
Kierowca ded.
Dzęki tej klatce o któej mówiłem Prosiak się nie złożył czyli spełniła swoje zadanie podczas tego właśnie uderzenia tak jak pisałem
Wszyscy dobrze wiedzą że z centralnie umieszczonym silnikiem szczególnie na zawiasie od Porsche źle znoszą boki i nie nadają się do driftu. Kierowca oferma z resztą w przeciwnym kierunku się ustawić i jebnac w beton na środku toru. Oferma
Rolbar to jest przy dachowaniu a tutaj na nic nie wplywa
Zależy w jakim aucie. W golfie działa inaczej niż w gt2 rolbar to takiej nazwy porsche nie używa i ja im wierze po tym jebnięciu tylko dziadzio 63 nie przeżył auto jeszcze może trafić na Otomoto
[ Dodano 2024-11-16, 16:24 ]
Black_Hole napisał/a:Wszyscy dobrze wiedzą że z centralnie umieszczonym silnikiem szczególnie na zawiasie od Porsche źle znoszą boki i nie nadają się do driftu. Kierowca oferma z resztą w przeciwnym kierunku się ustawić i jebnac w beton na środku toru. Oferma
911 mają silnik umieszczony z tyłu nie centralnie
Dzęki tej klatce o któej mówiłem Prosiak się nie złożył czyli spełniła swoje zadanie podczas tego właśnie uderzenia tak jak pisałem
Tak jest, chociaż to bardziej chroni pod względem dachowania. Ale fakt faktem w szelkach i pełnej klatce jest szansa że mógłby z tego sie wykaraskać. Ale no bezapelacyjnie, zostawienie takiego betonowego pasa bez żadnego zabezpieczenia to zajebisty pomysł, szczególnie na nierównym wyjściu z zakrętu xD
Paragwaj to biedny kraj tak jak Polska gdzie też nie mamy porządnego toru