

silnik od wycieraczek w Toyocie jest zbudowany inaczej?
Nie wiem jak w Toyocie, ale w Transicie są silniki krokowe, sterowane niezależnie. Pierwszy raz widziałem takie rozwiązanie, więc różnie bywa.
spieszę z wytłumaczeniem. Silniczek od wycieraczek, to silnik prądu stałego komutatorowy, a taki wymaga szczotek, W tym zapewne 30 letnim aucie szczotki się już prawdopodobnie zużyły więc wymontuj silniczek, kup szczotki np. od rozrusznika malucha (ważne, żeby miały gruby kabelek, bo z cienkim to będą działały, jak na filmiku i na koniec przepali się kabelek) doszlifuj i zamontuj. Będą śmigały jak nowe - serwis oczywiście będzie chciał sprzedać nowy silnik do wycieraczek za kilka tysi (sprawdziłem i tak właśnie było).
A taki UJ, w golfach jest ten sam mechanizm i to właśnie on się zapieka w związku z czym wycieraczki nie pracują, nie ma to nic wspólnego z silniczkiem.
spieszę z wytłumaczeniem. Silniczek od wycieraczek, to silnik prądu stałego komutatorowy, a taki wymaga szczotek, W tym zapewne 30 letnim aucie szczotki się już prawdopodobnie zużyły więc wymontuj silniczek, kup szczotki np. od rozrusznika malucha (ważne, żeby miały gruby kabelek, bo z cienkim to będą działały, jak na filmiku i na koniec przepali się kabelek) doszlifuj i zamontuj. Będą śmigały jak nowe - serwis oczywiście będzie chciał sprzedać nowy silnik do wycieraczek za kilka tysi (sprawdziłem i tak właśnie było).
nie posraj sie dobrodzieju. nie zawsze tak jest. czasami sworznie na których poruszaja sie ramiona wycieraczek korodują zacierając się tym samym lub po prostu korozja tak to zżera że tulejki slizgowe które są w środku zapiekaja się ze sworzniami.


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie