

no niestety... ale wg mnie tak właśnie powinno być.. bo niektóre ograniczenia są chore...
Ciekawostka: wszystkie znaki ograniczenia prędkości np. przed zakrętem w naszym kraju zostały dostosowane tak, żeby ciężarówka mogła z taką prędkością bezpiecznie przejechać. I ustawodawca miał wyj🤬e, że osobówka może śmiało jechać 20-30 kilo więcej i wciąż mieć margines bezpieczeństwa. Dlatego śmieje się w kułak jak ktoś mi mówi, że dobry kierowca to kierowca który jeździ równo z ograniczeniami prędkości
podpis użytkownika
"Multikulturowość jest dobra!" - Elin Krantz

@ up nalezy dodac ze ta ciezarowka to Star czy inny Ural sprzed 40-50 lat


@bloodwar cytując klasyka "nic tak nie wk🤬*ia bardziej na drodze niż przepisowo jadący kierowca"
mare30ks napisał/a:
@ up nalezy dodac ze ta ciezarowka to Star czy inny Ural sprzed 40-50 lat
no to rozpędź się nowiutkim 40-to tonowym składem w takich warunkach nawet do tych 80 i spróbuj szybko wyhamować...


nie chodzilo mi o rozpedzanie sie a pokonywanie zakretow, widzisz roznice miedzy 50cio letnim starem bez wspomagania hamulcow i kierownicy z biegami bez synchronizacji a nowym ciagnikiem?
trzeba byc niezle poj🤬ym aby uwazac, ze bezpieczna predkosc jest dla wszystkich pojazdow taka sama.
@bloodwar
Powiem tak, gówno wiesz więc nie wypowiadaj w takich kwestiach. Zajrzyj sobie do DzU 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie), poczytaj co to jest prędkość miarodajna. Śmiać to się możesz co najwyżej ze swojej ignorancji.
Powiem tak, gówno wiesz więc nie wypowiadaj w takich kwestiach. Zajrzyj sobie do DzU 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie), poczytaj co to jest prędkość miarodajna. Śmiać to się możesz co najwyżej ze swojej ignorancji.