
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
22 minuty temu





@cola1111
Dokładnie, dla lubiących prędkość 350z ma najlepszy stosunek ceny do jakości. W końcu to japońska V-ka.
Silnik nie do zarżnięcia. Ale decydując się na takie egzotiko - zważywszy na koszty utrzymania - dołożyłbym te 30-35% ceny do 370z.
Dokładnie, dla lubiących prędkość 350z ma najlepszy stosunek ceny do jakości. W końcu to japońska V-ka.
Silnik nie do zarżnięcia. Ale decydując się na takie egzotiko - zważywszy na koszty utrzymania - dołożyłbym te 30-35% ceny do 370z.
A wrzuć w Forda Kartona (Trabanta) porządny silnik i nawet golf wysiądzie

Sorry że się wcinam widział ktoś Bongmana? Zaczynam się martwić. Poszukam w poczekalni.
po pierwsze to nie porsche 991 tylko 911 GT3 po drugie GTR'a kupisz już za 200tyś a nie za 500 znawcy <śmiech>
@SzymoneX3. Znawco, najpierw rozeznaj się nieco w temacie, później pouczaj innych. To jest Porsche 911 GT3 generacji o oznaczeniu 991. A nowy GTR kosztuje 500k+.
A co do tematu, to i tak 350Z ma zbyt twarde zawieszenie, nawet jak na tę klasę pojazdów. Inne porównywalne coupe mają miększe nastawy, a prowadzą się co najmniej równie dobrze. Jednak stosunkiem cena - radość z jazdy 350Z bije niemalże wszystko
A co do tematu, to i tak 350Z ma zbyt twarde zawieszenie, nawet jak na tę klasę pojazdów. Inne porównywalne coupe mają miększe nastawy, a prowadzą się co najmniej równie dobrze. Jednak stosunkiem cena - radość z jazdy 350Z bije niemalże wszystko
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie