
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 0:54

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Obejrzyjcie parę razy od 0:09 Wtedy naprawdę wydaję się być śmieszne


za etz piwo poszło
jak sie ktoś zna na krosach to niech odpisze- czy etz 250 w terenie pojedzie lepiej niż krosowa 125?
jak sie ktoś zna na krosach to niech odpisze- czy etz 250 w terenie pojedzie lepiej niż krosowa 125?
Zależny jaka crossowka 125, do japońskich i austriackich 125 T2 to to nawet nie ma startu.
Natomiast chiński 125 T4 prezentowałby podobną mobilność co etz, czyli gównianą.
Jeśli nie jesteś bogaty a chcesz musowo upalać w terenie to dobrą inwestycją jest chińskie 250 T4 diabolini te za około 4-5tyś (no name za 2k odradzam, silniki są ok ale reszta z plasteliny).
PS A co od samej ETZ...te silniki mają bardzo nierówną krzywą momentu obrotowego, nie wiem jak takim czymś da się w ogóle jechać...ciężka krowa nie na dająca się w ogóle do terenu.
Natomiast chiński 125 T4 prezentowałby podobną mobilność co etz, czyli gównianą.
Jeśli nie jesteś bogaty a chcesz musowo upalać w terenie to dobrą inwestycją jest chińskie 250 T4 diabolini te za około 4-5tyś (no name za 2k odradzam, silniki są ok ale reszta z plasteliny).
PS A co od samej ETZ...te silniki mają bardzo nierówną krzywą momentu obrotowego, nie wiem jak takim czymś da się w ogóle jechać...ciężka krowa nie na dająca się w ogóle do terenu.
@CYPRIAN Od siebie Polecam na początek DT 125
Daje rade w terenie i można polatać po drogach publicznych bo ma homologacje, Sam latam na KTM 125 EXC i moc ma nieziemską





Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie