

Ten to ma pecha, co nie dotknie to sp🤬oli, to nie jego wina, że mu ręce wyrosły z tułowia

Cipczan napisał/a:
Szyby klejone. Ciaśniejszej nie znalazł.
Klejone by sie tak nie rozpadly. Hartowane byly ,a prowadzenia zatarte w p🤬du i wd40 nie widzialy od lat...
I ten ruch łapami na koniec. Charakterystyczne dla 3800 brutto. Pierwsze co, to się wyprzeć odpowiedzialności
otworzył drzwi i po sprawie
- Będę cię kochał wiecznie.
- Nigdy cię nie zdradzę.
- Weź do buzi, powiem ci jak będę kończył ...
podpis użytkownika
>Każdy mężczyzna w swoim życiu wypowiada te trzy kłamstwa:- Będę cię kochał wiecznie.
- Nigdy cię nie zdradzę.
- Weź do buzi, powiem ci jak będę kończył ...
meloox napisał/a:
Klejone by sie tak nie rozpadly. Hartowane byly ,a prowadzenia zatarte w p🤬du i wd40 nie widzialy od lat...
wd40 nie służy do smarowania!
metyoo napisał/a:
wd40 nie służy do smarowania!
No nie do końca. WD-40 ma właściwości hydrofobowe - wypiera wodę, a po odparowaniu rozpuszczalnika - zachowuje się jak smar lekki (film olejowy). Tylko w przypadku mechanizmów precyzyjnych (np. zamki, kłódki) oraz pracujących w ciężkich warunkach (przekładnie, także łańcuchowe) powinno się po zastosowaniu WD-40 użyć właściwego środka smarnego. Dokładnie w ten sam sposób nanosi się tzw. "suchy" smar (PTFE, teflonowy) na przekładnie łańcuchowe w rowerach czy motocyklach. Po odparowaniu rozpuszczalnika pozostaje smar stały na spryskanych powierzchniach.
Ponadto, gdybyś zerknął na kartę charakterystyki od producenta to byś wiedział, że WD-40 składa się głównie z benzyny ekstrakcyjnej 90%, oleju mineralnego 0,5%, parafiny stałej 0,2% i związków aromatycznych.