

Halman napisał/a:
a słyszeliście ignoranci o zmiennej geometrii skrzydeł...?
Ty tak serio? Po co w samolocie poddźwiękowym zmienna geometria skrzydeł?
podpis użytkownika
"Najlepszą formą obrony jest atak" - Adolf Hitler
radek225 napisał/a:
Ty tak serio? Po co w samolocie poddźwiękowym zmienna geometria skrzydeł?
żatruję ale jako ciekawostkę przytoczę iż Messerschmitt P.1101 choć nie był "naddźwiękowcem" miał już zmienną geometrię skrzydeł.
Nyrewesa napisał/a:
Dromader. Polska myśl techniczna.
no nie bardzo bo to jest embraer 202 czyli brazylijska myśl techniczna
Embraer EMB-202A, rejestracja #Brazylia PT-UZI (C/N 20001133), rozbiła się na farmie niedaleko Lagoa da Confusão w Tocantins. Jak wspomniano, pilot przeżył.

Nyrewesa napisał/a:
Dromader. Polska myśl techniczna.
Tyś widział dromadera jak świnia niebo.
Halman napisał/a:
żartuję ale jako ciekawostkę przytoczę iż Messerschmitt P.1101 choć nie był "naddźwiękowcem" miał już zmienną geometrię skrzydeł.
Po mojemu p🤬lnąłeś babola, ktoś to zauważył i teraz palisz głupa że niby tylko żartowałeś i próbujesz wybrnąć ,,znajomością" lotnictwa po szybkim wygooglowaniu pojęcia. Typowy najman

Halman napisał/a:
żatruję ale jako ciekawostkę przytoczę iż Messerschmitt P.1101 choć nie był "naddźwiękowcem" miał już zmienną geometrię skrzydeł.
Ale ten samolot był odrzutowy i był prototypem, jeśli nie on to samoloty po nim miały przekroczyć barierę dźwięku.
podpis użytkownika
"Najlepszą formą obrony jest atak" - Adolf Hitler
radek225 napisał/a:
Ale ten samolot był odrzutowy i był prototypem, jeśli nie on to samoloty po nim miały przekroczyć barierę dźwięku.
był prototypem ale był co jest faktem. Na poddźwiękowej szwaby widziały juz sens się w to bawić.
Piloci latający na takich maszynach sugerują, że przyczyną mógł być brak reakcji pilota na gw🤬towną utratę masy i duża prędkość., połączone ze złym stanem technicznym samolotu. Ponoć środki, które rozpylają takie maszyny, są mocno korozyjne.