
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:07

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany



Wiesz chłopie co to jest Launch Control? Wciskasz gaz w podłogę, na sprzęgle i obroty nie rosną do odcięcia, tylko dla zadanej w komputerze wartości obrotów, która pozwoli na jak najlepszy start.


kochany, tu jest pokazany LC
to nie jest też to
po prostu jest tak duże turbo, że wstaje dopiero na końcu skali obrotomierza
ffsapher napisał/a:
chyba ograniczenie mocy w zależności od prędkości
to nie jest też to
po prostu jest tak duże turbo, że wstaje dopiero na końcu skali obrotomierza


sadam napisał/a:
kochany, tu jest pokazany LC
to nie jest też to
po prostu jest tak duże turbo, że wstaje dopiero na końcu skali obrotomierza
kochany ty sie doedukuj najpierw i poszukaj różnic między anttilagiem a launchcontrol
a jeśli ci sie nie chce to antilag to podtrzymywanie turbiny czyli to co napisałeś o tym wstawaniu turbo (czyli min. te strzały przy odpuszczaniu gazu) a launchcontrol to start z określonych obrotów żeby maksymalnie wykorzystać start czyt. największa moc jaką podczas startu można przekazać na asfalt nie tylko w turbo a na tym twoim filmiku jest jedno i drugie
a jak jesteś jeszcze bardzoej oporny to tu masz antilag
a tu masz launchcontrol

@up
Widzę, że znasz się jak świnia na pomarańczach.
Skyline z silnikiem RB25DET (a zapewne taki tam siedzi bo innych silników nie mieli zwyczaju modzić) ma 6 garów.
Widzę, że znasz się jak świnia na pomarańczach.
Skyline z silnikiem RB25DET (a zapewne taki tam siedzi bo innych silników nie mieli zwyczaju modzić) ma 6 garów.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie