




Wiesz chłopie co to jest Launch Control? Wciskasz gaz w podłogę, na sprzęgle i obroty nie rosną do odcięcia, tylko dla zadanej w komputerze wartości obrotów, która pozwoli na jak najlepszy start.


kochany, tu jest pokazany LC
to nie jest też to
po prostu jest tak duże turbo, że wstaje dopiero na końcu skali obrotomierza
ffsapher napisał/a:
chyba ograniczenie mocy w zależności od prędkości
to nie jest też to
po prostu jest tak duże turbo, że wstaje dopiero na końcu skali obrotomierza


sadam napisał/a:
kochany, tu jest pokazany LC
to nie jest też to
po prostu jest tak duże turbo, że wstaje dopiero na końcu skali obrotomierza
kochany ty sie doedukuj najpierw i poszukaj różnic między anttilagiem a launchcontrol
a jeśli ci sie nie chce to antilag to podtrzymywanie turbiny czyli to co napisałeś o tym wstawaniu turbo (czyli min. te strzały przy odpuszczaniu gazu) a launchcontrol to start z określonych obrotów żeby maksymalnie wykorzystać start czyt. największa moc jaką podczas startu można przekazać na asfalt nie tylko w turbo a na tym twoim filmiku jest jedno i drugie
a jak jesteś jeszcze bardzoej oporny to tu masz antilag
a tu masz launchcontrol

@up
Widzę, że znasz się jak świnia na pomarańczach.
Skyline z silnikiem RB25DET (a zapewne taki tam siedzi bo innych silników nie mieli zwyczaju modzić) ma 6 garów.
Widzę, że znasz się jak świnia na pomarańczach.
Skyline z silnikiem RB25DET (a zapewne taki tam siedzi bo innych silników nie mieli zwyczaju modzić) ma 6 garów.