Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Dziamian 2012-10-11, 12:34 2
Cytat:

Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.



obcinanie sprężyn bądź podgrzewanie zwojów i zmniejszanie między nimi odległości to praktyka stosowana za czasów naszych staruszków kiedy takie coś jak gwint, sportowe zawieszenie i Air Ride nie było dostępne i tyle, teraz się tego w nowych autach za c🤬ja nie stosuje, chyba że do danego auta nie ma części sportowych zawieszenia albo ktoś chce udowodnić że tak można i tyle, teraz tylko zawiecha sport, gwint albo air i tyle

Sarkos napisał/a:

Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.



a gumy między zwoje nie służą tylko do usztywniania ale także i do delikatnego regulowania wysokości sprężyny by auto mogło stać delikatnie wyżej
Zgłoś
Avatar
BornToBeGenius 2012-10-11, 14:39
Nie ma piwa bo tuning spoko.
Zgłoś
Avatar
Y................9 2012-10-11, 21:20
Nie czaje... dlaczego tuning? toć to tylko wygląd
Zgłoś
Avatar
daf098 2012-10-11, 21:35 1
Macieyou napisał/a:

German style a nie wieś pajacu. Nisko i szeroko!



"German style" to przerabianie golfa w niepraktycznego brzydala? Jak tuning wideł albo kubła na śmieci. Ni c🤬ja wygodne ale cała wieś patrzy.
Zgłoś
Avatar
BornToBeGenius 2012-10-11, 21:51 5
@UP No k🤬a krew mnie zalewa jak widze takie pierdoły. To wolisz k🤬a japoński "tuning" (czyt. pług śnieżny)

Niż k🤬a german style? K🤬a gdzie ten świat zmierza. Najnormalniejszy, najmniej wieśniacki tuning (bez zbędnych c🤬jstw) a ci go jeszcze jadą.
PS. Taka gleba niepraktyczna? No fakt, na polskie drogi tak, ale w bogatszym kraju kupujesz pneumatyczne zawieszenie za kilkanaście tyś. zł. i tylko *KLIK* i autko wyżej
PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen. Więc pasuje jak najbardziej. (a co do samych golfów to tylko 2 i 3 jest wieśniacka - 3 najbardziej)
Zgłoś
Avatar
daf098 2012-10-11, 22:15 1
BornToBeGenius napisał/a:


PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen.



Nie chodzi mi o kraj pochodzenia wideł.
Japoński tuning jest przynajmniej śmieszny a to ładne,wygodne,praktyczne ani śmieszne nie jest. Poczytaj sobie w jakim celu obniża się auta (sportowe) i jakie są wady jazdy takim autem po naszych drogach to może zrozumiesz dlaczego.
Zgłoś
Avatar
S................e 2012-10-12, 13:47
Jaki plus? To minus jak c🤬j. Nie założy blokady, to odwiozą lawetą na parking i zapłaci dużo więcej
Zgłoś
Avatar
Mateo070891 2012-10-13, 2:30
To jest porzadny german a wiesniaka robisz z siebie komentujac cos czego nie ogarniasz. Pewnie jezdzisz scenikiem pozyczonym od rodzicow i to tylko w nd i swieta. Pozdro!
Zgłoś
Avatar
troylee 2012-10-13, 2:55 1
k🤬a, wracam z melanzu, zasiadam jeszcze z herbatka, odpalam sadola i na wejsciu c🤬j mnie strzelil po przeczytaniu opisu..
gdzie ty k🤬a widzisz "wiesniacki tuning"?
Zgłoś
Avatar
K................t 2012-10-13, 5:09
To jest golf r32, tam felga oryginalnie jest 18", lekko podkręcona gleba i zmieniona felga ... gdzie ten wieśniacki tuning ?
goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/0/E2F002017C46BBC5CA256E6D000BB6B0/$file/VW_Golf R32_ovf.jpg?OpenElement
tu masz zdjęcie na oryginalnej feldze, sam do swojego szrota zamawiałem zderzaki z Austrii od tego modelu bo mi się bardzo podobają a nie jakieś parapety
Zgłoś
Avatar
J................ż 2012-10-13, 6:32
Nisko, szeroko i z klasą :] Gleba dobra sprawa, fajnie wygląda, a jeździ jak gokart :]
Zgłoś
Avatar
Zychu213 2012-10-13, 6:36
Dobra gleba i felga tez nie jest wcale taka zła ładnie wygląda:) Wiesńiacko to masz pewnie poloneza zrobionego;]
Zgłoś
Avatar
B................y 2012-10-13, 6:50
Ty chyba z grójca jesteś jak to jest wieś tunning.
Zgłoś
Avatar
Philipek 2012-10-13, 7:31 4
aby Tuning wiocha nie byl, musi spelniac zasady swojego stylu. przykladowo German Style nie polega tylko na glebie i felach, tu chodzi o duza moc przedewszystkim. ma to na celu pokazanie innym marka, potegi niemieckich samochodow.
tak samo JDM tu nie chodzi o glupie wlepy, lsniace fele, glebe i zajebista lotke ala Spoon w twoim cudnym Civicku 1.3. w JDM przedewszystkim chodzi o osiagi! jezeli pierwszej zasady sie nie przestrzega, to jest to wiocha!
na kiego grzyba gleba w slabym samochodzie? obnizenie srodka ciezkosci, poszerzenie i utwardzenie ma na celu poprawe prowadzenia, przy ostrym wchodzeniu w zakrety itp itd, po co to komu jak ma sie 1.4 pod maska? 0.o slabe samochody maja byc wozidlami, wygodnie przewozacymi dupe z punktu a do punktu b. jezeli caly czas sa slabe a juz wygody brak, to po c🤬j taki samochod ma istniec? dla lansu? jak tak to zalosni "tunerzy" z was.
Zgłoś
Avatar
d................d 2012-10-13, 7:42
co się przyp🤬alasz człowieku? zawiecha wysoka jak koza to może być w terenówce. no chyba że się jeździ dacią logan w LPG kupioną na raty - bo nówka to lepsze ofkors, wtedy można mieć taką opinię. kolo ma wychuchanego gofera, w rzadkiej wersji, na kultowym kółku i c🤬j ci do tego. zazdrość k🤬a zżera bo pewnie jak sam nie umiesz zaparkować auta starego równolegle do krawężnika "na raz" bez korekt, ocierania się o inne auta i rozp🤬alania rantu felgi o krawężnik to pewnie tak jest. wtedy faktycznie dacia logan i 30 cm pod progiem to jedyne wyjście. idż w c🤬j z takim podejściem.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie