
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:07

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


LoL.
Po pierwsze ktos wylecial z 30T a lemingi powtarzaja. Zestaw to 40T. Po drugie to nie jechal zaden kierowca tym zestawem a szescdziesiat kilku letni emeryt. Wciagnelo mu prawe kolo do rowu i probowal odbic i wyciagnal sie na pas w przeciwna strone. Jakby nie doszlo do zderzenia to i tak by zlamal zestaw. Bo to dziadek jechal. Co dziadki odwalaja w osobowkach to juz legendy a tego ktos na zestaw puscil. i oczywiscie wina wszystkich zawodowych kierowcow zestawow ktorzy wedlug statystyk policyjnych z 16 roku popelniaja 42 razy mniej zdarzen drogowych na przejechany kilometr niz puszkarze. No bo to przeciez nie wina lekarza ktory go dopuscil, nie szefa ktory go zatrudnil, nie urzednika ktory mu wydal dokumenty. Nope. To jest oczywista wina wszystkich zawodowych kierowcow kowadel smierci. Troche smieszki takie z was sadolki no takie dudeły sadola. Ale to dobrze z prezydenta trza brac przyklad.
Po pierwsze ktos wylecial z 30T a lemingi powtarzaja. Zestaw to 40T. Po drugie to nie jechal zaden kierowca tym zestawem a szescdziesiat kilku letni emeryt. Wciagnelo mu prawe kolo do rowu i probowal odbic i wyciagnal sie na pas w przeciwna strone. Jakby nie doszlo do zderzenia to i tak by zlamal zestaw. Bo to dziadek jechal. Co dziadki odwalaja w osobowkach to juz legendy a tego ktos na zestaw puscil. i oczywiscie wina wszystkich zawodowych kierowcow zestawow ktorzy wedlug statystyk policyjnych z 16 roku popelniaja 42 razy mniej zdarzen drogowych na przejechany kilometr niz puszkarze. No bo to przeciez nie wina lekarza ktory go dopuscil, nie szefa ktory go zatrudnil, nie urzednika ktory mu wydal dokumenty. Nope. To jest oczywista wina wszystkich zawodowych kierowcow kowadel smierci. Troche smieszki takie z was sadolki no takie dudeły sadola. Ale to dobrze z prezydenta trza brac przyklad.
Górnicy i kierowcy tirów mają chyba najbardziej przerośnięte ego ze wszystkich grup zawodowych.
Nie brońcie tirowców. To jest tzw zawodowiec. Ma mieć predyspozycje do zawodu a nie wielki pysk, CB w szoferce i drewniaki na nogach. To ma być wyszkolony człowiek. Podobnie jak pilot, maszynista czy nawet motorniczy. A tu tylko C+E i heja banana.




Jest jeden standardowy problem, praca dosyć ciężka, ale nie wymaga wielkiego wykształcenia, jednak całkiem dobrze płatna przez co w większości kierowcy są mało inteligentni. Część jeździ bo to lubi, ale jest to mała część.
Druga sprawa jest taka, że każdego goni tachograf, który nijak nie przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa.
Logicznym by było jestem wypoczęty-jadę, jestem zmęczony, ale czas goni- staję na drzemkę 2-4h i jadę dalej, niestety tak się najnormalniej nie da bo a)janusze gonili by swoich kierowców po 20h na dobę b) jeśli janusz jeździł by na swoim zestawie, to kręcił by kółka po trzy doby bez snu.
Kolejna sprawa- przeładowanie, to trochę tak, jak z busami 5,5 czy 7,5t zarejestrowanymi na 3,5t. Każdy wie że zestaw wytrzyma przeładowanie(producent, kierowca, nawet misiaczek z ITD), może trochę bardziej zużywa drogę (tutaj jest problem taki, że w PL przetargi są na zasadzie kto zrobi taniej, a jak wiadomo tanie mięso psy jedzą) , może ma trochę dłuższą drogę hamowania, ale do tych 5T więcej to nie jest jakieś szczególne zagrożenie w ruchu. Miałem w życiu okazję jeździć różnymi kombinacjami pojazdów z różnym DMC i masą załadowaną, i w zasadzie im więcej ładunku ponad normę było na plecach tym mniej hamulca używałem. Masę czuć i bardziej się przewiduje.
Druga sprawa jest taka, że każdego goni tachograf, który nijak nie przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa.
Logicznym by było jestem wypoczęty-jadę, jestem zmęczony, ale czas goni- staję na drzemkę 2-4h i jadę dalej, niestety tak się najnormalniej nie da bo a)janusze gonili by swoich kierowców po 20h na dobę b) jeśli janusz jeździł by na swoim zestawie, to kręcił by kółka po trzy doby bez snu.
Kolejna sprawa- przeładowanie, to trochę tak, jak z busami 5,5 czy 7,5t zarejestrowanymi na 3,5t. Każdy wie że zestaw wytrzyma przeładowanie(producent, kierowca, nawet misiaczek z ITD), może trochę bardziej zużywa drogę (tutaj jest problem taki, że w PL przetargi są na zasadzie kto zrobi taniej, a jak wiadomo tanie mięso psy jedzą) , może ma trochę dłuższą drogę hamowania, ale do tych 5T więcej to nie jest jakieś szczególne zagrożenie w ruchu. Miałem w życiu okazję jeździć różnymi kombinacjami pojazdów z różnym DMC i masą załadowaną, i w zasadzie im więcej ładunku ponad normę było na plecach tym mniej hamulca używałem. Masę czuć i bardziej się przewiduje.

jestem kierowcą 40t zestawu może nie jestem tak inteligentny jak większość komentujących, ale statystyki policyjne 2016 potrafię znaleźć, oto one:


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie