Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Wściekły pasażer
no1cat • 2013-09-03, 1:09
Przed chwilą trafiłem na ciekawą historyjkę o pewnym wściekłym pasażerze United Airlines. Historia ma parę lat, i jest wysoce prawdopodobne że to nie autentyk, ale tak czy inaczej konfrontacja wyszła dobra. Tekst tłumaczony przeze mnie, więc niekoniecznie zgodny z oryginałem i niekoniecznie poprawnie.

Rzecz się dzieje przy punkcie odprawy na lotnisku w Nowym Jorku. Jakiś lot został odwołany i przed punktem zebrała się spora kolejka.

Nagle jeden z pasażerów wybił się z tłumu, przepchał się przez całą kolejkę, trzasnął biletem o ladę i mówi:
"Muszę być w tym samolocie i ma być to w pierwszej klasie"
Pani z odprawy grzecznie odpowiedziała:
"Przykro mi, bardzo chciałabym panu pomóc ale najpierw muszę zająć się tymi pasażerami, jestem pewna, że później uda nam się coś dla pana zrobić"
Niestety panu to nie wystarczyło i zapytał głośno, tak żeby wszyscy za nim usłyszeli:
"CZY PANI MA POJĘCIE KIM JA JESTEM?"
Pracowniczka, niewiele się zastanawiając chwyciła za mikrofon i z eleganckim uśmiechem powiadomiła cały terminal komunikatem:
"Drodzy państwo proszę o uwagę, w bramie numer 14 mamy pasażera który NIE WIE KIM JEST, jeżeli ktoś jest w stanie pomóc mu w ustaleniu jego tożsamości bardzo prosimy podejść do bramy numer 14."
Oczywiście wszyscy w kolejce zaczęli się histerycznie śmiać. Facet poczerwieniał ze złości, zacisnął zęby i wycedził:
"P🤬le cię!"
Odprawiająca, bez mrugnięcia okiem, ponownie z promiennym uśmiechem:
"Przykro mi ale po to też będzie musiał się pan ustawić w kolejce"
Zgłoś
Avatar
N................X 2013-09-03, 2:00 1
Fejk jak c🤬j, ale śmieszne piwo.
Zgłoś
Avatar
ValvePlsFix 2013-09-03, 4:11 1
To, że przyznała się z promiennym uśmiechem, że jest dz🤬ką jest śmieszne? Wg mnie to jest śmieszne do momentu "w bramie numer 14 mamy pasażera który NIE WIE KIM JEST".
Zgłoś
Avatar
S................s 2013-09-03, 8:01 3
Każda z osób pracujących przy obsłudze klientów, o ile sama jest kulturalna, to może ci setki takich historyjek opowiedzieć.
Zgłoś
Avatar
J................h 2013-09-03, 9:36 2
Brakuje tylko: "... i nagle pasażerowie stojący w kolejce zaczęli bić brawo (albo konia)"
Zgłoś
Avatar
r................3 2013-09-03, 10:40 2
a może to był ZUS a nie jakieś lotnisko? wtedy to byłoby prawdopodobne
Zgłoś
Avatar
Kivas 2013-09-03, 11:10 11
@HiHtitmamnan
Kobieta po prostu żartobliwie i z dystansem podeszła do sprawy. Nie spinaj się tak bo Ci dupsko pęknie.
Zgłoś
Avatar
l................5 2013-09-03, 12:06
Toż to ma z milion lat, ludzie w jaskiniach to sobie opowiadali w przerwach między odkrywaniem koła i procy :S
Zgłoś
Avatar
s................r 2013-09-03, 15:54
K🤬a, moze jeszcze bracia Wright to wymyslili, co?
Zgłoś
Avatar
d................e 2013-09-03, 16:58
Pewnie to był Janek Rokita bo on lubi się kłócić z samolotowymi k🤬iszonami.
Zgłoś
Avatar
kroplowa 2013-09-03, 19:37
A w tej kolejce stał też kierowca autobusu?
Zgłoś
Avatar
zarpion 2013-09-03, 20:14
to był pewnie John McClane w Szklanej Pułapce 2
Zgłoś