Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się

" W Jaworznie doszło do groźnego zdarzenia drogowego z udziałem 7-letniego rowerzysty. Chłopiec, poruszając się bez opieki dorosłych, wjechał na jezdnię, nie ustępując pierwszeństwa nadjeżdżającemu BMW. Doszło do potrącenia, jednak dziecko na szczęście nie odniosło poważnych obrażeń – doznało ogólnych potłuczeń."
Zmieniono 2 razy Zgłoś
Bul_od_bytu Wczoraj 1:24 3
Bombelki to teraz prawdziwe hardcory. Ja tam w jego wieku jeszcze nie miałem odwagi wymuszać pierwszeństwa na samochodach
Zgłoś
Bulbulator Wczoraj 2:55 2
Bestia_z_cricolandu napisał/a:

Dobrze że przeżył, jako padalarza(dorosłego) czeka go jeszcze mnóstwo c🤬jów w dupie.

Nauczy się jeździć bez siodełka i będzie szczęśliwym pedalarzem.

[ Dodano 2025-06-30, 03:05 ]

Dziękuję za miłe słowa mistrzu😘 ale jestem złym kierowcą, jeszcze nigdy żadnego pedalarza nie trafiłem.🥺

Po c🤬ju z Ciebie gość, pomimo że c🤬jowym samochodem c🤬jowo jeździsz i żadnego c🤬ja jeszcze na c🤬jową maskę nie wziąłeś.
Kiego c🤬ja oczekujesz, pisząc taką c🤬jową informacje.
Zgłoś
jkllll485 Wczoraj 5:59 1
1. C🤬jowe parkowanie busa
2. Beztroska opieka nad kaszojadem
3. Jeżdżem szybko ale bezpiecznie
Zgłoś
schum84 Wczoraj 6:03 3
Ten gowniarz pedalarz nie zdechl ? Szkoda, bo widac, ze iq to ponizej 0, wiec po c🤬j ma takie cos po swiecie chodzic
Zgłoś
Bestia_z_cricolandu Wczoraj 6:39 3
Bulbulator napisał/a:

Nauczy się jeździć bez siodełka i będzie szczęśliwym pedalarzem.
Po c🤬ju z Ciebie gość, pomimo że c🤬jowym samochodem c🤬jowo jeździsz i żadnego c🤬ja jeszcze na c🤬jową maskę nie wziąłeś.
Kiego c🤬ja oczekujesz, pisząc taką c🤬jową informacje.

I do tego c🤬jowo myślę, bo za c🤬ja nie wiem jak zinterpretować Twój c🤬jowy komentarz. 😉
Zgłoś
Bulbulator Wczoraj 6:59 1

I do tego c🤬jowo myślę, bo za c🤬ja nie wiem jak zinterpretować Twój c🤬jowy komentarz. 😉

O tym, że mój post jest c🤬jowy wiedziałem już w momencie odsyłania, ale liczyłem na Twoją po c🤬ju odpowiedź.