

Huherko napisał/a:
W Niemczech to samo. A dodatkowo oni mają niby zakaz wyprzedzania prawą stroną, ale ostatnio miałem kilka sytuacji, gdzie z tempomatem na 160km/h jechałem prawym, wyprzedzając tych co jechali 120 środkowym i 140 lewym ... ale żaden szkop Ci na prawy nie zjedzie (oprócz tirów). Jak się dowiesz, co nimi kieruje, że się na te pasy pchają to się tym podziel.
Tak się dzieje ponieważ, z prawego pasa można skręcać w prawo co często zmusza jadących tym pasem do hamowania. Wygoda nic więcej

Nigdy tego nie zrozumiem. Jakim to trzeba być skończonym debilem? Track day na "Tor Jastrząb" kosztuje 250zł. Tor Poznań to wydatek kilkuset zł na ich licencję i później okolice 600zł za track day, czyli de facto kilka godzin jazdy (!). Tor - gdzie jest relatywnie bezpiecznie, gdzie ściganie się ma jakiś sens, bo masz innych uczestników, masz w cenie pomiary, zajebistą nawierzchnię i dostęp do ich narzędzi, to nie... Trzeba się rozp🤬olić o dostawczaka...

co za kłąb widać klika sekund że zajmuje prawy pas a ten nic, jakby w układzie miał czosnek zamiast wody
co do Norwegi to może myślą że tam prawym walą ciężarowe i nikt nie chce zginać najechanym przez dużego ????
co do Norwegi to może myślą że tam prawym walą ciężarowe i nikt nie chce zginać najechanym przez dużego ????