

podpis użytkownika
Więcej o mnie na You Tube Na moim niekomercyjnym kanale w playlistach tematycznych.filmy innych użytkowników które mnie rozbawiły , zaciekawiły lub zbulwersowały
Kanał na Y.T "Km2bp"



Najzabawniejsze jest to, że durny kacap rozj🤬 sobie furkę o starego rzęcha wartego z 8 złotych . To mnie śmieszy najbardziej.


Sam mam podobny styl jazdy zmieniania pasów ruchu oby tylko hamulca nie tknąć. Z tą tylko różnicą że nie zap🤬lam jak debil a jadę z możliwą dozwoloną maksymalną prędkością bo w Norwegii żartów nie ma. Ale na filmiku dostrzegam pewne podobieństwo z drogą E6 w Oslo gdzie też są 3 pasy ruchu w jednym kierunku a ludzie niewiadomo dlaczego wszyscy pchają się na pas środkowy i lewy, prawy mając nie zajęty. Gdy środkowopasowcy i lewopasowcy się zakorkują to zostawiają dla mnie całkowicie wolny pas prawy po którym ich wyprzedzam z prędkością tempomatyczną. Przeważnie się tak dzieje że w korku prawy teoretycznie najwolniejszy pas ruchu staje się pasem najszybszym. Może ktoś wie dlaczego tak się dzieje?
Zgaduję, że w opisanej przez Ciebie sytuacji, prawy pas pozostaje otwarty dla służb bezpieczeństwa np. karetek.
Zgaduję, że w opisanej przez Ciebie sytuacji, prawy pas pozostaje otwarty dla służb bezpieczeństwa np. karetek.
To źle zgadujesz. Przyjedź do Norwegii to się przekonasz. Po pasie awaryjnym się nie jeździ tak samo po bus-paschach. Skoro istnieją 3 pasy do jazdy w tym samym kierunku to prawy powinien być wykorzystani najmocniej, ale tak nie jest. Natomiast lewy pas powinien służyć tylko do wyprzedzania i dla tych którzy naprawdę jadą szybko. Tak jest w Niemczech i nikogo to nie dziwi a u Norwegów na opak normalką jest że największe zawalidrogi jadą środkiem bo im tak wygodniej. Często dochodzi do absurdu że jadąc po prawym nielubianym przez kierowców pasie korek wyminąć da się


podpis użytkownika
Więcej o mnie na You Tube Na moim niekomercyjnym kanale w playlistach tematycznych.filmy innych użytkowników które mnie rozbawiły , zaciekawiły lub zbulwersowały
Kanał na Y.T "Km2bp"



Ja bym popytał miejscowych o to upodobanie.
Furka ma przyśpieszenie, ale nie ma hamulców. Brawo!
Subaru impreza nie ma hamulców? pierod ..lisz.
podpis użytkownika
Bo pić to trzeba umieć!Sam mam podobny styl jazdy zmieniania pasów ruchu oby tylko hamulca nie tknąć. Z tą tylko różnicą że nie zap🤬lam jak debil a jadę z możliwą dozwoloną maksymalną prędkością bo w Norwegii żartów nie ma. Ale na filmiku dostrzegam pewne podobieństwo z drogą E6 w Oslo gdzie też są 3 pasy ruchu w jednym kierunku a ludzie niewiadomo dlaczego wszyscy pchają się na pas środkowy i lewy, prawy mając nie zajęty. Gdy środkowopasowcy i lewopasowcy się zakorkują to zostawiają dla mnie całkowicie wolny pas prawy po którym ich wyprzedzam z prędkością tempomatyczną. Przeważnie się tak dzieje że w korku prawy teoretycznie najwolniejszy pas ruchu staje się pasem najszybszym. Może ktoś wie dlaczego tak się dzieje?
W Niemczech to samo. A dodatkowo oni mają niby zakaz wyprzedzania prawą stroną, ale ostatnio miałem kilka sytuacji, gdzie z tempomatem na 160km/h jechałem prawym, wyprzedzając tych co jechali 120 środkowym i 140 lewym ... ale żaden szkop Ci na prawy nie zjedzie (oprócz tirów). Jak się dowiesz, co nimi kieruje, że się na te pasy pchają to się tym podziel.
W Niemczech to samo. A dodatkowo oni mają niby zakaz wyprzedzania prawą stroną, ale ostatnio miałem kilka sytuacji, gdzie z tempomatem na 160km/h jechałem prawym, wyprzedzając tych co jechali 120 środkowym i 140 lewym ... ale żaden szkop Ci na prawy nie zjedzie (oprócz tirów). Jak się dowiesz, co nimi kieruje, że się na te pasy pchają to się tym podziel.
W polsce to samo, z tą różnicą ze środkowym jezdza c🤬y i sp🤬oliny z morda w telefonie. Fajnie jest wjechać przed osobnika komórkowca , puscic gaz i zredukować bieg. Pantalony do wymiany.

Kiedyś.. sobie kupię czołg jak op🤬le providenta.
podpis użytkownika
,,Honor powaga szacunek do grobowej deskiPan to zap🤬li.. Jam jest syn królewski.''
,,K🤬y chcą bym upadł, ja się dalej trzymam steru."