

Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
podpis użytkownika
Counter-disinformation&DDoS Forces@https://t.me/itarmyofukraine2022Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
raz w życiu totalnie leciałem bokiem na czołówkę na zakręcie(lód plus prędkość). Dałem redukcję, w opór gaz i wyszedłem z tego. Napęd na tył w Polonezie uratował życie mi i tego co był wtedy na wprost mnie...
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
Może i tak, może i nie. Ja autobusami miejskimi jeżdżę.
podpis użytkownika
Bo pić to trzeba umieć!no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
O k🤬a.
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
O k🤬a jego mać

podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodówkiedyś żeby takie coś (porshe, lambo etc.) trzeba było zrobić sportowe prawo jazdy no i być bogatym. Elitarny pojazd dla elit.
Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....
Robienie specjalnego kursu popieram, ale pojazdy "dla elit" już nie są cool. Lepiej żeby fajne rzeczy nie były tylko dla elit.![]()
podpis użytkownika
Fuck lefties!!!
O k🤬a.
O k🤬a jego mać
O k🤬a ale poleciałeś argumentami, aż nie wiem co powiedzieć.
O k🤬a ale poleciałeś argumentami, aż nie wiem co powiedzieć.
Jakich znowu argumentów? To jak tłumaczyć komuś dlaczego w dzień jest jasno, a w nocy ciemno. Jak nie masz o czymś zielonego pojęcia, to nie wymyślaj jakichś chorych teorii, bo może to czytać ktoś, kto jest choć odrobinę mądrzejszy od dżdżownicy (bo tyle wystarczy by wiedzieć najprostsze rzeczy). Kiedyś widziałem w jakimś programie telewizyjnym, tłumaczyli to zagadnienie. Chłop trzymał młotek. Ten młotek miał obrazować auto i jego rozłożenie mas. Albo, na c🤬j ja się produkuję, przecież skoro napisałeś taki debilizm, to i tak nie zrozumiesz. To jest k🤬a dramat, co za ludzie tu siedzą.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodówNo raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
Na tor do kręcenia czasów tak do latania bokiem nie.