listy i maile nie odpowiadali. Najpierw podanie numeru klienta, numeru telefonu, oraz kodu pocztowego. Zrobiłem. Reklamacja, wybieram. Podaje mi 10 różnych typów reklamacji. Żaden się nie umywa do mojej. Wybieram problemy techniczne, bo przez błędne rozumowanie mogłem to uznać za owe. Automat pyta o coś jeszcze. Ale wreszcie jest opcja "nic z powyższych". Wybieram, łączy mnie z człowiekiem. Kilka minut zanim połączyło. Jest. Mówię jaki problem. "Ale proszę pana, nie ten dział". No to proszę o przekierowanie do odpowiedniego działu. Nie zna, automat miał mnie połączyć. Mówię, że takiej opcji nie było. To mówi, że mi pomóc nie może, muszę przejść się do ich siedziby. Najbliższa siedziba 300km ode mnie. Nie mają punktów klienta. Tłumaczę jak krowie na rowie, mówię, że na maile i listy nie odpowiadają. On mi pomóc nie może. W końcu się poddaję i rozłączam. Patrzę na czas rozmowy - 47 minut. Po 67ct. za minutę. To daje 31,49€. Zapłaciłem więcej, niż płacę miesięcznie za usługi (30€) nic się nie dowiedziałem, nic nie pomogli, nawet nie wiedzieli czy można mi pomóc. Już mają rezygnację na dzień skończenia umowy, za ponad rok.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-05-20, 20:31
zazwyczaj sie zgadzam z Cejrowskim ale tu pokazał, że jest tępą dzidą
identyfikacja chroni jego i stosunkowo nie dużo utrudnia, tak to każda sprzątaczka w banku miałaby dostęp do jego konta
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem