Główna Poczekalnia Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 20:36
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2010-01-12, 22:13 1
Religia religią, ale to jest najnudniejsze gówno jakie widziałem od dawna.
Minuta czytania, 7 minut nudów. Proponuję autorowi popatrzeć na jutuba, tam jest masa filmików tego typu, z tą różnicą, że tamte są z polotem.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2010-01-12, 22:19 2
I tak najlepiej biblię znają ateiści ;P
A tak już poważnie całkiem. Jestem otwartym gościem i uważam, że można czerpać z wielu religii fajne rzeczy i w ten sposób budować swoje wartości. Oficjalnie jednak nie praktykuję nic, z powodu mojego dość hedonistycznego podejścia do życia Tak czy siak, nieważne co wyznajesz, ważne kim jesteś. Amen

P.S. A filmik dość nudny
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2010-01-12, 22:41 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2010-01-12, 22:57 1
Tak sobie czytam te wasze wypociny, i doszedłem do wniosku że ateizm powoli staje się nową modną religią, bo mamy tu proszę Państwa: czynnik nienawiści (religia to gówno, dla naiwniaków lulz!) czynnik wspólnoty (jak dobrze że są jeszcze normalni ludzie na tym świecie) czynnik tabu (gościu ucz się matematyki, fizyki, i teorii samoczynnego wyłaniania się ładu z haosu FTW!) został nawet już wprowadzony swoisty rytuał inicjacji (internetowej de facto) Powoli, powoli a wszystkie religie, po za islamem bo oni są hard madafakerzy i nie dają sobie robić jaj ze swojej świętości, byle ignorantom. Ale wracając na temat to religię będą tępione w imię nauki, tak jak kiedyś tępiło się wiedzę w imię wiary.

No, ciekawe jak się ta dyskusja rozwinie ciekawe...
Zgłoś
Avatar
Nihoo 2010-01-12, 22:59 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2010-01-12, 23:10 1
ciekawi mnie tylko to, ze to wlasnie ateisci tak najezdzaja na osoby wierzace. zauwazcie, ze nikt nie zarzuca nikomu "jestes glupi bo nie wierzysz". wszyscy tu rzucaja blotem na tych, ktorzy mysla, ze cos tam po smierci jednak jest.

przeszkadza wam to, ze ktos chodzi do kosciola?
przeszkadza wam to, ze to on daje na tace mimo, ze nie musi?
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2010-01-12, 23:13 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Nihoo 2010-01-12, 23:50
To że jestem Ateistą nie znaczy że jestem "Zły".
Rasistą też nie jestem a wręcz rasizm potępiam.
To tylko słowa ale musiałbyś sam się przekonać że mimo ateizmu jestem miłym człowiekiem.
Uważam że jestem dobrym człowiekiem, nie czuję się niczego winny bo nic nie zrobiłem.
Pomagam ludziom, łatwo mi się z nimi zaprzyjaźnić a "Religię" oczerniam dlatego że się jej należy przez ogłupianie ludzi.

Dalej nie wyjaśnił mi nikt tego sensu...

A...
Zapomniałbym...
W "Piśmie Świętym" "Bóg" zabił mnóstwo ludzi a "Szatan" tyle że na palcach u jednej ręki można policzyć (nie pamiętam ile dokładnie) więc kto jest tym dobrym?
"Szatan" który mało daje oznak swojego istnienia, nie wywyższa się zbytnio i nie skrzywdził tak ludzi jak "Bóg"
Czy "Bóg" który uważa się za najwyższego i zabił całą masę ludzi?
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2010-01-12, 23:51
kto napisal ze jestes zly?

i w jaki sposob religia mnie oglupia?
mam 23 lata, jestem studentem biotechnologii. mam dziewczyne, wielu znajomych. mam swoje hobby. wytlumacz mi w jaki sposob, to ze wierze w boga olupia mnie?

no i gdzie jest napisane ze bog zabil mase ludzi? bo chyba nie znam az tak dobrze biblii i nie kojarze tego fragmentu
Zgłoś
Avatar
Nihoo 2010-01-12, 23:59
Moim zdaniem:
Religia była niegdyś stworzona tylko na potrzeby wojska i spokoju ludu.
Po to żeby się żołnierze nie bali oddać swojego życia, żeby lud nie bał się śmierci, żeby nie bali się tego czego wyjaśnić nie są w stanie.
Żołnierzom na pewno się dużo lepiej walczyło ze świadomością że są pod "Opieką Boską" i że po śmierci czeka ich dalsze życie w "Lepszym świecie".

Spowiedź została stworzona tylko po to żeby zaborcy mogli się dowiedzieć od "Sługi Bożego" co, gdzie, kiedy i kto im zniszczył.

Sorry...
Księgi pomyliłem...
Masz rację z "Biblią"

Ogłupia bo nie dopuszcza do wielu faktów i wypiera je swoimi po to żeby nie utracić wiernych a tym samym żeby kasa na "Tacy" się nie zmniejszała.
Zgłoś
Avatar
Raku 2010-01-13, 0:02
dla wszystkich wierzących katolików mam znakomitą perełkę z Księgi Wyjścia ukazujący prawdziwy obraz istoty nieskończenie miłosiernej i kochającej wszystkich ludzi

Cytat:

I rzekł: To mówi Pan: O północy wynijdę do Egiptu.
I umrze wszelkie pierworodne w ziemi egipskiej: od pierworodnego Faraona, który siedzi na stolicy jego, aż do pierworodnego niewolnicy, która jest przy żarnach, i wszelkie pierworodne bydląt.
I będzie krzyk wielki we wszystkiej ziemi egipskiej, jaki ani przedtem był, ani potem będzie.
A u wszystkichˇ synów Izraelowych nie zamruknie pies ani na człowieka, ani na bydlę, abyście wiedzieli, jak wielkim cudem dzieli Pan Egipcjan od Izraela.



tak żeby nie było że znowu ktoś się czepia katolików, ja do katolików, buddystów islamistów czy innych ludzi wierzących nic nie mam to ich problem że bez pomocy sił nadprzyrodzonych nie potrafią sobie z brutalnym życiem poradzić

natomiast co się tyczy religii (w każdym wydaniu) to jak dla mnie JEDEN WIELKI STEK BZDUR służący do wyzysku ludzi zaślepienia ich nienawiścią do myślących / wierzących inaczej

każda religia jest przesiąknięta krwią niewinnych istnień ludzkich

jestem ATEISTĄ i jestem z tego DUMY
Zgłoś
Avatar
Nihoo 2010-01-13, 0:03
Piszę po wysłaniu tamtego^

A z resztą nawet tych ksiąg nie znam.
Nie pamiętam jak która się nazywała ale naczytałem się i na oglądałem na temat "Religii" bardzo dużo.

W internecie widziałem Wykaz z Biblii ile kto zabił.
Na National Geographic oglądałem dokument z nią związany który to potwierdził więc stąd wiem o tym.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2010-01-13, 0:08 1
co wy z ta taca macie? ja chodze do kosciola i wcale nie daje na tace. nikt na mnie jakos krzywo nie patrzy. piszesz strasznymi ogolnikami- nie dopuszcza mnie do "wielu" faktow. tzn do jakich? co takiego trace bedac chrzescijaninem? gdzie staje sie ubozszy w wiedze?

mam nieco inne pojecie do genezy religii. pomijam fakt, ze religie powstawaly jeszcze cale wieki przed nasza era, kiedy wojny zazwyczaj odbywaly sie na poziome potyczek plemion, ktore (nawiasem mowiac) mialy takie same wierzenia

pomine tez, twoja nieco spiskowa teorie co do tego, dlaczego powstala spowiedz. to twoje zdanie masz do niego pelne prawo, ale takze nie masz na nie dowodow.
ja jednak patrze na to z innej strony. wiesz ilu ludzi chodzi do pschyoterapeuty w krajach zachodnich? cala masa- naprawde duzy odsetek (nie pamietam dokladnie, to nie bede pisac). po co tam chodza? zeby mowic o swoich problemach, zeby zrzucic to co im lezy na sercu. w krajach gdzie jest wysoki procent ludzi wierzacych taki problem nie ma miejsca. ludzie maja darmowa terapie. w kosciele. w konfesjonale.
co w tym zlego? patrzac z pktu widzenia osoby niewierzacej?

raku, a przeczytales moze poptrzednia strone tego tematu?
Zgłoś
Avatar
Myssyni 2010-01-13, 0:08 1
Czytałem kiedyś o takim "doświadczeniu".
Mianowicie, hamerykańscy chrześcijanie potępiali strasznie Norwegię, gdyż jest to kraj z najmniejszą liczbą ludzi wierzących. Dlatego amerykańce stworzyli sobie na podstawie tego obraz Norwegii, jako kraju brudnego, grzesznego, o wielkiej ilości przestępców szlajających się po ulicach... Lecz pewnego dnia jakiś profesor postanowił sprawdzić prawdziwość tego, co opowiadają o Norwegii w tamtejszych kościołach. Pojechał więc do Norwegii spędził tam kilka miesięcy, bodajże, i wrócił z niesamowitymi wieściami. Mianowicie Norwegia wcale nie była ucieleśnieniem (czy raczej "upaństwowieniem") całego zła. Co więcej, ludzie mieszkający tam, byli bardzo serdeczni i tolerancyjni. Przechadzając się ulicami nie widział samych zabójstw, czy kradzieży. Zamiast tego widział serdeczne uśmiechy Norwegów.

Oczywiście inna sprawa jest taka, że amerykanie to ogólnie tępy naród. Ale to nie zmienia faktu, że ludzie (wieeelu chrześcijan, mówię to z własnych doświadczeń) mają o ateistach właśnie taką opinie. Tzn. brudasy, ćpuny, zabójcy, złodzieje.

Kończąc, chciałbym dodać, że sam wierzę, aczkolwiek nie popieram kościoła. Nie lubię Watykanu, papierza, gdyż nienawidzę, jak ktoś mi się wtrąca w moje prywatne życie, mówi co mam robić, i stara się udowodnić, że lepiej ode mnie wie, co jest dla mnie dobre... Żyję po swojemu i jest mi z tym dobrze.

Dziękuję.
Zgłoś
Avatar
Raku 2010-01-13, 0:32
tak brzyt przeczytałem i poprzednią i stronę wcześniej nawet zacząłem czytać od pierwszej

rozumiem że chodzi ci o fakt że Stary Testament należy traktować jako przenośnię... ale widzisz osoby piszące te wszystkie księgi już u podstawy byli krzywo nastawieni na wyznawców innych religii a nienawiść budzi nienawiść i stąd mamy chrześcijan-izm dobry każdy inny brzydki i tak praktycznie w każdej religii

tak czy inaczej jakby każdy kierował się prostą zasadą:
wierzysz czy nie wierzysz nie próbuj nawracać innych, postępuj i traktuj innych tak jakbyś sam chciał być traktowany i nie próbuj narzucać swoich przekonań innym świat byłby o wiele lepszym miejscem do życia
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem