

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
raz w życiu totalnie leciałem bokiem na czołówkę na zakręcie(lód plus prędkość). Dałem redukcję, w opór gaz i wyszedłem z tego. Napęd na tył w Polonezie uratował życie mi i tego co był wtedy na wprost mnie...
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
Może i tak, może i nie. Ja autobusami miejskimi jeżdżę.
podpis użytkownika
Jesteśmy zamknięci w labiryncie na trzecim piętrze instytutu badać entomologicznych im. Lorenzakiedyś żeby takie coś (porshe, lambo etc.) trzeba było zrobić sportowe prawo jazdy no i być bogatym. Elitarny pojazd dla elit.
Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....
Robienie specjalnego kursu popieram, ale pojazdy "dla elit" już nie są cool. Lepiej żeby fajne rzeczy nie były tylko dla elit.![]()
podpis użytkownika
Jesteśmy zamknięci w labiryncie na trzecim piętrze instytutu badać entomologicznych im. LorenzaNo raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
Na tor do kręcenia czasów tak do latania bokiem nie.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie