

Flodzia napisał/a:
Nie no, tak to trzeba być zdolnym
Wystarczy kupić pedalskiego suvika i tylko troszkę się postarać.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodów
Kolejny film po którym się zastanawiam jak taki SUV jest projektowany? Gdzie to ma środek ciężkości i jakim cudem przeszło "test łosia"?
Trzeba być wybitnym cymbałem, żeby w ogóle wyprzedzać na takim 1. łuku...
2. Typowe pudło SUV. Dobre, bo wysoko się siedzi i nic poza tym.
2. Typowe pudło SUV. Dobre, bo wysoko się siedzi i nic poza tym.
Suv jak suv - poleciał jak ponton, ale wyprowadzić z równowagi takie auto przy tak niskiej predkości to trzeba chcieć, jak kacapowo to pewnie zanim bawara dojechała z rzeszy to po drodze była 6 razy spawana z kilku innych i to by wszystko wyjaśniało
SUVy są do tego żeby się emetytom łatwiej wsiadało a niskim kobietom lepiej widziało. Nikt im nie powiedział że to jeździ jak taczka.
dennissliwa napisał/a:
Bmw i wszystko jasne
Pees4 napisał/a:
Suv jak suv - poleciał jak ponton, ale wyprowadzić z równowagi takie auto przy tak niskiej predkości to trzeba chcieć, jak kacapowo to pewnie zanim bawara dojechała z rzeszy to po drodze była 6 razy spawana z kilku innych i to by wszystko wyjaśniało
Ta k🤬a bmw, renault arkana jak coś

Szastprask napisał/a:
Nikt im nie powiedział że to jeździ jak taczka.
O zakazie wyprzedzania na łuku też pewnie nikt nie mówił

Na początku myślałem, że to BMW, ale czego by o tej marce nie powiedzieć (a właściwie o ich kierowcach), to jednak te auta się dobrze prowadzą i dopiero po chwili skumałem, że to jakieś Renault.