


jakim k🤬a prawem, ktos najlepsze koncowe sceny, przedstawil w postaci 1-2sec filmiku, bez zakoczenia?
o co chodzi że ich tak wystrzeliwuje z tych motocykli? Jestem kompletnym laikiem, może znajdzie się ktoś kto to wytłumaczy ładnie w komentarzu jak to się już zdarzało


@Spoon9
Już Ci tłumaczę. Nazywa się to High-side. Motocykl wystrzeliwuje jeźdzca do góry. A dzieje się tak wtedy, gdy na przykład w złożeniu dodamy za mocno gazu, tylne koło łapie uślizg, wtedy normalną ludzką reakcją jest zamknięcie przepustnicy. Jednak jeśli zrobi się to zbyt gw🤬townie, koło za szybko odzyska przyczepność, natomiast siła która pchała motocykl w bok nie jest już tak gw🤬townie tracona. Więc motocykl z wielką siłą się prostuje, i wyrzuca kierowcę w powietrze.
Już Ci tłumaczę. Nazywa się to High-side. Motocykl wystrzeliwuje jeźdzca do góry. A dzieje się tak wtedy, gdy na przykład w złożeniu dodamy za mocno gazu, tylne koło łapie uślizg, wtedy normalną ludzką reakcją jest zamknięcie przepustnicy. Jednak jeśli zrobi się to zbyt gw🤬townie, koło za szybko odzyska przyczepność, natomiast siła która pchała motocykl w bok nie jest już tak gw🤬townie tracona. Więc motocykl z wielką siłą się prostuje, i wyrzuca kierowcę w powietrze.


jeloo napisał/a:
@Spoon9
Już Ci tłumaczę. Nazywa się to High-side. Motocykl wystrzeliwuje jeźdzca do góry. A dzieje się tak wtedy, gdy na przykład w złożeniu dodamy za mocno gazu, tylne koło łapie uślizg, wtedy normalną ludzką reakcją jest zamknięcie przepustnicy. Jednak jeśli zrobi się to zbyt gw🤬townie, koło za szybko odzyska przyczepność, natomiast siła która pchała motocykl w bok nie jest już tak gw🤬townie tracona. Więc motocykl z wielką siłą się prostuje, i wyrzuca kierowcę w powietrze.
Prościej : jak skręcasz i źle zareagujesz to tył motoru zamiast skręcać pcha do przodu.