
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 11:42

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

o co chodzi że ich tak wystrzeliwuje z tych motocykli? Jestem kompletnym laikiem, może znajdzie się ktoś kto to wytłumaczy ładnie w komentarzu jak to się już zdarzało


@Spoon9
Już Ci tłumaczę. Nazywa się to High-side. Motocykl wystrzeliwuje jeźdzca do góry. A dzieje się tak wtedy, gdy na przykład w złożeniu dodamy za mocno gazu, tylne koło łapie uślizg, wtedy normalną ludzką reakcją jest zamknięcie przepustnicy. Jednak jeśli zrobi się to zbyt gw🤬townie, koło za szybko odzyska przyczepność, natomiast siła która pchała motocykl w bok nie jest już tak gw🤬townie tracona. Więc motocykl z wielką siłą się prostuje, i wyrzuca kierowcę w powietrze.
Już Ci tłumaczę. Nazywa się to High-side. Motocykl wystrzeliwuje jeźdzca do góry. A dzieje się tak wtedy, gdy na przykład w złożeniu dodamy za mocno gazu, tylne koło łapie uślizg, wtedy normalną ludzką reakcją jest zamknięcie przepustnicy. Jednak jeśli zrobi się to zbyt gw🤬townie, koło za szybko odzyska przyczepność, natomiast siła która pchała motocykl w bok nie jest już tak gw🤬townie tracona. Więc motocykl z wielką siłą się prostuje, i wyrzuca kierowcę w powietrze.


jeloo napisał/a:
@Spoon9
Już Ci tłumaczę. Nazywa się to High-side. Motocykl wystrzeliwuje jeźdzca do góry. A dzieje się tak wtedy, gdy na przykład w złożeniu dodamy za mocno gazu, tylne koło łapie uślizg, wtedy normalną ludzką reakcją jest zamknięcie przepustnicy. Jednak jeśli zrobi się to zbyt gw🤬townie, koło za szybko odzyska przyczepność, natomiast siła która pchała motocykl w bok nie jest już tak gw🤬townie tracona. Więc motocykl z wielką siłą się prostuje, i wyrzuca kierowcę w powietrze.
Prościej : jak skręcasz i źle zareagujesz to tył motoru zamiast skręcać pcha do przodu.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie