

Sezon czas zacząć
podobno w zimę najłatwiej odróżnić prawdziwych kierowców, od ludzi z prawem jazdy.


Zap🤬lał, zap🤬lał zobaczył policjantów, zesrał się w zbroje i chciał zwolnić bałwan zamiast spuścić z gazu i obok spokojnie przejechać.
Co tym ludziom odp🤬la żeby taranować radiowozy, na co 3 filmiku z wypadkiem wpadają na radiowóz.
Co tym ludziom odp🤬la żeby taranować radiowozy, na co 3 filmiku z wypadkiem wpadają na radiowóz.

Widzę, że z Ciebie taki kierowca jak Ci na filmikach.
Jeśli chodzi o jazdę w zimie, to w takich warunkach jeździ się powoli a nie Zap🤬la - na drugim filmie gość miał conajmniej z 80. No chyba, że masz off-road'owe opony. Zresztą doświadczony kierowca wyszedłby cało z obu sytuacji, a nie, z wciśniętym hamulcem, machał kierownicą jak c🤬a.
@exculibrus
a ty lanco nawet nie wiesz, ze z wciśniętym hamulcem na śliskiej nawierzchni machanie kierownica nie powoduje zmian kierunku jazdy!? Chyba należysz do tych "cip" , o których sam pisałeś!!
Jeśli chodzi o jazdę w zimie, to w takich warunkach jeździ się powoli a nie Zap🤬la - na drugim filmie gość miał conajmniej z 80. No chyba, że masz off-road'owe opony. Zresztą doświadczony kierowca wyszedłby cało z obu sytuacji, a nie, z wciśniętym hamulcem, machał kierownicą jak c🤬a.
@exculibrus
a ty lanco nawet nie wiesz, ze z wciśniętym hamulcem na śliskiej nawierzchni machanie kierownica nie powoduje zmian kierunku jazdy!? Chyba należysz do tych "cip" , o których sam pisałeś!!

@up
Jak już pisałem - DOŚWIADCZENIE.
1. Mówimy o zamarzniętej, nie o śliskiej. Na śliskiej efekty widać jak najbardziej.
2. A czy on skręcił? Z tego co ja widziałem, to gość machał przodem. Normalnie by pojechał w tym kierunku, w którym skręcił, nie mistrzu?
Jak już pisałem - DOŚWIADCZENIE.
1. Mówimy o zamarzniętej, nie o śliskiej. Na śliskiej efekty widać jak najbardziej.
2. A czy on skręcił? Z tego co ja widziałem, to gość machał przodem. Normalnie by pojechał w tym kierunku, w którym skręcił, nie mistrzu?

@exculibrus
No właśnie o to chodzi, że nie pojechałby w tym kierunku, w którym skręcił, bo było ślisko... Mógł cisnąć na środek, gdzie był śnieg (przez co mógł odzyskać trochę przyczepności), a po wytraceniu prędkości wróciłby na swój pas.
No właśnie o to chodzi, że nie pojechałby w tym kierunku, w którym skręcił, bo było ślisko... Mógł cisnąć na środek, gdzie był śnieg (przez co mógł odzyskać trochę przyczepności), a po wytraceniu prędkości wróciłby na swój pas.
W takich warunkach powinno się zapomnieć o hamulcach (jedynie w końcowej fazie zwalniania można ich użyć), ale gdy ktoś kto wpada w poślizg hamuje to od razu widać co się dzieje..


J🤬 śmiecia dobrze mu tak ! Już nie będzie taki pewny za kółkiem
2 razy miałem ostre hamowanie na zimowych i raz na letnich podczas tych wspaniałych jesiennych opadów zimowych.
Skoro ja mam auto całe a prawo jazdy posiadam od 2,5 lat to gwiazda filmu mając napęd na obie osie, prawdopodobnie system ESP i ABS i rozp🤬oliwszy się gdzieś w p🤬du najnormalniej na świecie jest c🤬jowa i na c🤬j się nadaje.
Skoro ja mam auto całe a prawo jazdy posiadam od 2,5 lat to gwiazda filmu mając napęd na obie osie, prawdopodobnie system ESP i ABS i rozp🤬oliwszy się gdzieś w p🤬du najnormalniej na świecie jest c🤬jowa i na c🤬j się nadaje.

@up
skąd ta pewność że miał ESP i ABS?? gdyby to miał padalcu to by w życiu w taki poślizg nie wpadł... p🤬da jesteś nie driver...
a co do filmiku koleś co prawda zap🤬lał ale nikt z was rajdowców nie zauwazył że koleś bronił się instynktownie przed czołówką lub zawinięciem sie o drzewo... w sumie wybrał najlepiej... szkoda tylko że tak słabo przyp🤬olił
skąd ta pewność że miał ESP i ABS?? gdyby to miał padalcu to by w życiu w taki poślizg nie wpadł... p🤬da jesteś nie driver...
a co do filmiku koleś co prawda zap🤬lał ale nikt z was rajdowców nie zauwazył że koleś bronił się instynktownie przed czołówką lub zawinięciem sie o drzewo... w sumie wybrał najlepiej... szkoda tylko że tak słabo przyp🤬olił