Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
agent_kosa 2020-04-01, 15:21
alexandrus napisał/a:

Fixacja zgoda, brak techniki jazdy też się zgadzam, ale co do dalszego ciągu nie zgadzam się , opony motocykla są tak wyprofilowane aby podczas wychyłu wzmocnić przyczepność, punkt krytyczny jest wtedy ,kiedy wpadniesz w poślizg, lub za mocno przechylisz moto , oprze się silnikiem/ramą o asfalt, tym samym podrwyając koło i wtedy już koniec. Poza tym nie wiem jak w polskich szkołach, ale w islandzkich uczą manewru przeciwskrętu, który by gościa ocałił. Dodatkowo za mocno pociągnął za hamulec co wybiło go z paraboli skrętu



Punk krytyczny jest wówczas gdy kładziemy motocykl tak mocno, że opona przestaje pracować w zakresie roboczym, czyli dokładnie to samo mieliśmy na myśli - nie wiem z czym się nie zgadzasz, jak teraz uczą w szkołach to nie wiem bo prawo jazdy robiłem dawno temu i nikt o przeciwskręcie nawet nie wspominał a co dopiero uczyć, dowiedziałem się o tym od bardziej doświadczonych motocyklistów i to było niczym objawienie - pokonywanie zakrętów stało się prawdziwą przyjemnością
Zgłoś