

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
co nie zmienia faktu że to dalej golf![]()
Dam piwo bo też mam Golfa





Z całym szacunkiem, ale polecam doszkolenie się w kwestii modyfikacji samochodów.
Akurat adekwatne wzmocnienie Golfa jest 8-10 x tańsze, niż wzmocnienie R8.
Poważne modyfikacje R8, ze wględu na elektronikę, mechanikę, objętość komory silnika zaczynają się od kilkudziesięciu tysięcy euro. Za tę kwotę można zmodyfikować golfa, który będzie znacznie szybszy. Masz pytania? PW.
Co nie zmienia kwestii, że wolałbym mieć wolniejsze R8, niż szybszego golfa MK2![]()
No ok racja. Chodziło mi o to jak daleko trzeba posunąć modyfikacje w takim golfie aby był szybszy od R8 na prostej. Co nie zmienia faktu, że w zakrętach dostałby sowity wpierdziel. Pozdrawiam serdecznie

No ok racja. Chodziło mi o to jak daleko trzeba posunąć modyfikacje w takim golfie aby był szybszy od R8 na prostej. Co nie zmienia faktu, że w zakrętach dostałby sowity wpierdziel. Pozdrawiam serdecznie
Racja, w zakrętach jak najbardziej tak, ale odnosiłem się akurat do wrzuconego filmiku z 1/4. Owszem, są "Golfy" rywalizujące z autami takimi, jak R8 również w wyścigach torowych, ale "Golfy", to powiedziane na wyrost. Raczej wykonywane od podstaw konstrukcje na ramie - z zawieszeniem, przeniesieniem napędu, silnikami, balansem i środkiem ciężkości jak w autach typowo sportowych. Jedynie karoserię mają z Golfa, ale to Golfem trudno nazwać.
Generalnie, Golf nie był, nie jest i nie będzie autem sportowym, bo nie jest w stanie konkurować przede wszystkim w kwestii prowdzenia z autami typu Audi R8. Nie ta liga - ale - z drugiej strony - modyfikacje dużo tańsze, bazując na prostocie konstrukcji. Jednakże są ludzie, którzy się tym pasjonują - i o ile nie trawię wiejskiego tuningu golfa, jako auta "dla ludu" - czasem dla ludu ze słomą w butach, to chylę czoła dla wszystkich, którzy wkładają mnóstwo środków w zwykłą rzecz, by stała się nieprzeciętną. Tutaj jednak trzeba przyznać, że w 99 % przypadków zakrawa o "wiejski tuning" - głównie optyczny, czasem "mechaniczny" - np filtr stożkowy, magnetyzery, rynna zamiast wydechu

Aczkolwiek, jak już wspomniałem - wolałbym seryjne, nawet ośmiocylindrowe R8, niż najmocniejszego Golfa na świecie

Moje sugestie wiążą się poniekąd z zamiłowania do wszelkiego rodzaju modyfikacji mechanicznych, w które zacząłem się bawić grubo ponad 10 lat temu - wtedy jeszcze z małym, studenckim budżetem.
Stąd też moje sentymenty do modyfikacji samochodów budżetowych.
Również pozdrawiam

Każdy pierwszy lepszy ścigacz za 10k bierze wasze super hiper turbo golfy
Co prawda, co prawda, większość golfów kojarzy się z dresami

W kwestii zaś każdego ścigacza za 10k, to jak już gdzieś tam pisałem, sam miałem okazję jeździć polskim Golfem MK2, który jeździ, jak Hayabusa, więc są wyjątki od reguły.





Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie