Główna Poczekalnia (3) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 42 minuty temu
Lancia Kappa



Kappa kojarzy się przede wszystkim z morzem weluru we wnętrzu, ostrym designem i małą popularnością. W ciągu sześciu lat produkcji Włosi sprzedali nieco ponad 117 tysięcy sztuk. Oczywiście nie można zapominać, że Kappa przez wiele lat pełniła rolę rządowej limuzyny w Polsce. Spotkanie granatowej Lancii na ulicach Warszawy dawało stuprocentową pewność, że na tylnej kanapie siedzi polityk znany z pierwszych stron gazet.

Reszta w komentarzach...


Żródłą:
www.autokrata.pl
www.autocentrum.pl
www.onet.pl
Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
czerwo64 2012-11-03, 9:27 11
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
BongMan 2012-11-03, 9:27 72
Największa motoryzacyjna porażka?
Zgłoś
Avatar
czerwo64 2012-11-03, 9:29 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
BongMan 2012-11-03, 9:37 75
Pewnie głównie w dużych miastach, co nie? Bo to miejski pojazd (samochód to za dużo powiedziane). Ja bym do tego nie wsiadł, bo nie dość że silnik jak od motorynki, to waga i konstrukcja nie zapewniają dużego bezpieczeństwa.

Zagadka: Znajdź Smarta.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-03, 9:41 16
@2up Bongman ty się w tematach motoryzacji nie udzielaj, pamiętam jak mówiłeś że nie umiałeś wymienić żarówki w samochodzi i chodziłeś do mechanika na szkolenie, żeby ci pokazał jak się żarówkę wymienia. lol
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-03, 10:15 19
Oj tam, że Bongman nie potrafi wykonać tak prostej czynności. Za to jest mistrzem dowcipów
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-03, 11:38
I teraz jeszcze poczekamy aż ktoś zacznie się wyżywać na polonezach, dużych fiatach i maluchach, i temat można będzie uznać za pełny.
Zgłoś
Avatar
MortiCRX 2012-11-03, 11:56 4
@jeloo, prawda jest taka, że fiaty 125 i 126 oraz polonez trzymają swój status tylko z powodów sentymentów, historii itd. Natomiast jeśli spojrzysz na nie krytycznie jak na każde inne auto to są to samochody niesamowicie tandetne i to tandetne głównie przez nasze fatalne wykonanie, użycie tragicznej jakości materiałów i brak dbałości o jakość podzespołów. Jeśli spojrzysz na nie przez pryzmat tego co w tym czasie robili niemcy, japończycy czy nawet francuzi to te samochody wypadają bardzo blado. Więc jak dla mnie to można owszem mówić, że taki fiat czy polonez jest owszem rzeczą kultową i wspomina się ją fajnie jak gumę turbo, ale nie można mówić, że to dobre i porządne samochody.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-03, 12:28
MortiCRX napisał/a:

@jeloo, prawda jest taka, że fiaty 125 i 126 oraz polonez trzymają swój status tylko z powodów sentymentów, historii itd. Natomiast jeśli spojrzysz na nie krytycznie jak na każde inne auto to są to samochody niesamowicie tandetne i to tandetne głównie przez nasze fatalne wykonanie, użycie tragicznej jakości materiałów i brak dbałości o jakość podzespołów. Jeśli spojrzysz na nie przez pryzmat tego co w tym czasie robili niemcy, japończycy czy nawet francuzi to te samochody wypadają bardzo blado. Więc jak dla mnie to można owszem mówić, że taki fiat czy polonez jest owszem rzeczą kultową i wspomina się ją fajnie jak gumę turbo, ale nie można mówić, że to dobre i porządne samochody.



I tu się mylisz, bo polonez w porównaniu do aut produkowanych równolegle do niego, był bardzo nowoczesnym samochodem. Oczywiście porównując go do nowszych aut zachodnich wypada blado, ale jeśli chodzi o jego równolatków, to już sprawa wygląda inaczej. Takich kilka przykładów, jako jeden z pierwszych seryjnie produkowanych samochodów posiadał kontrolowane strefy zgniotu, co nawet na Zachodzie wtedy było zarezerwowane dla kilku modeli klasy premium. Stosował wiele nowoczesnych rozwiązań zarówno w sprawach bezpieczeństwa, jak i sprawach technologicznych.

Podobnie sytuacja wygląda z fiatami, i mimo wielu wad, można znaleźć w nich też wiele zalet, i nawet w porównaniu z autami zachodnimi wcale nie wypadają tak źle.
Zgłoś
Avatar
BongMan 2012-11-03, 12:35 6
straatveger napisał/a:

@2up Bongman ty się w tematach motoryzacji nie udzielaj, pamiętam jak mówiłeś że nie umiałeś wymienić żarówki w samochodzi i chodziłeś do mechanika na szkolenie, żeby ci pokazał jak się żarówkę wymienia. lol


Widzę że czytanie ze zrozumieniem jest dla ciebie równie trudne co dla mnie wymiana żarówki...
Zgłoś
Avatar
MortiCRX 2012-11-03, 12:35 3
jeloo napisał/a:



I tu się mylisz, bo polonez w porównaniu do aut produkowanych równolegle do niego, był bardzo nowoczesnym samochodem. Oczywiście porównując go do nowszych aut zachodnich wypada blado, ale jeśli chodzi o jego równolatków, to już sprawa wygląda inaczej. Takich kilka przykładów, jako jeden z pierwszych seryjnie produkowanych samochodów posiadał kontrolowane strefy zgniotu, co nawet na Zachodzie wtedy było zarezerwowane dla kilku modeli klasy premium. Stosował wiele nowoczesnych rozwiązań zarówno w sprawach bezpieczeństwa, jak i sprawach technologicznych.

Podobnie sytuacja wygląda z fiatami, i mimo wielu wad, można znaleźć w nich też wiele zalet, i nawet w porównaniu z autami zachodnimi wcale nie wypadają tak źle.



Proszę o podanie tych "nowoczesnych rozwiązań technologicznych" bo nie wiem gdzie one mogły się kryć - fatalny silnik, zniszczony przez naszych "inżynierów" (ori 1300 był dużo lepszy i trwalszy), tragiczne zawieszenie, fatalne wykończenie wnętrza, gnijące nadwozie o praktycznie zerowym spasowaniu. Uświadom mnie gdzie te wspaniałe rozwiązania.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-03, 12:47 1
@up
1) Wysoki poziom bezpieczeństwa biernego.
2) Pasy z napinaczami - co nie było standardem na owe czasy.
3) Niski współczynnik oporu powietrza, jak na owe czasy.
4) Cieszył się bardzo dużą popularnością na początku produkcji, bo miał bardzo bogate wyposażenie i niespotykany jeszcze poziom bezpieczeństwa jak na tamte czasy, dopiero później zaczął odstawać od konkurencji.
Zgłoś
Avatar
MortiCRX 2012-11-03, 17:08 4
@jeloo w miarę bezpieczna buda to wszystko, reszta absolutnie poniżej dolnej półki konkurencji. Bogate wyposażenie? Welur i obrotomierz..... A że cieszył się dużą popularnością, no jasne, wszystko co nie ma konkurencji cieszy się dużą popularnością, jaki wtedy był wybór na rynku samochodów w Polsce? Praktycznie żaden. A prawie każdy kogo było stać i miał możliwość kupował natychmiast jakikolwiek samochód zagraniczny. Taka jest prawda, Polonez był gówniany od samego początku.
Zgłoś
Avatar
jigsaw0 2012-11-03, 23:50 4
Co to ma być ?! to WP czy Sadistic?!
Zrozumiałbym jakby było podane ile osób w nich zginęło, albo po ile chinole pracują przy budowie tych aut.
Ale po prostu to? Eh..
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem