S................y
2016-05-23, 19:53
Jakieś fatum czy co? Może na torfie oszczędzają? Wołajcie Macierewicza!
Niestety wszystko na marne trybuny puste.
S................y
2016-05-23, 20:34
@up
Masz syndrom niedopchnięcia. Tu masz wiki
Wszystkie tory i stadiony żużlowe muszą spełniać wymogi zawarte w regulaminach FIM i posiadać homologację federacji narodowej lub FIM, w przypadku organizowania zawodów międzynarodowych. Większość zawodów żużlowych rozgrywa się na torach stałych, jednak na część turniejów cyklu Grand Prix przygotowuje się tory tymczasowe na dużych stadionach, np. Parken w Kopenhadze lub Millennium Stadium w Cardiff.
Tor musi znajdować się na płaskim terenie, być w kształcie przypominającym owal - wymagane jest jednak istnienie dwóch prostych. Regulamin określa długość toru, mierzoną metr od wewnętrznej krawędzi, na odpowiednio 260-425 m dla żużla klasycznego i lodowego, 426-1300 dla torów długich i żużla na trawie, oraz 120-200 m dla mini żużla. Minimalna szerokość prostej dla żużla klasycznego wynosi 10 m, a łuku - 14 m. Nawierzchnia toru musi być wykonana z granitu, żużlu, granulowanej cegły lub innego sypkiego materiału. Niedozwolone jest stosowanie betonu, cementu ani innych twardych nawierzchni[1]. Obecnie najpopularniejsze są nawierzchnie granitowe i torfowe, które prawie całkowicie wyparły tradycyjne nawierzchnie żużlowe. W Polsce istnieje już tylko jeden czynny tor z tradycyjną nawierzchnią żużlową – w Krośnie.
L................k
2016-05-23, 23:38
Wrzuc lepiej wypadek tego mlodego co walczy o zycie na OIOMie
Słaby sezon sie zapowiada

Może niech już lepiej pójdą śladem F1 i wstawią 125cc.
podpis użytkownika
Antynatalizm - szanuję.
wsiądę na motocykl bez hamulców i pojadę po szutrze na którym nie ma przyczepności! co się może nie udać?
podpis użytkownika
Każdy myślący człowiek jest ateistą.
-Ernest Hemingway
***** ***
Abraxus napisał/a:
wsiądę na motocykl bez hamulców i pojadę po szutrze na którym nie ma przyczepności! co się może nie udać?
Brakło w h🤬j kolein, szpryce w gogle, nap🤬lające cię z boku łokcie na pierwszym wirażu......
podpis użytkownika
Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.
nie patrzył w lusterka to ma za swoje!
Fabryka kalek, nic ciekawego poza tym...