Hałaśliwy, ogromny i mający gdzieś ekologię. Taki właśnie jest ten samochód.Montowany w tym pojeździe sześciocylindrowy, 26 litrowy silnik był tak ogromny, że zajmował prawie całą długość rozstawu osi (2,7 m). Maska zaś została wysklepiona tak wysoko, że kierowca miał problemy z widocznością i podczas jazdy musiał się wychylać na boki. Auto z epoki gdzie nie było norm Euro, a liczyły się potężne silniki i rekordy prędkości
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:39
coś pięknego! największy szacun należy dla ludzi, którzy przypominają nam o tym jakie były kiedyś auta ale też i dla tych, którzy potrafią je wyremontować i o nie dbać że wyglądają jak nowe
Lostu napisał/a:
Montowany w tym pojeździe sześciocylindrowy
Czterocylindrowy
@glogen
Rozumiem, że Fiata znasz tylko z Multipli? Muszę Cię zasmucić, ale jeszcze w latach 80-tych XX wieku Fiat był jednym z wiodących producentów samochodów mających swoje pojazdy zarówno w segmencie A (Panda) jak i F (Fiat 130). I były to konstrukcje niesamowicie udane i dopracowane. BMW i Audi praktycznie nie istniały wtedy. Volkswagen dopiero tworzył modele którymi zawojował świat (Golf i Passat). Dodatkowo, do Fiata należała wtedy święcąca tryumfy ma rajdowych torach Lancia.
A ostatnim sukcesem Fiata było stworzenie jednego z najlepszych diesli w historii, czyli silnika JTD, który można spotkać w Fiatach, Oplach czy Suzuki. Więc nie pier***** głupot, że Fiat nigdy nie zrobił dobrego samochodu, bo kiedyś była to naprawdę świetna firma, dopiero z czasem się pogubiła i oddała rynek.
Rozumiem, że Fiata znasz tylko z Multipli? Muszę Cię zasmucić, ale jeszcze w latach 80-tych XX wieku Fiat był jednym z wiodących producentów samochodów mających swoje pojazdy zarówno w segmencie A (Panda) jak i F (Fiat 130). I były to konstrukcje niesamowicie udane i dopracowane. BMW i Audi praktycznie nie istniały wtedy. Volkswagen dopiero tworzył modele którymi zawojował świat (Golf i Passat). Dodatkowo, do Fiata należała wtedy święcąca tryumfy ma rajdowych torach Lancia.
A ostatnim sukcesem Fiata było stworzenie jednego z najlepszych diesli w historii, czyli silnika JTD, który można spotkać w Fiatach, Oplach czy Suzuki. Więc nie pier***** głupot, że Fiat nigdy nie zrobił dobrego samochodu, bo kiedyś była to naprawdę świetna firma, dopiero z czasem się pogubiła i oddała rynek.
@glogen pewnie jezdzisz oplem z silnikiem cdti i myslisz ze niemcy lepszego diesla nie mogli wymyslec...
Zerknij sobie tutaj pl.wikipedia.org/wiki/Samoch%C3%B3d_RokuEuropejski_Samoch.C3.B3d_Roku_... - moze Car of the Year nie jest czymś mega miarodajnym, ale pewien obraz rzeczywistości daje. Fiat był dobry, Golfy czy inne niemieckie auta wcale a wcale nie rdzewiały...... Racja, francuskie nie rdzewiały.... A brak technologicznego powiązania Lancii i Fiata... no proszę Cię..... No, chyba, ze silniki i płyty podłogowe w autach różnych marek to nie jest technologiczne powiązanie? Fakt, Japończycy produkowali techniczne lepsze auta, ale ich blachy..... no proszę Cię.....
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie