Gdy kupujesz tarcze hamulcowe za 240zł sztuka.
Szczerze, nie mam pojęcia jak to się stało, ale jest to związane z tym, ze mu koło tylne poleciało. Może jakiś ekspert to wyjaśni.
Udostępnij na Facebooku
Skopiuj link
To może nie klasyczny highside w złożeniu ale wywołany przez te same siły. Puszczając motocykl w drift docisnął tylne zawieszenie, potem odpuścił i wyprostował tył i w tym momencie sprężyna tylna odbiła do góry, a jednocześnie przedni hamulec cały czas był mocno ciśnięty. No i fiknął, zdarza się.
jako ekspert już wyjaśniam: za mocno zahamował i jebnął.
konto usunięte
2017-03-09, 19:36
Nie zgadzam się z innymi ekspertami. Stwierdzam, że tylne koło było zbyt wysoko.
Popełnił parę błędów:
Hamował mając pozycję ciała jak w zakręcie stąd wyosiowanie tylnego koła
Podczas hamowania zaczął ustawiać ciało do wejścia w kolejny zakręt co spowodowało zmianę sił działających na zawieszenie
Nie poluzował garści na hamulcu zmieniając pozycję i poszedł tył w górę jak składki na zus
Zacytuje:
Dasz kajta ?
Okej tylko nie hamuj przednim bo przelecisz przez kierownicę.
konto usunięte
2017-03-09, 22:40
Jak dla mnie nagłe złapanie przyczepności tylnego koła przy wychyleniu motocykla + lekka panika i jebnięcie w hample