

OP - Jak nie odróżniasz próby wzbicia od lądowania, to ja p🤬lę, k🤬a mać. Idź przerzucać kartofle lub węgiel w ciemnej piwnicy i niech Cię więcej nikt nie widzi - Ty debilu

podpis użytkownika
Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy.
Hose88 napisał/a:
OP - Jak nie odróżniasz próby wzbicia od lądowania, to ja p🤬lę, k🤬a mać. Idź przerzucać kartofle lub węgiel w ciemnej piwnicy i niech Cię więcej nikt nie widzi - Ty debilu
Artykuł o tym wypadku (eng.).
Wiec jak masz odrobinę wstydu i honoru to nie pokazuj sie tutaj przez kilka miesiecy, może zapomną o ekspercie lotniczym któremu się wydawało że jest ekspertem lotniczym...



Halman napisał/a:
Wiec jak masz odrobinę wstydu i honoru to nie pokazuj sie tutaj przez kilka miesiecy, może zapomną o ekspercie lotniczym któremu się wydawało że jest ekspertem lotniczym...
@Hose88 posłuchaj Halmana i nie wbijaj tu przez następne 6 miesięcy
Halman ma racje btw. Nie wyglądało to jako lądowanie na pasie startowym. Może miał problemy wiec wybrał opcje ratunku i wyszedł z tego gładko
trochę hajsu w p🤬du ale lądowanie na plus o ile było do ratowania siebie czy pasażerów


karolkniaziewicz napisał/a:
I to nie jest cesna
następny k🤬a AS lotnictwa zabrał głos...

karolkniaziewicz napisał/a:
I to nie jest cesna
Masz rację, bo to cessna a dokładnie model 551
AyCaramba napisał/a:
Masz rację, bo to cessna a dokładnie model 551
Zauważ ze dziub jest pochylony delikatnie do dolu i silniki sa bardziej z tylu wiec jest to Embraer Legacy 600
karolkniaziewicz napisał/a:
Zauważ ze dziub jest pochylony delikatnie do dolu i silniki sa bardziej z tylu wiec jest to Embraer Legacy 600
C🤬ja się znam, ale porównałem oba te samoloty i to jest Cessna 551, ten Embraer to większa maszyna.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodów