

Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.
obcinanie sprężyn bądź podgrzewanie zwojów i zmniejszanie między nimi odległości to praktyka stosowana za czasów naszych staruszków kiedy takie coś jak gwint, sportowe zawieszenie i Air Ride nie było dostępne i tyle, teraz się tego w nowych autach za c🤬ja nie stosuje, chyba że do danego auta nie ma części sportowych zawieszenia albo ktoś chce udowodnić że tak można i tyle, teraz tylko zawiecha sport, gwint albo air i tyle

Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.
a gumy między zwoje nie służą tylko do usztywniania ale także i do delikatnego regulowania wysokości sprężyny by auto mogło stać delikatnie wyżej
German style a nie wieś pajacu. Nisko i szeroko!
"German style" to przerabianie golfa w niepraktycznego brzydala? Jak tuning wideł albo kubła na śmieci. Ni c🤬ja wygodne ale cała wieś patrzy.


Niż k🤬a german style? K🤬a gdzie ten świat zmierza. Najnormalniejszy, najmniej wieśniacki tuning (bez zbędnych c🤬jstw) a ci go jeszcze jadą.
PS. Taka gleba niepraktyczna? No fakt, na polskie drogi tak, ale w bogatszym kraju kupujesz pneumatyczne zawieszenie za kilkanaście tyś. zł. i tylko *KLIK* i autko wyżej
PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen. Więc pasuje jak najbardziej. (a co do samych golfów to tylko 2 i 3 jest wieśniacka - 3 najbardziej)
PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen.
Nie chodzi mi o kraj pochodzenia wideł.
Japoński tuning jest przynajmniej śmieszny a to ładne,wygodne,praktyczne ani śmieszne nie jest. Poczytaj sobie w jakim celu obniża się auta (sportowe) i jakie są wady jazdy takim autem po naszych drogach to może zrozumiesz dlaczego.


gdzie ty k🤬a widzisz "wiesniacki tuning"?

goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/0/E2F002017C46BBC5CA256E6D000BB6B0/$file/VW_Golf R32_ovf.jpg?OpenElement
tu masz zdjęcie na oryginalnej feldze, sam do swojego szrota zamawiałem zderzaki z Austrii od tego modelu bo mi się bardzo podobają a nie jakieś parapety

tak samo JDM tu nie chodzi o glupie wlepy, lsniace fele, glebe i zajebista lotke ala Spoon w twoim cudnym Civicku 1.3. w JDM przedewszystkim chodzi o osiagi! jezeli pierwszej zasady sie nie przestrzega, to jest to wiocha!
na kiego grzyba gleba w slabym samochodzie? obnizenie srodka ciezkosci, poszerzenie i utwardzenie ma na celu poprawe prowadzenia, przy ostrym wchodzeniu w zakrety itp itd, po co to komu jak ma sie 1.4 pod maska? 0.o slabe samochody maja byc wozidlami, wygodnie przewozacymi dupe z punktu a do punktu b. jezeli caly czas sa slabe a juz wygody brak, to po c🤬j taki samochod ma istniec? dla lansu? jak tak to zalosni "tunerzy" z was.
