

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ale jak się zaczyna od spojlerów, dyfuzorów, nakładek na progi, maksymalnej gleby a pod maską wściekłe 80KM, do tego w środku wypasione radio Alpine z 40-stoma głośnikami i tubą jak zbiornik od Kamaza, to choćby nie wiem jak pięknie by to wyszlo to jest to wieśniactwo


A teraz hejtować.
(a co do samych golfów to tylko 2 i 3 jest wieśniacka - 3 najbardziej)
Każdy golf jest wieśniacki...
Każdy golf jest wieśniacki...
Sam nienawidzę VW ale jeżeli chodzi o golfa 1 i 2 to pokłon dla producentów bo te auta wyszły im bardzo dobrze, ale z niemców to tylko mercedesy, audi i seaciory ewentualnie jakieś tam inne :p
Nie chodzi mi o kraj pochodzenia wideł.
Japoński tuning jest przynajmniej śmieszny a to ładne,wygodne,praktyczne ani śmieszne nie jest. Poczytaj sobie w jakim celu obniża się auta (sportowe) i jakie są wady jazdy takim autem po naszych drogach to może zrozumiesz dlaczego.
Jaki wieśniacki tuning? Zwyczajna hydrauliczna gleba, w prawie nietkniętym wizualnie Golfie R32 czwartej generacji... Jeden z fajniejszych jakie widziałem (koleś przegiął jedynie z głębokim rantem z tyłu - R32 prezentuje się najlepiej na 4 identycznych felgach).
A jedynej zmiany wizualnej - tj. doboru felg - my marudne Polaczki, możemy jedynie pozazdrościć. Po primo - BBS'y to nie jest tania, szpetna chińszczyzna. Po secondo - profil opony świadczy o tym, że drogi tam mają o niebo lepsze niż u nas...
PS: Jeżeli autor tematu, myśli że właściciel auta tak jeździ na co dzień, to znaczy, że sam jest wieśniakiem

PPS: I jeszcze raz powtórzę, bo niektóre tępaki pewno już zapomniały zanim zdążyły przeczytać tego posta, a do niektórych pewnie w ogóle nie dotarło znaczenie słów "nietknięty wizualnie": NIEMAL TAK WYGLĄDA SERYJNY GOLF IV R32! Jedyna różnica to felgi i zawieszenie air (które do jazdy się podnosi!). Nie ma tu żadnych nieseryjnych poszerzeń, spojlerów, zderzaków, czy innych ch*jowin. Dotarło wreszcie do zakutych łbów niektórych 'znafffcuf'?
ale z niemców to tylko mercedesy, audi i seaciory ewentualnie jakieś tam inne :p
SEAT- Sociedad Española de Automóviles de Turismo
To ,że jest z koncernu VW to nie znaczy ,że jest niemiecki...
... i desingTo leci na niemieckich częściach to jednak jest niemiecki. Z Hiszpanii to może mieć co najwyżej znaczek seata.

No to Ty jaraj się swoim seryjnym Seicento 0,9, albo Corsą 1,0, ale jak będę cię mijał, seryjnie wyglądającym Golfem R32, z nieseryjnymi podzespołami dającymi mu 500+ KM (popytaj wujka google o 'R32 HGP twin turbo'), to się i tak posrasz z zazdrości
![]()
rób łeb! Mam terenówke i ma w dupie wasze turbo hiper mega tunig pojazdy które są (ponoć) piękne/ładne ,robią hałas, mają lotki, neony i inne badziewie kture robi to że auto nie nadaje sie do jazdy . Może w twojej wiosce jest to wyznacznik statutu ale w moim mieście jest to buractwo pierwszego sortu . Idź paś kozy a nie wypowiadaj sie na forum!
Nie umiesz czytać, pisać (które dyslektyku) i się nie znasz na tuningu to nie odzywaj się buraku.
rób łeb! Mam terenówke i ma w dupie wasze turbo hiper mega tunig pojazdy które są (ponoć) piękne/ładne ,robią hałas, mają lotki, neony i inne badziewie kture robi to że auto nie nadaje sie do jazdy . Może w twojej wiosce jest to wyznacznik statutu ale w moim mieście jest to buractwo pierwszego sortu . Idź paś kozy a nie wypowiadaj sie na forum!
Sram na tjunink z plastiku, włókna szklanego i pseudo-chormu.
Pewnie Ci tego nikt nie powiedział, że w prawdziwym Tuningu, liczy się to co masz pod maską, a nie na karoserii i końcu tłumika? Oj biedaczysko - jakże mi Cię szkoda, że dowiadujesz się tego w tak brutalny sposób

Wyjaśniam - R32 HGP z zewnątrz wygląda jakby dopiero opuścił fabrykę - nie różni się niemal niczym od wersji seryjnej. Jego prawdziwą naturę poznajesz dopiero gdy widzisz jak to jedzie.
Odezwał się 'znaffca', w temacie o którym nie ma zielonego pojęcia...
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie