


Tool Assisted Speedrun reprezentuje przejście gry z użyciem emulatorów i specjalnych narzędzi, które autorzy zazwyczaj tworzą sami (służą np. do wyszukiwania bugów, które mogą pomóc w przejściu albo np. wytyczaniu najkrótszej trasy). Oczywiście gra przechodzona jest w spowolnionym tempie, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie precyzji. Nie ma żadnej ingerencji w kod gry, na który ona nie pozwala. Przejście gry w taki sam sposób na konsoli jest możliwe, choć mało prawdopodobne (gracz musiałby mieć refleks nadczłowieka).




gówno w prawda w 4:06 wpada na tego smoka z młotkiem i nie umiera w przeciwieństwie do smoka.
Pokusiłbyś się o przeczytanie opisu filmiku na youtube. Specjalnie dla Ciebie, zacytuję kilka fragmentów:
Q2: You went right through the piranha plants, why didn't you die?
A2: Super Mario Bros. has many problems with hit detection, making it possible to jump through the piranha plants with accurate timing.
Q4: You went through the firebar in level 8-4 and did not die, why?
A4: Same as piranha plants. it just works. Poor hitbox detection.
*Note The hitboxes in this game are weird. List of things you can get hit by in certain spots and not die:
- Tops of piranha plants
- Ends of firebars
- Bowser's/Hammer Bros axes






P.S. w 2:01 nie traci czasu ,w ten sposób najszybciej przejdzie się tamtą przepaść.
god - mode ON. Nie raz widać jak Mario styka się z roślinkami z rur - normalnie po zetknięciu nawet jednym pixelem z roślinką Mario ginął.
Gówno a nie God Mode, bo mi też nad tymi roślinami przeskakuje.

god - mode ON. Nie raz widać jak Mario styka się z roślinkami z rur - normalnie po zetknięciu nawet jednym pixelem z roślinką Mario ginął.

Bądź co bądź, dało się w ten sposób przeskakiwać roślinki.