

na pewno na porannej odprawie na ojomie wspólnie obejrzą film i wyciągną wnioski
podpis użytkownika
J🤬 k🤬y
Oho fachowa ekipa..
Coś przeciążyło mogli by chociaż dać jakieś rozpórki na boki, aby nie gibło i dociążyć sprzęt ale nie po co
Coś przeciążyło mogli by chociaż dać jakieś rozpórki na boki, aby nie gibło i dociążyć sprzęt ale nie po co

Szefie mam dwie wiadomości dobrą i zła...
Dobra: unieśliśmy ładunek
Zła: przewrócił się razem z dzwigiem
Dobra: unieśliśmy ładunek
Zła: przewrócił się razem z dzwigiem
ten na końcu to chyba kierowca autobusu bo wstał i bił brawo..
zoomlion.. chińska marka, żuraw stał na pochyłości więc prawdopodobnie pomostkowali spryciarze zabezpieczenia i to nie jedne ale pewnie po całości poszli na 100% poziomica i ogranicznik udźwigu.
gąsienicowy samojezdny stosowany jest w trudnym terenie, do podniesienia, przejechania i ułożenia ładunku z reguły nie ma podpór.
zoomlion.. chińska marka, żuraw stał na pochyłości więc prawdopodobnie pomostkowali spryciarze zabezpieczenia i to nie jedne ale pewnie po całości poszli na 100% poziomica i ogranicznik udźwigu.
gąsienicowy samojezdny stosowany jest w trudnym terenie, do podniesienia, przejechania i ułożenia ładunku z reguły nie ma podpór.
to dlatego ze sie napil na jedna nuszke i przeciazylo, dlatego ja zawsze pije na dwie

podpis użytkownika
przewiduje smierc i zniszczenie, lubie te wydarzenia ogladac w tv albo internetach. Nikogo nie ostrzegam aby nie zaburzac moich fantazji, oraz kontiunum czasoprzestrzennego.
Quassar napisał/a:
Oho fachowa ekipa..
Coś przeciążyło mogli by chociaż dać jakieś rozpórki na boki, aby nie gibło i dociążyć sprzęt ale nie po co
Jakie rozpórki? To jest dźwig gąsienicowy a nie kołowy. Dociążyć? Zobacz ile balastu ma na dupie załadowane - dociążenie oblicza się na podstawie podnoszonego ciężaru.