
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
24 minuty temu
🔥
Nic lepszego już dziś nie zobaczysz
- teraz popularne

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Tytuł "chwila nieuwagi" ...
nie ma to nic wspólnego z nieuwagą, na moje oko ciut za dużo gazu spowodowało wpadnięcie w poślizg a niestety koła F1 nie są tak zwrotne jak w osobówkach i nie dało się już tego wyprowadzić przy takiej prędkości. Dodam tylko, że osobówka z włączonymi systemami bezpieczeństwa nie zrobiłaby na suchym przy nawet dużej mocy takiego uślizgu, w F1 kierowcy jeżdżą bez takich bajerów. Zawodowcom ABS wydłuża drogę hamowania, tak samo inne systemy bezpieczeństwa toru jazdy spowalniają im pokonywanie zakrętów.
nie ma to nic wspólnego z nieuwagą, na moje oko ciut za dużo gazu spowodowało wpadnięcie w poślizg a niestety koła F1 nie są tak zwrotne jak w osobówkach i nie dało się już tego wyprowadzić przy takiej prędkości. Dodam tylko, że osobówka z włączonymi systemami bezpieczeństwa nie zrobiłaby na suchym przy nawet dużej mocy takiego uślizgu, w F1 kierowcy jeżdżą bez takich bajerów. Zawodowcom ABS wydłuża drogę hamowania, tak samo inne systemy bezpieczeństwa toru jazdy spowalniają im pokonywanie zakrętów.
Przede wszystkim kierowca po poślizgu celowo nie korygował jazdy - lepsze uderzenie przodem niż bokiem. Dodatkowo informacja dla niepełnosprawnych umysłowo: te pojazdy są tak zrobione żeby wszystko się rozpadło wytrącając energię kinetyczną a kierowcy nic nie stało. I nie jest to F1 a IRL jak coś.
Ciekawe jakie miał przeciążenie, bo zmiana kierunku ruchu niczym pojazdy UFO...
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie