
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 10:59

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Cipczan napisał/a:
Szyby klejone. Ciaśniejszej nie znalazł.
Klejone by sie tak nie rozpadly. Hartowane byly ,a prowadzenia zatarte w p🤬du i wd40 nie widzialy od lat...
I ten ruch łapami na koniec. Charakterystyczne dla 3800 brutto. Pierwsze co, to się wyprzeć odpowiedzialności
meloox napisał/a:
Klejone by sie tak nie rozpadly. Hartowane byly ,a prowadzenia zatarte w p🤬du i wd40 nie widzialy od lat...
wd40 nie służy do smarowania!
metyoo napisał/a:
wd40 nie służy do smarowania!
No nie do końca. WD-40 ma właściwości hydrofobowe - wypiera wodę, a po odparowaniu rozpuszczalnika - zachowuje się jak smar lekki (film olejowy). Tylko w przypadku mechanizmów precyzyjnych (np. zamki, kłódki) oraz pracujących w ciężkich warunkach (przekładnie, także łańcuchowe) powinno się po zastosowaniu WD-40 użyć właściwego środka smarnego. Dokładnie w ten sam sposób nanosi się tzw. "suchy" smar (PTFE, teflonowy) na przekładnie łańcuchowe w rowerach czy motocyklach. Po odparowaniu rozpuszczalnika pozostaje smar stały na spryskanych powierzchniach.
Ponadto, gdybyś zerknął na kartę charakterystyki od producenta to byś wiedział, że WD-40 składa się głównie z benzyny ekstrakcyjnej 90%, oleju mineralnego 0,5%, parafiny stałej 0,2% i związków aromatycznych.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie