

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
unijne dyrektywy w praktyce
Kogoś to jeszcze dziwi?
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Agregat ma może 80% sprawności oczywiście prądnicy -generatora natomiast jego silnik spalinowy tylko ok 35% . Idź na fizykę jeszcze raz ..
Sadol uczy I bawi.
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Agregat nie ma sprawności 80%, sam silnik diesla pracujący w optymalnym zakresie obrotów i obciążenia będzie miał sprawność w granicach 40%, generator okolice 90%.
Co ciekawe, biorąc pod uwagę energię elektryczną czerpaną z węgla (sprawność elektrowni ok 40%), straty na przesyle, to pociąg zasilany z sieci trakcyjnej i auto z silnikiem diesla mają podobną sprawność.
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Nie "agregat" a prądnica. Agregat to ów silnik spalinowy o sprawności mniej więcej takiej, jak napisano powyżej i prądnica, którą napędza. Ich sumaryczna sprawność to ok. 32%, jeśli przyjmiemy wartości, które podałeś, geniuszu.
Nie jesteś czasem spokrewniony z posłanką Biejat?
Jakbyś uważał na fizyce- też byś tak policzył.
A jakbyś uważał na j. polskim- nie napisałbyś "jak byś".
Won do szkoły, ekologu.


Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Ty fizyk, a agregat jak produkuje prąd?
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie