

Jak dla mnie bardziej gość wytłumaczył mi jak widzieli przeszłość w DejaVu niż sami twórcy;D


@jabbo
Obejrzyj jeszcze raz tępy c🤬ju z podstawówki. "Co by było gdyby..."
Każdy, kto ukończył gimnazjum zdaje sobie sprawę z tego że to, o czym gość opowiedział to tylko ciekawostka, i nie pluje mordy że to niemożliwe.
Widać nie osiągnąłeś jeszcze tego poziomu
Obejrzyj jeszcze raz tępy c🤬ju z podstawówki. "Co by było gdyby..."
Każdy, kto ukończył gimnazjum zdaje sobie sprawę z tego że to, o czym gość opowiedział to tylko ciekawostka, i nie pluje mordy że to niemożliwe.
Widać nie osiągnąłeś jeszcze tego poziomu

Ciekawe kiedy na marsie zobaczą co wyprawia Lena w dyskotekowym kiblu

Nooke napisał/a:
Generalnie nauka fizyki i astronomii w naszych czasach ogranicza się do kilkuset guwiennych wzrów na prędkości, natężenia, współczynników naprężenia itd. itd. Jakże ciekawie byłoby mieć np. 5 godzin fizyki, gdzie pan profesor opowiada nam o ekspansji wszechświata, czy właśnie o świetle i możliwościach z nim związanych. Lecz niestety wolą nam pakować miliard niepotrzebnych wzorów niż jakoś zaciekawić młodzież.
Za filmik leci piwo
dobry plan ! wiedzmy jak obserwowac nas sprzed 100 tys lat. idzmy z tym do pracy projektujmy nowe wynalazki ! poawi sie jednak problem gdy chcemy np obliczyc sile nosna skrzydla samolotu bez znajomosci podstawowych wzorow
