

unijne dyrektywy w praktyce
Kogoś to jeszcze dziwi?
podpis użytkownika
Każdy dzień jest nową przygodą, jeśli jesteś wystarczająco niekompetentny.Burn! Loot! Murder!
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Agregat ma może 80% sprawności oczywiście prądnicy -generatora natomiast jego silnik spalinowy tylko ok 35% . Idź na fizykę jeszcze raz ..
Sadol uczy I bawi.
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Agregat nie ma sprawności 80%, sam silnik diesla pracujący w optymalnym zakresie obrotów i obciążenia będzie miał sprawność w granicach 40%, generator okolice 90%.
Co ciekawe, biorąc pod uwagę energię elektryczną czerpaną z węgla (sprawność elektrowni ok 40%), straty na przesyle, to pociąg zasilany z sieci trakcyjnej i auto z silnikiem diesla mają podobną sprawność.
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Nie "agregat" a prądnica. Agregat to ów silnik spalinowy o sprawności mniej więcej takiej, jak napisano powyżej i prądnica, którą napędza. Ich sumaryczna sprawność to ok. 32%, jeśli przyjmiemy wartości, które podałeś, geniuszu.
Nie jesteś czasem spokrewniony z posłanką Biejat?
Jakbyś uważał na fizyce- też byś tak policzył.
A jakbyś uważał na j. polskim- nie napisałbyś "jak byś".
Won do szkoły, ekologu.
podpis użytkownika
Każdy dzień jest nową przygodą, jeśli jesteś wystarczająco niekompetentny.Burn! Loot! Murder!


Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Ty fizyk, a agregat jak produkuje prąd?
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
K🤬a, ale cię zaorali hahaha
Dorzucę cegiełkę! A wiesz że lokomotywy spalinowe są tak na prawdę elektryczne? hahahah
K🤬a, ale cię zaorali hahaha
Dorzucę cegiełkę! A wiesz że lokomotywy spalinowe są tak na prawdę elektryczne? hahahah
Tak naprawdę są hybrydowe

podpis użytkownika
Każdy dzień jest nową przygodą, jeśli jesteś wystarczająco niekompetentny.Burn! Loot! Murder!
Jak byś uważał na fizyce w podstawówce, to byś wiedział, że zarówno agregat, jak i silnik elektryczny mają ponad 80% wydajności, natomiast silniki spalinowe w samochodach mają ok. 40%. W praktyce oznacza to, że żeby przejechać 100km, auto z silnikiem spalinowym potrzebuje ok. 2x więcej paliwa niż auto elektryczne ładowane z takiego agregatu jak na filmiku.
Co ty p🤬lisz?! Jakieś dyrdymały wyssane z dupy typu "gruba i stara świnia r🤬a się lepiej, jak młoda i szczupła c🤬a"...