

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

a mnie zastanawia dlaczego każdy ruski ma w samochodzie kamerę ?
bo ruskie sa zawsze zbyt pijane zeby opowiadac o wypadkach

a mnie zastanawia dlaczego każdy ruski ma w samochodzie kamerę ?
Bo bez kamerki u ruskich winny jest ten co ma mniej na koncie.

Tak, suvy to spedalone samochody, ponieważ nie nadają się w teren i służą tylko jako wsparcie w czasie przechodzenia kryzysu wieku średniego, a moda na nie, sprawiła że koncerny samochodowe zdecydowały się na przekształcenie serii, kiedyś dobrych samochodów, kosztujących rozsądne pieniądze, nadających się w teren modeli, na suvy właśnie, sprawiając że jeśli ktoś chce dobrego auta w teren, musi wydać na niego o wiele więcej, niż na przykład na średniej klasy suva
To nie moda tylko polskie przepisy.
Większość tych aut była kupowana na firmy bo był okres w którym nie można było odliczać Vat'u od samochodów osobowych z kratką.
Przepis jednoznacznie określał od jakich pojazdów można odliczać Vat: przestrzeń ładunkowa musi być większa niż pasażerska.
Zakup Suv'a buł idealnym rozwiązaniem - spełniał opis auta ciężarowego i również był autem osobowym.
Za jakiś czas znów powrócono do starych przepisów i sprzedaż tych aut drastycznie spadła.
podpis użytkownika


To nie moda tylko polskie przepisy.
Większość tych aut była kupowana na firmy bo był okres w którym nie można było odliczać Vat'u od samochodów osobowych z kratką.
Przepis jednoznacznie określał od jakich pojazdów można odliczać Vat: przestrzeń ładunkowa musi być większa niż pasażerska.
Zakup Suv'a buł idealnym rozwiązaniem - spełniał opis auta ciężarowego i również był autem osobowym.
Za jakiś czas znów powrócono do starych przepisów i sprzedaż tych aut drastycznie spadła.
Moda ogólnoświatowa spowodowała rebranding niektórych modeli - kiedyś aut terenowych - na suvy. Sam pamiętam czas w którym auto osobowe z homologacją na ciężarowe można sobie było odliczyć od podatku, tylko wtedy, gdy przestrzeń ładunkowa była większa od pasażerskiej, ale, szczerze, częściej widywałem takie wynalazki jak kombice, z zamontowaną kratką między przednimi fotelami a tylnymi niż suvy. Po za tym, niewiele suvów ma więcej miejsca na dupie niż w przedziale pasażerskim... Krótko mówiąc, nie widywałem często suvów z homologacją ciężarową.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie