Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
GMO- Świat według Monsanto
Mr.Drwalu • 2012-02-24, 21:27
Kod:
To będzie międzynarodowy skandal większy niż ACTA...
Ambasada USA w Warszawie, naukowcy i polskie firmy z branży rolniczej wspólnie lobbowali za zniesieniem zakazu upraw GMO w Polsce, do lobbowania próbowano zaangażować również dziennikarzy, oferując zagraniczne wycieczki.....


Film w partach ze względu na jego rozmiar został pobrany z YT.
Przedstawia GMO jego początek i dzięki NAM jego koniec.

Po pochybel takim postom:

Kod:
Produkty modyfikowane genetycznie: kukurydza, pszenica, krowa... I cała reszta. Kto modyfikował? Ludzie, nieświadomie przzez tysiące lat. Więc nie spinajcie się tak. Różnica taka, że teraz robią to naukowcy, trochę więcej wiedzący co robią. GMO rozwiązuje problem niedożywienia w biednych krajach. Nie słuchajcie ignorantów robiących hałas na samo brzmienie słowa "sztuczne"- jest to przykład wybranego pierwszego lepszego komentarza z WP na temat GMO. Ludzie widzą to co chcą widzieć.


Tak właśnie wygląda globalna manipulacja i władza:











podpis użytkownika

Nie wierze w diabła wierze w zazdrość i zawiść
wierze w to że za pieniądze brat brata potrafi zabić
wierze w kłamstwa i zdrady wierze w zysk i korupcje
nie wierze w system choć jestem sam jego produktem
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-24, 22:36 7
Bardzo ciekawy materiał. Ostatnio dużo zasłyszałem o tej korporacji Monsanto i genetycznie modyfikowanej żywności.

Dam wam radę. Chcecie jeść prawdziwą ekologiczną żywność? To nie kupujcie tej z napisem "ekologiczna".
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-24, 22:45 3
obejrzałbym ale jest z napisamy, także podziękuje
albo ogladam albo czytam , nie mam podzielności uwagi
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-24, 23:28 1
Szkoda czasu na oglądanie tego, jesteśmy tylko pionkami w wielkiej szachownicy ż🤬dostwa, które rządzi tym światem. Gówno możemy zrobić, chyba, że na kiblu.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-24, 23:34 30
gadu gadu , wielkie p🤬lenie ale jak mandaryneczki kupujemy to się k🤬a każdy pyta czy bez pestek są
Zgłoś
Avatar
SleThu 2012-02-24, 23:34 3
Miałem okazję pisać pracę zaliczeniową na temat monsanto i całej tej polityki GMO. To co dzieję się na świecie i co chcą wprowadzić do Polski to wielkie nieporozumienie. Oczywiście w rządzie zasiadają osoby nie znające się na tym co mają robić i wielkie gówno później wychodzi. Już widzę naszych rolników, którzy podpisują umowę z firmą, która doprowadzi polskie rolnictwo do bankructwa tak jak to było w innych krajach gdzie wprowadzono tego typu procedury, gdyż monsanto ma monopol na sprzedawanie nasion GMO. Polecam oglądnięcie od part 8.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-25, 9:41 6
Żywność modyfikowana genetycznie... A czy ktoś zdaje sobie sprawę z tego, że prawdziwe niemodyfikowane marchewki są k🤬a białe?!?
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-25, 9:46 46
jaczuro napisał/a:

A czy ktoś zdaje sobie sprawę z tego, że prawdziwe niemodyfikowane marchewki są k🤬a białe?!?



To nie nazywa się przypadkiem "pietruszka"?
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-25, 9:56 6
Nie.
Pietruszka to pietruszka. Oryginalnie marchew jest biała.
cyt.
"W przeszłości rozpowszechniona była marchew w różnych kolorach: białym, żółtym, pomarańczowym, fioletowym oraz tzw. tęczowym. Obecną popularność na świecie pomarańczowa marchew zawdzięcza Holendrom, którzy wyhodowali oraz wypromowali odmianę w tym kolorze."

a teraz uwaga:
"Korzeń - (...) U roślin dziko rosnących biały do kremowego."

Źródło - wikipedia. Podaje, bo zaraz będzie, że sobie zmyślam.

Dziko rosnąca, naturalna marchew ma biały korzeń. Znana obecnie na całym świecie hodowana marchew to tak zwana modyfikacja genetyczna.
Zgłoś
Avatar
BongMan 2012-02-25, 13:51 2
Chyba ktoś się z generałem Gołogłowym na łby zamienił, żeby wrzucać prawie dwugodzinny film...

podpis użytkownika

Nie zapomnij o grzebieniu, ty p🤬lony jeleniu.
Fazi

Mój c🤬j dłuższy niż twoje zwoje mózgowe.
Pih
Zgłoś
Avatar
Mr.Drwalu 2012-02-25, 14:00 14
@Up

Czytać k🤬a źle, oglądać źle, komiks zły itp...
To nie mój problem ,że Twój móżdżek nie potrafi ogarnąć tyle wiadomości

podpis użytkownika

Nie wierze w diabła wierze w zazdrość i zawiść
wierze w to że za pieniądze brat brata potrafi zabić
wierze w kłamstwa i zdrady wierze w zysk i korupcje
nie wierze w system choć jestem sam jego produktem
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-25, 16:05 24
jaczuro napisał/a:

Nie.
Pietruszka to pietruszka. Oryginalnie marchew jest biała.
cyt.
"W przeszłości rozpowszechniona była marchew w różnych kolorach: białym, żółtym, pomarańczowym, fioletowym oraz tzw. tęczowym. Obecną popularność na świecie pomarańczowa marchew zawdzięcza Holendrom, którzy wyhodowali oraz wypromowali odmianę w tym kolorze."

a teraz uwaga:
"Korzeń - (...) U roślin dziko rosnących biały do kremowego."

Źródło - wikipedia. Podaje, bo zaraz będzie, że sobie zmyślam.

Dziko rosnąca, naturalna marchew ma biały korzeń. Znana obecnie na całym świecie hodowana marchew to tak zwana modyfikacja genetyczna.


Wszystko fajnie, chciałeś zabłysnąć, ale pop🤬liłeś GMO czyli modyfikację genetyczną, polegającą na zmianach, wszczepach genów również obcych (transgenika) z naturalną metodą krzyżowania i selekcji cech.
Wspomniana przez ciebie marchewka została wyhodowana poprzez selekcję takiej która była "bardziej pomarańczowa" ciągłe dobieranie takich cech prowadzi do wyhodowania odmiany pomarańczowej.
Dokładnie w taki sposób powstają nowe rasy psów albo zmieniane są już istniejące i nie jest to modyfikacja genetyczna.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-25, 17:33
co za roznica jaka byla oryginalna, mogla byc nawet niebiesko-przezroczysta, roznica taka ze modyfukowali ja przez wiele pokolen a nie w 1 pokoleniu. pomijajac fakt patentowania roslin czy zwierzat tylko dlatego ze roznia sie jakims malo znaczacym genem, to juz czystej krwi sk🤬ysynstwo.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-25, 18:00 12
K🤬a, następny... Boże, ludzie są pop🤬leni. Nie zabłysnąć, tylko piszę ciekawostkę - oryginalnie marchewka jest biała.
Najpierw Niebieski kulturalnie, czy mi się z pietruszką nie pomyliło, ok, spoko luz, bez napinki, więc uzasadniam czemu, git, super. Dałem źródło, żeby jakiś baran nie walnął, że sobie zmyślam.

Ale nie!

Teraz następny się przyj🤬 o użyty termin!

Selekcja przez wiele pokoleń, krzyżowanie nasion, różnych szczepów, odmian to tez modyfikacja genetyczna baranie. Jak pisał kolega wyżej - może nie od razu, a przez dłuższy czas, ale też modyfikacja rękami człowieka w naturalny porządek rzeczy.
No, chyba że za zupełnie naturalną rzecz uważasz wędrówkę marchewki, powiedzmy, Brazylijskiej w celu poznania Marchewki Holenderskiej. I pal licho ocean, zupełnie naturalna rzecz przepłynąć Atlantyk dla zakochanych marchewek.

Najlepszym przykładem nieudanej modyfikacji genetycznej jest skutek uboczny z rodziców los gejadinos'a, w jego obecnej postaci.

No czekam kto teraz się dop🤬li do czegoś w tym poście.

Zabłysłem jak psu jajca na wiosnę. Ciekawym, czy również tym razem znajdzie się ktoś żądny przyćmić mój blask i chwałę, nie znoszący patrzeć na chwilę mojego triumfu !

Mów mi Panie Baronie i poszedł won na samosie jak masz zamiar łapać za słówka i wrzucać denne posty.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2012-02-25, 18:50 7
@jaczuro, nie wiem kto tu się bardziej spina.
Nie przyjmujesz faktów tylko bronisz swojego błędnego zdania.
Dobór cech w rozwoju gatunku nawet wywoływany sztucznie poprzez selekcję nie jest modyfikacją genetyczną, bo nie przebiega na poziomie genomu. I nie wiem co chcesz udowodnić.
Co z tego że marchewka była biała?
Jabłka były kwaśne, a wiele gatunków nie było wcale zanim nie rozszczepiły się z jednej linii gatunkowej.
Co to ma za znaczenie wobec kurewstwa jakim jest GMO. Twoje "Bo marchewka była kiedyś biała" to ignorancja w kwestii która kiedyś dotknie nas wszystkich.
I już tak z innej beczki, nie tobie oceniać stopień w jakim udał się bądź nie, eksperyment jakim jestem.
Jeśli nie potrafisz przyznać się do błędnej wypowiedzi to chociaż nie obrażaj interlokutora.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie