Jeep Cherokee XJ przejeżdża przez wielką dziurę. Przykład na to, czym różni się samochód terenowy od bulwarówek.
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:35
Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.
P.S. film z pustyni moab
P.S. film z pustyni moab
ru_ziolo napisał/a:
Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.
P.S. film z pustyni moab
h1 mysle ze by dał rade
Defender w oryginale to ma takie opony, że śmiech na sali
@up
A ja uważam, że bez przygotowania nawet H1 by sobie nie poradził. Terenówka ma się poruszać w terenie, ale jest projektowana raczej pod błoto, różnego rodzaju delikatne podjazdy i ogólnie ma sobie radzić tam, gdzie zapuszczają się tylko ludzie normalni
Jak ktoś chce robić takie rzeczy, musi niestety nieco w samochód zainwestować. Inne opony, inne zawieszenie i takie tam bajery.
A ja uważam, że bez przygotowania nawet H1 by sobie nie poradził. Terenówka ma się poruszać w terenie, ale jest projektowana raczej pod błoto, różnego rodzaju delikatne podjazdy i ogólnie ma sobie radzić tam, gdzie zapuszczają się tylko ludzie normalni
Pod rock crawling MTki sie nie nadaja wiec tez dedykowane opony trzeba. Szkoda, ze u nas legalnie nie mozna pojezdzic offroadowo po lasach i gorkach. Pieprzone zakazy
Co nie zmienia faktu, ze i tak sie jezdzi
))))
H1 mógłby się do tej dziury wgóle nie zmieścić
tosz to ma gabaryty kombajnu BIZON:
tosz to ma gabaryty kombajnu BIZON:
Zapraszam na dowolne rajdy 4x4 w naszych polskich lasach, żeby zobaczyć prawdziwe wyczyny.
Każdy polski leśniczy by z tej dziury maluchem wyjechał.
Każdy polski leśniczy by z tej dziury maluchem wyjechał.
Jak taki kozak jesteś, to zrób to samo jeepem cherokee wprost z salonu.
BlackMamba napisał/a:
a napęd 4x4 ma służyć wyprawom na drogi gruntowe
niby OK, ale w tych samochodach (typu SUV) to nie jest prawdziwy 4x4 ... komputerem dołączany jest przód/tył w czasie straty przyczepności przez którąś oś. Za terenówkę uznałbym dopiero pojazd, który posiada centralny dyfer i reduktor. Ale to tylko takie moje przemyślenia.
A co do filmu - żaden samochód w serii (nie specjalistyczny) nie poradziłby sobie z zadaniem jak na filmie - przede wszystkim opony, później zawiecha +kilka cm. - co za tym idzie zwiększą nam się kąty najazdu/natarcia i zjazdu. Pozdro.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie