Trudne jest czasami życie maszynisty.
Udostępnij na Facebooku
Skopiuj link
A my narzekamy na polskie drogi... Swoją drogą kto mi powie jakim cudem to jedzie i się nie wykolei? Zawsze wydawało mi się, że koła czy jak to się nazywa w pociągu jest proste długie i sztywne...
konto usunięte
2012-10-02, 18:48
Bo szyny były złe i podwozie też bylo złe
dobre. koła ma skonstruowane na zasadzie "szpuli" i tylko dlatego jedzie przed siebie a nie w bok.
konto usunięte
2012-10-02, 19:01
@MOHi
to jakas mala kolejka, ktora jest krotka i dupa akurat zdazy wycgiac sie w odpowiednia strone, polkie PKP by sie rozp🤬dzilo an starcie, nawet jakby proste szyny byly;/
konto usunięte
2012-10-02, 19:22
Podmyło torowisko.......
konto usunięte
2012-10-02, 20:07
konto usunięte
2012-10-02, 20:14
babycow napisał/a:
@MOHi
to jakas mala kolejka, ktora jest krotka i dupa akurat zdazy wycgiac sie w odpowiednia strone, polkie PKP by sie rozp🤬dzilo an starcie, nawet jakby proste szyny byly;/
Proszę Cię,skorzystaj z tego poradnika,PUNKT 1:
sadol.pl/tak-powinien-wygladac-regulamin-pisowni-na-forum-vt142164.htm
Przypuszczam, że jest to torowisko polowe klepane na szybko do jakiegoś punktu gdzie jest normalna trakcja. Kolejka widać do tego przystosowana. Dużo lepszy sposób transportu niż TIR na głównej w środku miasta.
i tak jedzie szybciej niż w Polsce
konto usunięte
2012-10-02, 23:23
Prawie tak samo jak na trasie Kwidzyn-Grudziądz,byl taki odcinek w lesie gdzie możnabyło wysiąść z pierwszego wagonu,pobiec do lasu się wysrać po czym wsiąść do ostatniego...osobiście nie testowalem,ale napewno daloby rade to zrobić.
Widzę że nasze PKP sie rozwija
00:58 jak zagląda czy nikt go nie wyprzedza
TYY !! Trochę jak tory tramwajowe w Łodzi