Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
mocnymarcin5 2024-11-15, 22:31
mateuszsick napisał/a:

@: @: Nie do końca jest tak że z klatką kierowca jest nie do ruszenia. Owszem ratuje to gościa przed jakimś tam dachowaniem, zgnieceniem, rozerwaniem. Ale nie tylko to może zabić bo przeciążenia też, dlatego auta się tak rozpadają w czasie wypadków żeby pochłaniać energię właśnie nie dlatego że z gówna zrobione bo można by zrobić niezniszczalny samochód ale kierowcę by pas zabił połamał żebra albo by kark przetrąciło dlatego coś musi amortyzować udeżenia a klatka tego nie robi i przy tak zacnym p🤬lnięciu pomimo że klatka mogła by wytrzymać to kierowca tego szerpnięcia przy uderzeniu już nie koniecznie. Myślę że nie ma znaczenia czy miał klatkę bo i tak by tego nie przeżył 😄



W F1 przy większych prędkościach walili w ścianę jak np. nasz rodak Kubica. Jeśli samochód ma dobrą ochronę, to kierowca wyjdzie cało, jeśli samochód jest gównem jak Maluch, to źle skończy przy miejskich prędkościach.

podpis użytkownika

Lewactwo to faszyści
Zgłoś
Avatar
mateuszsick 2024-11-15, 22:47 1
mocnymarcin5 napisał/a:

W F1 przy większych prędkościach walili w ścianę jak np. nasz rodak Kubica. Jeśli samochód ma dobrą ochronę, to kierowca wyjdzie cało, jeśli samochód jest gównem jak Maluch, to źle skończy przy miejskich prędkościach.



Jasne że tak. Ale pamiętasz ile z tego bolidu zostało? Tam został tylko kadłub z Kubicą w środku i nogi mu wystawały z odłamanego dziobu. A ogólnie to Kubica nie przyj🤬 tak że zatrzymał się na ścianie jak tu na materiale tylko zaj🤬 pod kątem że go odbiło, przedachował, rozebrało bolid na części i wychamował względnie powoli, a tutaj gość pyk i stoi całkiem inna siła, jak by Kubica tak trafił to by nic z niego nie zostało i w sumie trafił jak dorobił się kalectwa w WRC co mu ta barierka wlazła do środka przez silnik i grodź, tu trzeba mieć chyba też szczęście czasami 😄
Zgłoś
Avatar
gonzor 2024-11-16, 0:30
Fajne, moja rodzina pracująca w Porsche lubi to, mają znów co robić by poskręcać kolejny pojazd.
€ leci !!!
Zgłoś
Avatar
MYKELE 2024-11-16, 0:38 2
mateuszsick napisał/a:

@: @: Nie do końca jest tak że z klatką kierowca jest nie do ruszenia. Owszem ratuje to gościa przed jakimś tam dachowaniem, zgnieceniem, rozerwaniem. Ale nie tylko to może zabić bo przeciążenia też, dlatego auta się tak rozpadają w czasie wypadków żeby pochłaniać energię właśnie nie dlatego że z gówna zrobione bo można by zrobić niezniszczalny samochód ale kierowcę by pas zabił połamał żebra albo by kark przetrąciło dlatego coś musi amortyzować udeżenia a klatka tego nie robi i przy tak zacnym p🤬lnięciu pomimo że klatka mogła by wytrzymać to kierowca tego szerpnięcia przy uderzeniu już nie koniecznie. Myślę że nie ma znaczenia czy miał klatkę bo i tak by tego nie przeżył 😄


Właśnie dobrze zrobiona klatka zgodnie z załącznikiem J rozprasza energię, a też dużo energi pochłaniają mocowania kubełka. Większość wypadków śmiertelnych jest spowodowana przez urazy głowy dlatego kask i HANS to podstawa, a jeszcze dużo przy strzałach bocznych dają kubełki z uszami.



[ Dodano 2024-11-16, 00:41 ]
mateuszsick napisał/a:

Jasne że tak. Ale pamiętasz ile z tego bolidu zostało? Tam został tylko kadłub z Kubicą w środku i nogi mu wystawały z odłamanego dziobu. A ogólnie to Kubica nie przyj🤬 tak że zatrzymał się na ścianie jak tu na materiale tylko zaj🤬 pod kątem że go odbiło, przedachował, rozebrało bolid na części i wychamował względnie powoli, a tutaj gość pyk i stoi całkiem inna siła, jak by Kubica tak trafił to by nic z niego nie zostało i w sumie trafił jak dorobił się kalectwa w WRC co mu ta barierka wlazła do środka przez silnik i grodź, tu trzeba mieć chyba też szczęście czasami 😄



Kubica nie miał strzała w WRC tylko w jakiś amatorskich rajdach gdzie fury nie muszą mieć płyty na grodzi 😉
Zgłoś
Avatar
Krzy535 2024-11-16, 0:42 2
patrzcie jakie miał fajne życie, jechał porsche i skończył je. Bez chorowania i cierpienia, koniec i już, jeszcze takie miłe sekundy życia
Zgłoś
Avatar
PabloSkills 2024-11-16, 0:52
Przecież to dopiero co kiblarzem było...
Zgłoś
Avatar
F0LLY 2024-11-16, 1:04 2
Carlos Oliveira – Paragwajski kierowca

ghanacelebrities.com/2024/11/15/carlos-oliveira-death-paraguayan-drive...

Zgłoś
Avatar
mateuszsick 2024-11-16, 9:14
DATA010101010101010101010101011010101101 napisał/a:

Właśnie dobrze zrobiona klatka zgodnie z załącznikiem J rozprasza energię, a też dużo energi pochłaniają mocowania kubełka. Większość wypadków śmiertelnych jest spowodowana przez urazy głowy dlatego kask i HANS to podstawa, a jeszcze dużo przy strzałach bocznych dają kubełki z uszami.
Kubica nie miał strzała w WRC tylko w jakiś amatorskich rajdach gdzie fury nie muszą mieć płyty na grodzi 😉



Masz rację 😄 Ogólnie chodziło mi tylko o to że są takie p🤬lnięcia przy których nic nie pomoże bo nawet klatka kask itd też mają jakąś granicę no i organy człowieka, a to wszystko o czym piszesz to oczywiście że pomaga i to bardzo w zdecydowanej większości przypadków, inaczej by tego nie było 🙂 A z tym WRC to bardziej mi chodziło o typ rajdów że na szutrze itd a nie że klasa bo tego nie wiem, ale potocznie jak powiesz WRC to każdy Kowalski będzie mniej więcej wiedział jak to wygląda i o co chodzi i o to mi się rozchodziło tylko 😁
Zgłoś
Avatar
__Tux__ 2024-11-16, 11:02
Nic się nie stało, można jechać dalej.
Zgłoś
Avatar
Ukaszszukasz 2024-11-16, 11:20 2
Pawehan napisał/a:

Skąd wiadomo że miało klatkę? to widać po takim uderzeniu auto jest jak nienaruszone to właśnie dzięki niej . Zawsze lepiej ją mieć niż nie mieć bo usztywnia nadwozie i lepiej się prowadzi podczas takich baletów . GT3 Rs w drogowej wersji nawet ma z tyłu cześciową klatkę



No niestety, te gt3 nie miało klatki. Są nagrania w wnętrza wozu w dzień tego wypadku, było zupełnie seryjne. Ani szelkowych pasów, ani pełnej klatki. Miało tylko rollbar z tyłu który występuje w nim fabrycznie, ale no zaczyna się dopiero za przednimi fotelami. Więc jak przyładował centralnie na wysokości drzwi to nic mu to nie pomogło. Taki pech, tor słabo zabezpieczony, podbiło tył na wyboju i poszedł w odkos.
Zgłoś
Avatar
cigano777 2024-11-16, 11:44
mocnymarcin5 napisał/a:

W F1 przy większych prędkościach walili w ścianę jak np. nasz rodak Kubica. Jeśli samochód ma dobrą ochronę, to kierowca wyjdzie cało, jeśli samochód jest gównem jak Maluch, to źle skończy przy miejskich prędkościach.


Uderz bolidem F1 w takie coś, w taki sposób bokiem i też bedziezz miał prawdopodobnie trupa. Uderzenie czołowe to inna bajka.
Zgłoś
Avatar
MYKELE 2024-11-16, 12:07 1
mateuszsick napisał/a:

Masz rację 😄 Ogólnie chodziło mi tylko o to że są takie p🤬lnięcia przy których nic nie pomoże bo nawet klatka kask itd też mają jakąś granicę no i organy człowieka, a to wszystko o czym piszesz to oczywiście że pomaga i to bardzo w zdecydowanej większości przypadków, inaczej by tego nie było 🙂 A z tym WRC to bardziej mi chodziło o typ rajdów że na szutrze itd a nie że klasa bo tego nie wiem, ale potocznie jak powiesz WRC to każdy Kowalski będzie mniej więcej wiedział jak to wygląda i o co chodzi i o to mi się rozchodziło tylko 😁



Wszystko zależy od szczęścia. Mój kolega siedząc na pilocie miał takiego dzwona że do dzisiaj jest praktycznie warzywem, a fura nieuszkodzona prócz przedniej szyby. Decha z płotu się wbiła prosto mu w twarz
Zgłoś
Avatar
Black_Hole 2024-11-16, 12:14
Wszyscy dobrze wiedzą że z centralnie umieszczonym silnikiem szczególnie na zawiasie od Porsche źle znoszą boki i nie nadają się do driftu. Kierowca oferma z resztą w przeciwnym kierunku się ustawić i jebnac w beton na środku toru. Oferma
Zgłoś
Avatar
Pawehan 2024-11-16, 12:19
Ukaszszukasz napisał/a:

No niestety, te gt3 nie miało klatki. Są nagrania w wnętrza wozu w dzień tego wypadku, było zupełnie seryjne. Ani szelkowych pasów, ani pełnej klatki. Miało tylko rollbar z tyłu który występuje w nim fabrycznie, ale no zaczyna się dopiero za przednimi fotelami. Więc jak przyładował centralnie na wysokości drzwi to nic mu to nie pomogło. Taki pech, tor słabo zabezpieczony, podbiło tył na wyboju i poszedł w odkos.



Dzęki tej klatce o któej mówiłem Prosiak się nie złożył czyli spełniła swoje zadanie podczas tego właśnie uderzenia tak jak pisałem
Zgłoś
Avatar
DeLux 2024-11-16, 14:22 1
Skończyłem_z_ekscesami napisał/a:

GT3RS... Ale jaki debil projektowal ten tor i postawił w tym miejscu beton?



Chyba zaplanowana akcja bo ławeczki dla publiczności też postawili.
Bilet normalny 25E
Bilet z widokiem na betonową zaporę 45E

[ Dodano: 2024-11-16, 14:23 ]
DATA010101010101010101010101011010101101 napisał/a:

Wszystko zależy od szczęścia. Mój kolega siedząc na pilocie miał takiego dzwona że do dzisiaj jest praktycznie warzywem, a fura nieuszkodzona prócz przedniej szyby. Decha z płotu się wbiła prosto mu w twarz



Typ z Trójmiasta tak żonę stracił
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie