

Ale uparciuch ,chce na siłę wcisnąć paletę
We know they are lying.
They know they are lying.
They know that we know they are lying.
We know that they know that we know they are lying.
And still they continue to lie.
podpis użytkownika
We know they are lying.
They know they are lying.
They know that we know they are lying.
We know that they know that we know they are lying.
And still they continue to lie.
Niebezpieczna robota, jeden zły ruch i najbliższe 2 lata pracujesz za darmo

W Anglii zgodnie z zasadą " don't walk by" koleś który jest świadkiem jak ktoś pracuje niebezpiecznie jest tak samo odpowiedzialny za wypadek jak w tym wypadku operator tego paleciaka. Trzeba być c🤬jem żeby nie zwrócić uwagi na coś co wygląda c🤬jowo, tylko capnąc za telefon z nadzieją że kolesia paleta zabije a w najlepszym przypadku poturbuje. Gardzę takim ścierwem.
Rutik napisał/a:
W Anglii zgodnie z zasadą " don't walk by" koleś który jest świadkiem jak ktoś pracuje niebezpiecznie jest tak samo odpowiedzialny za wypadek jak w tym wypadku operator tego paleciaka.
Kompletny idiotyzm. Po to są kursy żeby każdy kto wsiada na wózek wiedział co i jak ma robić. Jeśli mimo to nie potrafi to znaczy że nie powinien pracować na wózkach i z czystym sumieniem można go wyp🤬olić z pracy. Inna sprawa to powszechne przyzwolenie na robienie różnych głupot "bo to tylko widlak". Takie coś powinno, i raczej jest tępione.
Co do sytuacji na filmie to nie wiadomo jak cała akcja się zaczęła. Jeśli np karetka siadła już po podjęciu i wysunięciu ładunku to faktycznie jedyne co pozostaje to wyciągnąć telefon i czekać na wyniki. Dodatkowo taki materiał może się przydać w śledztwie jeśli faktycznie coś by się komuś stało.
Dobrze że niedługo będą obowiązywać wyłącznie uprawnienia UDT, odsieje to wszystkie niedojdy z papierami od wujka Mirasa.
A tak mi się przypomniało, jak tak koledze tona pieprzu jebła to magazyn był 2 dni zamknięty. Nie dało się oddychać...
A tak mi się przypomniało, jak tak koledze tona pieprzu jebła to magazyn był 2 dni zamknięty. Nie dało się oddychać...
Ja tam bardziej podziwiam ich, że z tak bliska obserwują, jak dobrze jebnie to i cały regał pójdzie się j🤬 i domino będzie. Ale to ruskie, więc pewnie nawet nie wpadliby na to.
Zj🤬em już palete z akumulatorami i palęte z oliwą z oliwek, ale jebło za pierwszym jak i za drugim razem
To były czasy zajebiste
Miłego oglądania. Pozdrawiam!

To były czasy zajebiste
podpis użytkownika
WSZELAKIE, WSZYSTKIE, KAŻDY MÓJ FILM DODANY NA SERWER SADISTIC.PL JEST PODP🤬LONY ZE ŹRÓDŁA NA KTÓRYM JEST TAKA, A NIE K🤬A INNA JAKOŚĆ, WIĘC POCAŁUJCIE MNIE WSZYSCY W DUPĘ JEŚLI WAM ONA NIE ODPOWIADA.Miłego oglądania. Pozdrawiam!
Tomsza napisał/a:
Dobrze że niedługo będą obowiązywać wyłącznie uprawnienia UDT, odsieje to wszystkie niedojdy z papierami od wujka Mirasa.
A tak mi się przypomniało, jak tak koledze tona pieprzu jebła to magazyn był 2 dni zamknięty. Nie dało się oddychać...
Widziałeś ty kiedyś egzamin organizowany przez UDT? Ściągnij paletę ze słupka, wsadź paletę na słupek. Egzamin zdany..

A później takie pooblepiane piwko trafia do osiedlowych sklepów z odrzutu na "promocję".
K🤬a a ja mam pecha i widuję magazyny wysokiego składowania tylko i wyłącznie automatyczne. Z windami, klatkami, obrotnicami i wieloma pierdami. Ale byłe kiedyś na rozbiórce magazynu po takiej demolce. Brak poprzeczek, odbojników, sworznie wywalone, siatek brak, kotwy w wielu nogach sprzedane na złom, regały odkształcone od przeciążenia...
Jak budowaliśmy halę, ludzie się dziwili, że robimy to od dupy strony.
Posadzka z armaturą i miejscami kotwień, a później regały. Na koniec magazyn był obudowany ścianami i sufitem i resztą instalacji. Miało to swoje plusy, a dla mnie wiele minusów.
Niestety takie zdarzenia to wypadkowe dwóch działań. Olewanie przeglądów i remonty we własnym zakresie prowadzone przez użytkownika, przeciążanie regałów i częste ustawianie tam gzie ie powinno się tego robić ładunków o podwyższonym środku ciężkości. Druga to olewanie BHP przez "wóżkowego", który ma wyj🤬e na wszystko i wszystkich i jest zawsze najmądrzejszy. I jak mu się coś mówi, on wie zawsze "lepij". "Jebnij się w łeb, to jaj mam papier nie ty"
Jak budowaliśmy halę, ludzie się dziwili, że robimy to od dupy strony.

Niestety takie zdarzenia to wypadkowe dwóch działań. Olewanie przeglądów i remonty we własnym zakresie prowadzone przez użytkownika, przeciążanie regałów i częste ustawianie tam gzie ie powinno się tego robić ładunków o podwyższonym środku ciężkości. Druga to olewanie BHP przez "wóżkowego", który ma wyj🤬e na wszystko i wszystkich i jest zawsze najmądrzejszy. I jak mu się coś mówi, on wie zawsze "lepij". "Jebnij się w łeb, to jaj mam papier nie ty"
Tomsza napisał/a:
Dobrze że niedługo będą obowiązywać wyłącznie uprawnienia UDT, odsieje to wszystkie niedojdy z papierami od wujka Mirasa.
A tak mi się przypomniało, jak tak koledze tona pieprzu jebła to magazyn był 2 dni zamknięty. Nie dało się oddychać...
Kurs przed egzaminem UDT wygląda podobnie kurs na prawo jazdy. C🤬ja się tam nauczysz, byle zdać. A sam egzamin UDTowski to jak wcześniej przemoert napisał, podnieść paletę i odłożyć paletę i kilka debilnych pytań, które tak na prawdę w robocie Ci się nie przydadzą.
A wypadki niestety wszędzie się zdarzają. Mogła deska w palecie strzelić i ta się skrzywiła, mógł przewód w wózku strzelić. Mogła decha już odstawać gdy ktoś paletę tam wkładał i przy ściąganiu z regalu, ta zahaczyła. Powodów jest wiele i nie zawsze to operator jest winny.