Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
subik 2025-04-19, 16:13 1
Dżizas_kurde napisał/a:

Bo skręcał w lewo za 50 metrów . Po c🤬j stac w korku 20 minut jak można obskoczyć lewym ? tez tak mam.
Do mnie na osiedle jest wiecznie j🤬y korek bo ktoś wpadł na pomysł żeby uliczkę obok zrobić jednokierunkową...



Nikogo to nie obchodzi, nie wolno i kropka. Mam nadzieję że wysyłają nagrania na komisariat na ciebie...
Zgłoś
Avatar
SQUOR 2025-04-19, 16:31 1
Dżizas_kurde napisał/a:

Bo skręcał w lewo za 50 metrów . Po c🤬j stac w korku 20 minut jak można obskoczyć lewym ? tez tak mam.
Do mnie na osiedle jest wiecznie j🤬y korek bo ktoś wpadł na pomysł żeby uliczkę obok zrobić jednokierunkową...



Trzeba było wybrać lepsze osiedle. A nie takie dla plebsu. Pozdro lol
Zgłoś
Avatar
SNAKE3D 2025-04-19, 22:55
Siriuz napisał/a:

Co tu się dziwić. Ta ulica została zaprojektowana na modłę Trzaskowskiego i Puchalskiego - jeden wąski pas usrany wysepkami, żeby przypadkiem ktoś nie pomyślał, że samochodem można jeździć po mieście. Ma obsłużyć kilkanaście dużych nowych bloków z podziemnymi garażami. Ludzie żeby wyjechać lub wrócić do domu w godzinach szczytu stoją w korku pod własnym domem. P🤬lić lewactwo. Mam nadzieję, że mieszkańcy tej ulicy wiedzą komu dziękować.



To nie ulica a zagęszczenie budynków, deweloperuchy stawiają tak, żeby 100% działki wykorzystać, wielkie kompleksy, więc co tam ma być 2 pasmówka? To jest osiedlowa ulica, jakie węzły miałyby być na styku Kasprzaka i Prymasa, żeby połączyć taką 2 pasmówkę?

Tam jest świetna komunikacja, tramwaj do metra 5/10 min, autobusów multum. To nie mogło się udać, to bliska wola!
Zgłoś
Avatar
Siriuz 2025-04-19, 23:17
SNAKE3D napisał/a:

To nie ulica a zagęszczenie budynków, deweloperuchy stawiają tak, żeby 100% działki wykorzystać, wielkie kompleksy, więc co tam ma być 2 pasmówka? To jest osiedlowa ulica, jakie węzły miałyby być na styku Kasprzaka i Prymasa, żeby połączyć taką 2 pasmówkę?
Tam jest świetna komunikacja, tramwaj do metra 5/10 min, autobusów multum. To nie mogło się udać, to bliska wola!



Deweloperzy to drugi problem, ale też z winy Trzaskowskiego. On i jego poprzedniczka HGW znani są z hojności wobec deweloperów. Wydają zgody gdzie i jak popadnie. Natomiast tutaj dało się spokojnie zrobić drogę dwupasmową. Taka ulica przez większość czasu byłaby pusta i cicha, ale za to w godzinach szczytu umożliwiałaby znacznie szybsze rozładowanie ruchu. Właśnie ze względu na liczbę osiedli szeroka droga zdolna pomieścić cały ten ruch powinna być zaplanowana tam od samego początku. Komunikacja miejska natomiast to jest tylko alternatywa. Nie każdy może i nie każdy ma chęć z niej korzystać.

podpis użytkownika

Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.
Zgłoś
Avatar
Kanzar 2025-04-19, 23:26
właśnie we wtorek tak baba chciała ominąć korek tylko z większą prędkością i teraz tak sobie leże w kołnierzu z rozj🤬ą szyją przez tępą p🤬de
Zgłoś
Avatar
SNAKE3D 2025-04-21, 20:48
Siriuz napisał/a:

Deweloperzy to drugi problem, ale też z winy Trzaskowskiego. On i jego poprzedniczka HGW znani są z hojności wobec deweloperów. Wydają zgody gdzie i jak popadnie. Natomiast tutaj dało się spokojnie zrobić drogę dwupasmową. Taka ulica przez większość czasu byłaby pusta i cicha, ale za to w godzinach szczytu umożliwiałaby znacznie szybsze rozładowanie ruchu. Właśnie ze względu na liczbę osiedli szeroka droga zdolna pomieścić cały ten ruch powinna być zaplanowana tam od samego początku. Komunikacja miejska natomiast to jest tylko alternatywa. Nie każdy może i nie każdy ma chęć z niej korzystać.



To jest wszędzie, nie tylko w Wawie, jak dobrze pamiętam, nie ma przeciwskazań to nie mogą zabronić, bo nie ma podstaw. Jest jakiś plan zagospodarowania, budynki mieszkalne to budują. Ba nawet jak jest jego brak to można budować bo mieszkalne nie są zabronione (bo nie wskazuje na inny cel) . Urząd zabroni, dewloper zacznie budować i przy okazji sądzić się... i pewnie wygra, bo nie ma ograniczenia prawnego co do przeznaczenia działki

Dojazdy, AFAIK, nie są regulowane prawnie, jak np. póki co, ilość miejsc na auta pod budynkiem
Zgłoś
Avatar
Siriuz 2025-04-21, 23:03
SNAKE3D napisał/a:

To jest wszędzie, nie tylko w Wawie, jak dobrze pamiętam, nie ma przeciwskazań to nie mogą zabronić, bo nie ma podstaw. Jest jakiś plan zagospodarowania, budynki mieszkalne to budują. Ba nawet jak jest jego brak to można budować bo mieszkalne nie są zabronione (bo nie wskazuje na inny cel) . Urząd zabroni, dewloper zacznie budować i przy okazji sądzić się... i pewnie wygra, bo nie ma ograniczenia prawnego co do przeznaczenia działki
Dojazdy, AFAIK, nie są regulowane prawnie, jak np. póki co, ilość miejsc na auta pod budynkiem



Rzecz w tym, że bardzo często to są działki należące do państwa i wydane w dzierżawę wieczystą. W takim wypadku państwo ma prawo interweniować w umowę dzierżawy jeśli służy to interesowi publicznemu. Druga sprawa to owy plan zabudowy, który daje im szerokie możliwości decydowania o kształcie zabudowy i tak, korzystają z tego ale na korzyść deweloperów, bo np w przypadku Warszawy zabudowano część klinów napowietrzających miasto. Zjawisko to dotyka z tego co wiem prawie wyłącznie miast gdzie rządzi lewica. Jeśli znasz jakieś w którym rządzi prawica i robią podobne cyrki typu zwężanie dróg i zagęszczanie zabudowy to chętnie się dowiem.

podpis użytkownika

Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.
Zgłoś
Avatar
arturek_w 2025-04-22, 11:05
A co tu się w komentarzach dzieje j🤬i samochodziarze? Ta ulica została skonstruowana prawidłowo, nikogo nie obchodzą wasze samochody, macie zap🤬lać komunikacją i na lovelkach więc nie dziamgajcie - jak wam nie pasuje to zawsze możecie wrócić tam skąd przyjechaliście.... Taką strategię przyjęły urzędasy i tak ma być - czekam jeszcze jak na Żeraniu zrobią to miasto 15 minutowe i na ludzi, którzy się tam wprowadzą - będzie się działo i na pewno będzie co komentować
Zgłoś
Avatar
SNAKE3D 2025-04-22, 21:18
Siriuz napisał/a:

Rzecz w tym, że bardzo często to są działki należące do państwa i wydane w dzierżawę wieczystą. W takim wypadku państwo ma prawo interweniować w umowę dzierżawy jeśli służy to interesowi publicznemu. Druga sprawa to owy plan zabudowy, który daje im szerokie możliwości decydowania o kształcie zabudowy i tak, korzystają z tego ale na korzyść deweloperów, bo np w przypadku Warszawy zabudowano część klinów napowietrzających miasto. Zjawisko to dotyka z tego co wiem prawie wyłącznie miast gdzie rządzi lewica. Jeśli znasz jakieś w którym rządzi prawica i robią podobne cyrki typu zwężanie dróg i zagęszczanie zabudowy to chętnie się dowiem.



Mówisz, że lewica jest na garnuszku deweloperów a prawica nie, Co dziś znaczy lewica a co prawica nawet nie poruszę. Ale przykład finansowania partii (i/lub kandydatów na prezydenta)... każda jest dotowana przez deweloperów. Dla nich to dywersyfikacja inwestycji, po porstu biznes.
Kanały zabudowane, bo nie uchwalili, że tam nie można budować... ręce opadają, trzeba pilnować każdego radnego, tylko ludzie na to nie mają czasu, chęci albo głowy... niestety.
Zgłoś