Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Cytat:

Dwudziestokilkuletnia ofiara molestowania seksualnego poddała się eutanazji, za zgodą holenderskiego sądu i lekarzy. (...)
Nie mówi się jednak wcale o sprawcy odpowiedzialnym za stan zdrowia kobiety oraz o wymiarze jego kary.



I najciekawsze zdania:
Cytat:

Mimo terapii i poprawy stanu zdrowia, dwa lata temu lekarze orzekli, że jej zaburzenia są „nieuleczalne” i przyznali jej prawo do decyzji o własnej śmierci.

O możliwości przeprowadzenia „zabiegu” zadecydowała Holenderska Komisja ds. Eutanazji. Konsylium lekarskie oceniło, że kobieta była „całkowicie poczytalna” i w momencie podejmowania decyzji o eutanazji „nie miała depresji”, ani „innych zaburzeń, które mogłyby wpłynąć na jej decyzję.



Całość (na końcu dowód, ze prawo Godwina przestaje się sprawdzać):

ukryta treść

Cytat:

Dwudziestokilkuletnia ofiara molestowania seksualnego poddała się eutanazji, za zgodą holenderskiego sądu i lekarzy. Lata przemocy doprowadziły kobietę do poważnych chorób na tle nerwowym: depresji, anoreksji i zespołu stresu pourazowego. Lekarze, którzy zdecydowali o możliwości przeprowadzenia „zabiegu” stwierdzili, że kobieta „jest w pełni poczytalna”. Sprawa wzbudziła w Europie liczne dyskusje. Nie mówi się jednak wcale o sprawcy odpowiedzialnym za stan zdrowia kobiety oraz o wymiarze jego kary. Czy tak ma wyglądać walka z przemocą wobec kobiet „po europejsku”?

Młoda kobieta od 5. roku życia była ofiarą molestowania seksualnego. Jej koszmar trwał 10 lat i skutkował poważnymi zaburzeniami na tle nerwowym, m.in. zespołem stresu pourazowego (PTSD), chroniczną depresją i anoreksją. Mimo terapii i poprawy stanu zdrowia, dwa lata temu lekarze orzekli, że jej zaburzenia są „nieuleczalne” i przyznali jej prawo do decyzji o własnej śmierci.

O możliwości przeprowadzenia „zabiegu” zadecydowała Holenderska Komisja ds. Eutanazji. Konsylium lekarskie oceniło, że kobieta była „całkowicie poczytalna” i w momencie podejmowania decyzji o eutanazji „nie miała depresji”, ani „innych zaburzeń, które mogłyby wpłynąć na jej decyzję”[1]. Zmarła wskutek podania śmiertelnego zastrzyku.

Sprawa Holenderki wywołała burzę, szczególnie w Wielkiej Brytanii, gdzie dużo się ostatnio mówi o możliwości eutanazji. Dla tysięcy ofiar molestowania, pacjentów poradni psychologicznych, cierpiących na depresję i zaburzenia lękowe, czy zmagających się z anoreksją, komunikat płynący z Holandii jest jasny: „nie można cię uleczyć – można cię zabić”. Hitler i Mengele byliby dumni.



Źródło: narodowcy.net/swiat/kobieta-molestowana-seksualnie-poddala-sie-eutanazji
Źródło źródła: independent.co.uk/news/world/europe/sex-abuse-victim-in-her-20s-allowe...

podpis użytkownika

plum
Zgłoś
Avatar
mygyry 2016-05-13, 16:26 24
Ale zaraz, skoro nie można jej wyleczyć, to a jakiej podstawie stwierdzili, że jest poczytalna i nie ma depresji
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2016-05-13, 16:32 3
Skoro sama zdecydowała, że schodzi z tego łez padołu, to ja mam pytanie: W czym problem?
Może była dobrze ubezpieczona i wybrała eutanazję miast tradycyjnego konopnego sznura, by rodzina miała z niej jakiś pożytek...
a lekarze podali, że panna była zdrowa tylko, by ubezpieczyciel nie robił problemu. Wszak nie wszędzie służba zdrowia działa jak Nasza.

Sprawa nie jest śmieszna. Jak ten pomysł u Nas podłapią to przechodząc na emeryturę/rentę będziemy podpisywać oświadczenie:
"Ja niżej podpisany Van der Hooy zgadzam się na współpracę z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych zrzekając się wszelkich praw do zebranych przeze mnie środków, a w podzięce za wieloletnią, troskliwą opiekę zobowiązuję się zakupić za 999.99 (słownie dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100) lek "Euthanazol" który zostanie zaaplikowany mi w dniu dzisiejszym."*

*w przypadku odmowy podpisania lek "Euthanazol" zostanie podany na koszt rodziny emeryta."
Zgłoś
Avatar
tekkit 2016-05-13, 17:30
życie trzeba chronić i nikt nie ma prawa go odbierać.
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2016-05-13, 17:32 1
Debilne to - skoro nie miała depresji, jaki byłby powód uzasadnienia eutanazji? Lażdy mający myśli samobójcze cierpi na depresję!!! A znowu - skoro była chora na depresję to trzeba ją leczyć, przecież są środki farmakologiczne, są lekarze specjaliści etc

podpis użytkownika

"Multikulturowość jest dobra!" - Elin Krantz
Zgłoś
Avatar
~Angel 2016-05-13, 17:56 69
tekkit napisał/a:

życie trzeba chronić i nikt nie ma prawa go odbierać.



A c🤬j kogo obchodzi co kto robi ze swoim życiem?
Chciała się zaj🤬 to się zaj🤬a można powiedzieć "kulturalnie" a nie skoczyła z 10 pietra komuś na łeb.

Miała prowadzona terapię, pewnie dziesiątki godzin konsultacji psychologicznych i psychiatrycznych i gdyby nie eutanazja to i tak by się sama zaj🤬a.

podpis użytkownika

Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2016-05-13, 17:58 10
Trzeba, to zaostrzyć kary za prawdopodobnie drugi po zbrodni najgorszy czyn, jaki jeden człowiek może wyrządzić drugiemu. Ze względu na przyszłe skutki zdrowotne (o których nigdy się nie mówi) gw🤬ty można spróbować sklasyfikować według okoliczności w jakich do nich dochodzi: czy kobieta była nieprzytomna i została wykorzystana, czy podchmielony mąż nie zrozumiał słowa "nie" i czy wreszcie świadoma została siłą przyparta do parteru, zdarto z niej ubranie, po czym metodycznie przez kilkanaście minut gw🤬cona. Trudno jest zrozumieć psychikę ofiary, jej opór ze zgłoszeniem sprawy, późniejsze niesłuszne obwinianie się za to co się stało. Można jednak spróbować wyobrazić sobie sytuacje, w której zostaje przygnieciona przez 2 razy cięższego osobnika, to jak przez pierwsze chwile daremnie próbuje wierzgać, aż wreszcie wyczerpana ucieka myślami w inne miejsce, byleby wyprzeć z głowy teraźniejszość, a po wszystkim jak gdyby nigdy nic ubrać i wrócić do obowiązków. Sprawca odsiedzi góra 15 lat, jego ofiara przez resztę życia będzie biła się z traumą, prawdopodobnie zawsze będzie czuła wstręt do mężczyzn. Nawet jeśli znajdzie się w procencie objętym sukcesem terapeutycznym, nikt nie zwróci jej czasu, który poświeciła na odzyskiwanie równowagi, który mogła inaczej spożytkować. Dlatego najważniejsza jest prewencja, a prawo w Polsce jest stanowczo zbyt łagodne, już nie wspominając o krajach "postępowych".
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2016-05-13, 18:19 7
po ostatniej fali gwaltow w europie biznes eutanazyjny zaciera raczki...

...ci od aborcji zreszta tez
Zgłoś
Avatar
decode21 2016-05-13, 18:26 16
A zdajecie sobie sprawę ile osób codziennie zostaje ofiarami samogw🤬tu, ale o tym się oczywiście nie mówi. Nie ma kar dla sprawców, nikt ich nawet nie ściga. Czas żeby to zgłosić do Ryśka Petru, może marsz KOD z takimi hasłami?

podpis użytkownika

patorjk.com/text-color-fader/
Zgłoś
Avatar
supercharger 2016-05-13, 18:40
bloodwar
Kolego sympatyczny.
Czytam już kolejny twój komentarz i zastanawiam się czy jesteś trollem?
Jeśli jednak nie to proszę weź te środki farmakologiczne i się nimi ulecz..proszę...
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2016-05-13, 19:04 3
znam osoby leczące się na depresję , wyleczyły się , ALE TA KOBIETA NIE ZDĄŻYŁA ,
ale dawno jebię holandię , szwecję , norwegię i niemców
CHORA jewropa
aby nie było jebię też putina

tylko w Polsce jest nadzieja na normalność
Zgłoś
Avatar
jjjkkkfff 2016-05-13, 21:42 2
To wszystko wina tego że ją tylko molestował. By ją porządnie wydupczył to by jej wróciła chęć do życia.
Zgłoś
Avatar
Radysh 2016-05-13, 22:27 11
"...przyznali jej prawo do decyzji o własnej śmierci." Dobrodzieje k🤬a.
Nikt nie ma prawa decydować o tym czy chcemy żyć czy umrzeć.

podpis użytkownika

Popieram KOD - Komitet Ochrony Dachowców
Zgłoś
Avatar
SQRW3L_ponury 2016-05-13, 23:33 14
Radysh napisał/a:

"...przyznali jej prawo do decyzji o własnej śmierci." Dobrodzieje k🤬a.
Nikt nie ma prawa decydować o tym czy chcemy żyć czy umrzeć.



Chyba nie bałdzo - o jej 'chceniu' nikt poza nią nie decydował - decydowano o tym czy jej chęci/zamiary (popełnienia samobója) ma znaczenie i czy może zejśc z tego świata na własnych warunkach . Taką decyzję powinien móc podjąć każdy dorosły człowiek - jak ktos nie ma ochoty sie 'meczyc' a chce zejść 'profesjonalnie i skutecznie' - jego brocha - nie widzę żadnego powodu dla którego nie mialłby mieć takiej możliwości...
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2016-05-14, 0:46 3
Angel napisał/a:



A c🤬j kogo obchodzi co kto robi ze swoim życiem?
Chciała się zaj🤬 to się zaj🤬a można powiedzieć "kulturalnie" a nie skoczyła z 10 pietra komuś na łeb.

Miała prowadzona terapię, pewnie dziesiątki godzin konsultacji psychologicznych i psychiatrycznych i gdyby nie eutanazja to i tak by się sama zaj🤬a.



Jak ktoś chce się zabić to robi to przeważnie od razu i byle gdzie. Zauważ, że tutaj osoba miała uraz psychiczny z którym sobie nie mogła poradzić mimo prowadzenia różnych terapii. Także w takim wypadku eutanazja nie jest raczej specjalnie dziwnym przypadkiem ale jest jedno ALE mianowicie takie, że Holendrzy idą na eutanazję z naprawdę błahych powodów, a to dziewczyna rzuciła, a to ma depresję, a to jest zmęczony życiem, a to nie chcę mu się już żyć, a to nie ciekawe to życie, a to mu zupa nie smakuje itd. (można by wymyślać w nieskończoność i mówię tu całkiem poważnie).
W Polsce co piąta osoba ma depresję (przynajmniej lekką i nawet o tym nie wie), jest zmęczona życiem i do tego zap🤬la za jakieś marne grosze a z okna skacze dopiero jak osiągnie już całkowite dno czyli najpierw wpada w alkoholizm a jak już alkohol nie pomaga na smutki to skacze z okna i wątpię aby taka osoba skorzystała z zabiegu eutanazji choć była by darmowa. Mimo to choć w u nas nie jest kolorowo to jakoś ludzie żyją i sobie radzą. Spójrz na starsze pokolenia w PL. Są osoby które przeżyły wojnę, komunę, transformację ustrojową, miały nie raz w swoim życiu różne osobiste problemy i tragedie i żyją nadal i mają się dobrze. Skoro taki Holender zabija się bo mu się w szkole nie powodzi albo laska go rzuciła itd. to osobiście uważam, że ten naród to p🤬dy tego świata. Teraz weź takiego Holendra wsadź do Polski a Polaka do Holandii. Polak z wódki przerzuci się na zielsko i będzie chodził najarany za socjal a Holender doceni wreszcie swoje dotychczasowe życie w Holandii, a życie w Polsce nazwie piekłem na ziemii, skoro im tak tam źle w tej Holandii...
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie